PDA

View Full Version : Pinkpop 2007

Bjorn
28-02-2007, 12:25
Vandaag was de persconferentie ivm Pinkpop 2007.

Line-up:
Zaterdag 26 mei:
Marilyn Manson, Within Temptation, Juliette & The Licks, Wir Sind Helden (moet nog officieel bevestigd worden), Good Charlotte, C-mon & Kypski, Stevie Ann en Viberider.

Zondag 27 mei:
Muse, Snow Patrol, Iggy & the Stooges, Razorlight, Gabriel Rios, Lostprophets, Ilse Delange, Gogol Bordello, Ozark Henry, Amy Winehouse, Maximo Park, Paolo Nutini en Goose.

En dan pinkstermaandag 28 mei:
Smashing Pumpkins, Linkin Park, Arctic Monkeys, Scissor Sisters, Wolfmother, The Fratellis, Evanescence, Dave Matthews Band, Korn, Stone Sour, 30 Seconds To Mars, The Kooks, The Magic Numbers, Macy Gray, Maria Mena en The Five O Clock Heroes.

eye
28-02-2007, 12:28
Linkin Park nog eens in Europa? Is dat alweer geen 6 jaar geleden? Toch 't overwegen waard, als jeugdsentiment. Live waren ze echt wel sterk, als mijn perceptie toen niet fout was.

Prumpy
28-02-2007, 12:59
Enkel de eerste cd van Linkin Park kon me eigenlijk bekoren, daarna klonk het allemaal al niet meer zo vers en origineel. Smashing Pumpkins daartegen, yay! Benieuwd of die het live nog kunnen waarmaken.

ChildeRoland
28-02-2007, 22:28
Ter vergelijking:
weekendticket: 115 Euro (incl. camping)
zaterdag: 59 Euro
zondag/maandag: 69 Euro

Ik vrees dat ik al te veel concerten en festivals gedaan heb om enige interesse voor de affiche te tonen. De Pumpkins zijn ongeveer het enige waarvan ik nog zo'n "die wil ik toch nog wel eens zien"-gevoel heb.

Bigpimpin
02-03-2007, 12:32
shit smashing pumpkins, kwil gaan... Ma ni zeker dak dien dag kan :(

Verkoopt da uit?

awedar
02-03-2007, 12:52
Iggy Pop!!
ik wil gaan! :( maar zo veel geld weeral :p

Turtle
20-03-2007, 12:59
Alle, na lang twijfelen is de kogel door de kerk. Wij gaan gaan op maandag.

De vriendin voor Linkin, ik voor Smashing (zal wel aant leeftijdsverschil liggen);p

Enig idee of dat makkelijk doenbaar is met de wagen? Is maar 1.5u rijden vanuit antwerpen precies, maar qua parking ed...

Bigpimpin
20-03-2007, 13:04
normaal ga ik ook op maandag(smashing pumpkins :-))

ik ga normaal met de trein, denk ik...

Turtle
12-04-2007, 11:39
http://www.triplesites.com/upload/timetable_pinkpop07.html

nog 6 weken :d

Peephole
12-04-2007, 13:58
Niks speciaals.

Turtle
12-04-2007, 14:12
so?
Moet toch niet altijd underground of speciaal zijn? Mainstream wilt niet zeggen dat ik mij daar niet ga amuseren.
Bovendien wil ik dolgraag eindelijk de smashing pumpkings eens zien....

The one and only Buffalo
12-04-2007, 14:26
Ziet er niet slecht uit enzo, maar die datum is wel uiterst slecht. Zal wss niet kunnen gaan, maarja, better luck next time dan.

Gilgamesh
12-04-2007, 15:37
Iggy, Lost Prophets, Muse, Marilyn Manson, Wolfmother & Stone Sour

VS

Geldprobleem en ontzettend vervelende datum.

Darn.

Vrieskou
12-04-2007, 16:09
Iggy, Lost Prophets, Muse, Marilyn Manson, Wolfmother & Stone Sour

VS

Geldprobleem en ontzettend vervelende datum.

Darn.

Toch voor gaan maat, kunt altijd wel in de goot slapen ofzo. ;-)

Gilgamesh
12-04-2007, 16:14
Het datum-probleem wordt inderdaad wel verholpen door in de goot te slapen.:)

onbewust
12-04-2007, 22:00
De vriendin voor Linkin, ik voor Smashing (zal wel aant leeftijdsverschil liggen);p

Zij is 15 en jij bent 25 ?

Smashing Pumpkins daartegen, yay! Benieuwd of die het live nog kunnen waarmaken.

Hebben die het live ooit waargemaakt dan ?

Cali
08-05-2007, 03:28
Wat een manier om te weten te komen dat de pumpkins terug samen zijn.
( http://nl.livenation.be/agenda/evenement.asp?pid=915 )
En de tickets zijn verdomme uitverkocht :'(

Turtle
08-05-2007, 11:32
al even he Cali.

Tickets waren op dag van uitgave dan ook weg op een paar uur, wa te verwachten viel.

Nog 3 weken se

Fieldy
08-05-2007, 20:53
Zij is 15 en jij bent 25 ?

De mensen die 15 waren en LP goed vonden zijn ondertussen ook al 21 hoor :-). Ik denk dat er weinig 15 jarigen Linkin Park echt kennen. My Chemical Romance is tegenwoordig hot bij de jeugd.

Turtle
08-05-2007, 22:29
Ah en for the record, men vriendin is 20

hell ik luisterde 6j geleden ook naar Linkin onderweg naart werk.
Eerste album was leuk, alles erna te commercieel naar men zin

eye
08-05-2007, 23:08
En het eerste album niet dan?

Turtle
08-05-2007, 23:23
Mja vers commercieel het eerste.

Kon me toch bekoren, verdere werk niet meer.

Turtle
24-05-2007, 08:42
Owkee, voorlopige voorspellingen : 14° en regen.
Aka als ik maandag toekom gaat dat daar 9/10 een koude modderpoel zijn.

Aangezien het de eerste keer is dat ik een volledige festivaldag niet bij 30° en zon meemaak. Iemand suggesties om zoiets te overleven zonder ziek te worden (volgende dag examen avondschool).
Heb wel al is enkele uren onder ne paraplu gestaan op een gratis festival, maar dit lijkt me net iets anders.

quantrias
28-05-2007, 18:18
Momenteel op Nederland 3 een verslag van Pinkpop 2007, dit vanaf 19h00 tot en met 00h00, 5 uren muziek!!

Amy Winehouse kon niet komen en Krezip in de plaats, niet slecht zou ik zeggen.

Een beetje voorbereiden voor RW2007!!!

Turtle
29-05-2007, 12:16
back

Veel regen, maar dat kon ons bij de eerste tonen van de fratelli's al niet meer deren. Die waren met andere woorden dik ok.

Toppers :

- Fratelli's : feest
- Wolfmother : Pure hardrock en quasi perfect gebracht
- Scissor sister : Hebben me aangenaam verrast, leuk discofeestje
- Arctic Monkeys : Wat ongeintresseerd opt podium, maar hun muziek maakt zoveel goed.
- Linkin Park : Niet echt men ding en voor de vriendin 30min of voorhand mee gaan drummen voor een plaats semi vooraan. Wel brachten ze een schitterende show en de enigste keer dat ik echt de volledige wei uit zijn dak zag gaan.

- De Catering. Het bier viel nog mee en het eten beter dan op de meeste Belgische festivals

Tussen in : Magic numbers. Niet slecht, niet super, wel droog in de tent

Floppers :

- Evanescene. 1u hetzelfde precies.
- The Kooks. geen idee hoe ze waren eigenlijk want mensen stonden tot 200m voor de tent te drummen om iets op te vangen. (idem met 5 o'clock heroes, maar dat kwam door de regen)
- Dave Matthews. Had iets meer verwacht van een groep die 30milj platen heeft verkocht
- Korn. Jeugdsentiment, maar het kwam echt niet over.
- Smashing Pumpkins. Begonnen enorm sterk met "today", "bullet with butterfly wings" en iets later tonight. Maar wilden kost wat kost hun volledige nieuwe CD door ons strot rammen ipv de fans te verwennen (Hoewel de nieuwe single Tarantula opt eerste zicht niet slecht klonk) . We zijn dus samen met enkele 10 000 voor het einde doorgegaan en hebben zo wel disarm gemist, maar gelukkig ook zijn bisnr, zijnde een 20min durende solo....

- Regen. Beetje minder had toch gemogen ;-)