PDA

View Full Version : The Fluff - NUFAN 9

TheFluff
01-04-2007, 12:57
1. Alice D in Wonderland - Time Problem
2. Ixxel - Drop That Beat
3. Speedy J - Pull Over
4. Mory Klein - Kick That Bass (Club Mix)
5. Public Energy - Three Oh' Three
6. DJ Furax - Big Orgus (Original Mix)
7. Doug Van Zant - Organ Line (Original Mix)
8. DJ Furax - Big Orgus (Original Mix)
9. Lethal MG - Let Yourself Go
10. Koya - Hard Battle
11. DJ Greg C - Party People
12. Koya - X Pression
13. Electrostan - Check System
14. Totalition - Other Side
15. Relic - Pump Up The Volume
16. Carunia - This Is Not A Lovesong
17. Syn@p-6 - Kick Is Back
18. EqMndz - Max-I-Mum L.U.V. (Equal Mindz Original Mix)
19. Chicago Zone - Everyway
20. Lethal MG - Going Wilder
21. Lethal MG - Voice Of E
22. DJ Massiv vs The Rebel - Darkness (DJ Coone)

http://www.djthefluff.be/download.php?id=17

Peephole
01-04-2007, 16:31
Stop eens met het forum vol te spammen met die marginale jumpshit.

Teus
01-04-2007, 16:39
misschien eens alles in één thread houden

Wolf
01-04-2007, 18:04
Bol is gewoon af, deju.

Lion
01-04-2007, 18:24
Wat een kudde schapen in deze thread. Als het u nie aanstaat, blijf dan gewoon uit deze thread he. Kinderen.

Radje
01-04-2007, 19:27
Maar hij kan misschien wel een thread starten voor al zijn "NUFAN JOOOOOOO" mixkes in te steken?

Ge ziet mij toch ook niet al mijn sets apart posten... typische attentionwhore nietwaar?

Wolf
01-04-2007, 19:30
Attentionwhore zou ik niet durven stellen maar voor elke mix een thread maken is gewoon overdreven; en ik heb zo een groot vermoeden dat er hier toch erg weinig mensen in geïnteresseerd zijn, dus ofwel in één thread ofwel het gewoon laten (of op jumpfora posten? olol!)

Devroush
02-04-2007, 01:19
http://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=20 enal

Cit
02-04-2007, 13:21
Ik ga ze toch eens moeten beluisteren.. want daar steken een paar serieuse klassiekers tussen.. En als de mixen dan fout zitten.. http://forum.shrimprefuge.be/images/icons/icon8.gif

deev´
02-04-2007, 13:37
Idem, de tracklist ziet er niet slecht uit, nu keer zien hoe het gemixt is.

Edit: Beluisterd, zoals gezegd de trackkeuze was goed, het mixen bwoh.
In het begin stoorde ik me toch wel hard aan bepaalde overgangen, naar het einde tot beterde het psies.

Cit
04-04-2007, 18:33
FOCKING HELL maat.. waismeda?
serieus.. dat je in uwe kelder wilt plaatjes draaien voor u en u vrienden.. daar kan ik inkomen..maar dat je zulke zever online durft smijten..dat snap ik niet..
ik kan u maar 1 ding vragen..stop AUB met klassiekers zoals Time Problem en Three Oh' Three te verneuken..
en ik dacht dat jij al een tijdje bezig was?

TheFluff
05-04-2007, 12:08
die time problem is wel een fucking moeilijke voor te mixen. Die versnelt steeds.
En die heb ik direct al moeten versnellen om aan de andere platen te raken.

Cit: ik smijt elke week een andere mix online. Dat deze wat minder is zegt niks over de volgende of vorige. Ik mix ook graag snel en gewaagd, dus dat kan al eens een foutje opleveren. Zeker op JB Systems draaitafels. Ik kan ook op safe spelen en de laatse minuut pas inmixen zodat elke overgang perfect maar saai is...

Cit
05-04-2007, 12:54
Kijk, ik vind het gewoon erg dat die platen (ik ging uit toen die platen pas uit waren) nu verkracht worden door a) slechte mixen b) andere jumpshit platen
En dat smoesje van uw draaitafels en safe spelen.. Ik ga toch ook niet formule 1 rijden met een fiateke..snaptem?

edit : over versnellen gesproken.. Time problem stond al van in het begin 500.000 BPM te snel ;)

TheFluff
05-04-2007, 15:06
Dat weet ik, dat was omdat hij zou kunnen matchen met de volgende platen.
Je moet er eens op letten in het begin is hij standaard 128 of zo, op het einde doet hij 135 of zo en gaat hij zelfs gradueel sneller denk ik.

Dus ik moet volgens u, om mixen te mogen maken, direct technics of super oems kopen om te mogen opnemen. rare gedachte.

]as]e
05-04-2007, 15:59
Ik vind het nog 1 zot mixke voor straks eens door de Overpoort mee te scheuren.

Radje
06-04-2007, 10:20
Dat weet ik, dat was omdat hij zou kunnen matchen met de volgende platen.
Je moet er eens op letten in het begin is hij standaard 128 of zo, op het einde doet hij 135 of zo en gaat hij zelfs gradueel sneller denk ik.

Dus ik moet volgens u, om mixen te mogen maken, direct technics of super oems kopen om te mogen opnemen. rare gedachte.

neen, dat zegt hij niet. maar als je dan toch ligt te neuten op dat JB gedoe moet je misschien toch maar eens overwegen om op beter materiaal te draaien. zeker omdat je elke week op een radiostation komt (*kuch*)

SHock
06-04-2007, 12:29
DJ's, altijd grappig, nummers veel te snel zetten om toch maar "vlot te kunnen mixen"

wa ne shiiiit

Peephole
06-04-2007, 18:58
Slechte DJ's, altijd grappig, nummers veel te snel zetten om toch maar "vlot te kunnen mixen"
Fixed!
Zeker op JB Systems draaitafels.
Ik heb ook geen Technics en als er iets misloopt tijdens het draaien dan ligt dat altijd aan mijzelf. Stop met smoesjes te verzinnen en geef gewoon toe dat ge suckt.

Radje
06-04-2007, 19:12
idd :)

TheFluff
06-04-2007, 21:04
tuurlijk ligt dat aan mij zelf. Dat ontken ik niet. Damn. Zeveraars.

Pijphol, iedereen weet dadde mij nie af kunt, 't is duidelijk ze. Ik suck niet, dat weet ik goed genoeg. Een foutje hier en daar maken de besten mee. Djeez, ik heb al erger gehoord in sets van "grote" dj's allerhande.

Alsof jij zo perfect draait.

Dus ga tegen je moeder klagen. Misschien krijg je een kusje.