View Full Version : Wat speel je nu?
Boogie Pimps Mix 05_06_2006.
onbewust
05-01-2007, 21:23
Gisteren heb ik die cd gekocht Val!
Ik speel nu Einstürzende Neubauten - Perpetuum Mobile. :-o
kleine klootzak
05-01-2007, 21:39
Cassius - Toop Toop
Loveleh
l33td00d
05-01-2007, 22:06
Royksopp, non-stop de laatste dagen.
kleine klootzak
05-01-2007, 22:08
norm goed eh. Rainbowstyling -> the similou - all this love
= zware rip-off.
Peephole
05-01-2007, 22:18
MSTRKRFT - Paris
http://www.sovietpanda.com/uploaded_images/mstrkrft-783069.jpg
MSTRKRFT (read as "Masterkraft") is an electronic music group from East York, Ontario, Canada who are signed to Last Gang Records. The group was started in 2005 by Jesse F. Keeler formerly of Death from Above 1979 and Al-P (Alex Puodziukas) formerly of the Mississauga electropop group Girlsareshort. Al-P was also the producer for Death from Above 1979's debut album You're a Woman, I'm a Machine as well as several of (Jesse's former band) Black Cat #13's records.
Their first LP, The Looks, was released on July 18, 2006. It only contains original material, including "Easy Love", "Work On You" and "Paris". Al said that this album would be "darker, underground disco and house with elements of American rock music." Their song "Paris", which was recently featured in a 2006 commercial for the online music store URGE, is rapidly gaining popularity. “The Looks” has been nominated for Electronic/Dance Album of the Year.
3doors down - Running out of days (album: away from the sun)
hierna volgt een pareltje;
Sirenia - Meridian (album: at sixes and sevens)
:love: gothic metal.
Peephole
05-01-2007, 23:11
Hun eerste album was zalig en heb ik zo drie jaar geleden een maand non stop gedraaid. Hun tweedse suckte eigenlijke maar. Soit, tegenwoordig terug naar vroegere shit aant luisteren. Vooral de rustige tracks. So Easy, Sparks, In Space,...
Zalig.
Nu So Easy.
Ruff Love Riddim
dubstepmadness :love:
DeathKnight
06-01-2007, 10:27
De hele "Violent Revolution" elpee van Kreator. Comeback of the 21st century.
micksque
06-01-2007, 11:06
Ensiferum - Finnish Melody. Dat liedje OWNT, niet normaal!
Hellhound
06-01-2007, 14:53
John Williams - Star Wars Episode II Soundtrack
Betere OST als die van Revenge Of The Sith maar niets kan tippen aan Duel Of The Fates uit The Phantom Menace hoewel hij met Across The Stars toch weer een heerlijke theme op poten heeft gezet.
Mastodon - Iron Tusk. Vree wijze "progressieve" metal, I like.
Goe bezig Jos.
Hehe, ik was echt aan u aant denken toen ik de replies zag. ;)
Nu Hentai haar Dubstep link aan het belusiteren, best wel chill. Trage, donkere beats en stemmen, ligt me wel.
As heard on radio soulwax pt 9
luv it en alle andere parts trouwens ook
iemand die pt 11 heeft hiervan ??
SirZwoep
06-01-2007, 17:53
Borat OST
Met hoogvliegers als:
- Sacha Baron Cohen With Erran Baron Cohen - You Be My Wife
- Sacha Baron Cohen And Anthony Hines - In My Country There Is Problem (Throw The Jew Down The Well)
- Erran Baron Cohen - O Kazakhstan
The one and only Buffalo
06-01-2007, 19:00
Joe Satriani - Crushing day
:love: ²
hezbollah
06-01-2007, 21:17
DJ Gena - Beelzebub
Dubstep mix.
over heraaa (http://technopolitan.se/~gena/music/)
tracklist:
1. Caspa- cockney violin
2. L-Wiz- Mary Jane
3. Hijak- babylon timewarp
4. L-Wiz- girl from codine city
5. Skream- colourful
6. Markomen- strawhead riddim
7. Distance/Skream- wise man
8. L-Wiz- pirates
9. Shotz- arabian nightmare
10. Ekaj- time
11. Kode9, Benny Ill & The culprit- fat Larry's skank
12. Benga- still rockin
13. Dj Kudos- bring the lights down (Caspa remix)
14. Emalkay- bats in the belfry
15. Tech Itch- one of us
16. Benga- live drumz
17. Hatcha & Benga- progression
18. Skream- stagger
19. Ramadanman- hungarian skank
20. Benga- duel
21. Soundbox- 3rd earth lunatic
Sinds gisteren JJ Cale leren kennen!
Nu begrijp ik waarom hij de uitvinder is van "layback"
M'n jaarmixke
Nu love sensation (kurd maverick's sensation mix ) :love:
Bruce Springsteen - Secret Garden
Erg mooi nummer imho.
operator
07-01-2007, 04:12
http://downloads.pitchforkmedia.com/ElPerroDelMar-GodKnows(YouGottaGiveToGet).mp3
Bijzonder rustig, bijzonder mooie vrouwenstem.
Edit: Wat doe ik mis met de code?
Edit: Hmm, gewone link plaatsen lukt ook niet met haakjes, achja, iedereen weet hoe copy/paste werkt.
El Perro Del Mar - God Knows (You Gotta Give To Get) (http://downloads.pitchforkmedia.com/ElPerroDelMar-GodKnows(YouGottaGiveToGet).mp3)
Bijzonder rustig, bijzonder mooie vrouwenstem.
Edit: Wat doe ik mis met de code?
Niets, kennelijk doet phpBB lastig als er haakjes in je url staan.
Extrawelt
Bedankt Peepol!
Techno is dead cd van URAL 13 DIKTATORS
"Two years after their debut album Total Destruction Ural 13 Diktators open a door to their world with a mind blowing album Techno is Dead. After their series of 14 most highly successful releases from Diskossa EP (1998) to Disco Kings (2001) what less could you expect than 12 tracks on three 12" vinyl on beautifully designed double folded sleeve or on a digipacked CD, composed with the same and even more highly energizing feeling which you have noticed if you have had the chance to follow their releases from the very beginning. Techno is Dead is a crossover between the whole musical scene of the '80s through Hi-NRG Disco to Rock and Pop without falling to ride with cheap clichés or ripped samples. Ural13 Diktators haven't gone through their vinyl collection to find records to sample -- quite the opposite. All the tracks are completely written and produced by these two fins. This special futuristic Ural 13 Diktators sound is guaranteed to blast sound systems at clubs around the world with heavy club beats and strong steady bass-lines."
http://www.kompaktkiste.de/cd/_abc/_u/u13cd001.jpg
Amon Tobin - Back From Space
Vandaag Amon Tobin ontdekt en al een paar heerlijke CD's en mixes gehoord. Hot damn!
The Killers - When You Were Young
Is de rest van dat album eigenlijk even goed?
Het album Apocalyptica - Plays Metallica By Four Cellos
Enter Sandman, Master of Puppets, Sad but True, Creeping Death, Welcome Home (Sanitarium) en vele anderen. Dit rockt.
Vandaag Amon Tobin ontdekt en al een paar heerlijke CD's en mixes gehoord. Hot damn!
Amon Tobin is altijd Hot Damn, die kerel is geniaal. Nog geen slechte Cd tegengekomen eigenlijk.
@Operator: Ook naar de pitchfork top 100 songs aan het luisteren?
Brainpower - De Vierde Kaart feat. Lloyd
NaS - Can't Forget About You feat. Chrisette Michele
U-Niq - Nie Goed Genoeg feat. Darryl
Ghostface Killah - Back Like That feat. Ne-Yo
The Opposites - Drank Vannacht feat. Aisha Echeld
Hi-Tek - Can We Go Back feat. Talib Kweli & Ayak
Sja. :rolleyes:
Hi-Tek - Can We Go Back feat. Talib Kweli & Ayak
Heb je het gratis album van Talib Kweli al?
Nope. Hoe zit dat juist?
operator
07-01-2007, 23:00
The Killers - When You Were Young
Is de rest van dat album eigenlijk even goed?
Ik neem het risico niet, repeat is veiliger.
LessThanJake
07-01-2007, 23:12
Nope. Hoe zit dat juist?
Op de site van Stones Throw Records kan je het album incl art gratis afhalen. :)
Bij deze eens een heerser opzetten.
Talib Kweli ft Mos Def - This Means You
Mercikes, werkt voor de moment precies wel niet, maar zal nog wel eens lukken zeker.
On-topic: Kubus & Sticks - Flows, Fases, Shows, Situaties
LessThanJake
07-01-2007, 23:50
Hm, idd ni. Mss overload ofzo, want dezelfde link staat op hun Myspace-account, en van daar heb ik het. :)
http://www.myspace.com/talibkweli
wat Jay Dee opgesmeten :)
bokkepoot
08-01-2007, 14:33
Cujo is ook een projectje van deze man, zeker niet slecht, maar beetje meer uptempo over het algemeen.
Als je Amon Tobin graag hoort, zeker ook eens xploding plastix (beste album: Amateur girlfriends go proskirt agents) beluisteren, ook zalig.
Momenteel hier:
Dj Mehdi - Pony Rocking
Franse mengeling tussen Hiphop van de jaren 80, electro, synth muziek, redelijk nice moet ik zeggen. (Dit weekend over gelezen in De Standaard)
Druk bezig met mijn tweede Duyster plaatje te ontleden. De sessie kendek al al, maar zoveel prachtige plaatjes op de classics.
Nu: Arab strap - the first big weekend.
Straks: Rachel's - Lloyds register. (Dikke aanrader voor wie van violen houdt)
super-styler
08-01-2007, 16:15
Tiefschwarz @ Loft (Barcelona, ES) - 2006-09-09
Lekker minimal setje :love:
Mercikes, werkt voor de moment precies wel niet, maar zal nog wel eens lukken zeker.
On-topic: Kubus & Sticks - Flows, Fases, Shows, SituatiesHet is precies offline gehaald. Ik had het van www.rappcats.com.
ChildeRoland
08-01-2007, 19:18
Vandaag nog eens het album "Vapor trails" opgelegd van Autopulver, zo'n magisch powerpopbandje dat even op de radar verschijnt en dan plots in het galactische niets verdwijnt.
Autopulver scoorde 3 kleine hitjes. Allereerst was er de uitstekende cover "Being boring" (oorspronkelijk Pet Shop Boys), later gevolgd door "Kissing like a mainstream" en als laatste glimp "By leaving Rome I found my home". Het zijn die kleine rockbandjes die het muzieklandschap zo interessant helpen houden.
Delerium - Silence
Blijft voor mij het zaligste trancenummer ooit, om bij weg te dromen...
ben in de ban van Sixes And Sevens van Sirenia.
El Marto
08-01-2007, 20:55
En gelijk heb je, Aoyama!
Hier: Caliban - Nothing is Forever
ha ^^ leuk dat toch iemand Sirenia waardeert.
Iron Maiden - Face in the sand.
Bob Sinclar - Rock This Party (Everybody Dance Now) :P
En voor ik hier comments krijg van marginale muziek, tijdens de examenperiode wil een mens al eens een swingend nummer opleggen :) De shuffle selecteert voor t zelfde geld als volgend nummer iets van Stan Getz, The Prodigy, mijn collectie filmmuziek en tv-tunes, iets van Aphrodite, Disney, Metallica, Children of Bodom, Sigur Rós, Utada Hikaru, Nobuo Uematsu,... Om maar te zeggen, ik hou van alle muziek. Wiiiiiii!
EDIT: en 't is filmmuziek geworden! "Who's motorcycle is this?" - "It's a chopper baby" - "Who's chopper is this?" - "Zed's" - "Who's Zed?" - "Zed's dead baby. Zed's dead." *cue coole baslijn*
Café Lounge en consoorten, das altijd ok tijdens de examens.
Net mijn Audigy 2 ZS Notebook gaan halen.
Godvernondemiljaardedju.
Girl from Ipanima klonk nog nooit zo prachtig :love:
LessThanJake
09-01-2007, 14:56
Mogwai - My Father, My King
met dank aan gABBY en wipeke om mij hieraan nog eens te herinneren. lang geleden. te lang.
Nu speelt Laura Veirs - Spelunking!
Schitterend en verschrikkelijk intiem optreden gezien van deze schoolmeid op Dranouter. De stilte die ze teweeg bracht in de kleine circus tent was nog nooit gezien.
Laatste tijd wat verslaafd aan een liedje van de Fixkes (ik denk redelijk ombekende groep uit Antwerpen).
Fixkes - kvraagetaan
beluisteren via: http://www.myspace.com/fixkes
ChildeRoland
09-01-2007, 18:26
Vandaag nog eens een zelfgemaakt cdtje uit de kast gehaald:
1. Ash - Lose control
2. Magnapop - Lay it down
3. The Motors - Airport
4. Steely Dan - Do it again
5. Foo Fighters - Everlong (acoustic)
6. Deftones - Be quiet and drive (far away)
7. Placebo - Johnny & Mary
8. Pennywise - California dreamin'
9. The Employees - Pick it up
10. Metallica - Until it sleeps
11. The Herbaliser - Road of many signs
12. Air - Playground love
13. The Charlatans - My beautiful friend
14. Buffalo Tom - Wiser
15. Strangelove - Sway
16. Elliott Smith - Son of Sam
17. Stan Ridgway - Camouflage
Win.
Theremin
09-01-2007, 18:28
Mogwai - My Father, My King
met dank aan gABBY en wipeke om mij hieraan nog eens te herinneren. lang geleden. te lang.
²
Met dank aan u om mij er nog eens aan te herinneren. :)
Judge Jules, live at trance energy 20-10-2001
Fak, da waren pas setjes 8=)
Yves de Ruyter - Back to earth (rave mix); waanzin :love:
El Marto
09-01-2007, 20:21
ha ^^ leuk dat toch iemand Sirenia waardeert.
Iron Maiden - Face in the sand.
Het zal wel zijn!
Momenteel: Diecast - Internal Revolution (CD)
Check de tekst..Die Bart Peeters is soms toch wel zalig :)
Bart Peeters - Allemaal door jou
Mocht je me op een dag verlaten
Dan zal ik je laten gaan
Mocht er geen manier om het uit te praten bestaan
Dan zal ik verdwalen in de kou
En dat komt dan allemaal door jou
Dan drink ik me elke dag zat
En eet alleen nog chocolade
Heb ik je ooit toegegeven
dat ik leid aan verlatingsangst
Eerlijk duurt, al is het maar even, het langs
Dan drink ik me elke dag zat
Dan krijgen de kippen geen eten en de katten geen voer
Dan ligt de decadentie met natte lippen op de vloer
Leef ik op koeken en whiskey
Op jenever en bier
Ik trap het af, ik trap het af ik ga voor eeuwig op zwier
Dan koop ik een Porche of zo een foute Jaguar
Ik noem me Benoit of ik noem me George en ik blondeer men haar
Dan rijd ik naar Parijs en onder een brug trakteer ik alle clochards op wijn en op drugs
Mocht je me op een dag verlaten
Dan zal ik je echt wel laten gaan
Mocht er geen manier om het uit te praten bestaan
Dan zuip ik me elke dag zat
Dan pap ik aan met foute grieten
Maak ze zwanger bovendien
En als die trienen dan bevallen
Wil ik die babys niet eens zien
Ik zet zwarte bij rode mieren tot er geen enkele overleefd
En ik vertel alle kindjes dat de sint terminale kanker heeft
Ik infiltreer in de zoo, spuit heroine in een giraffe
Ik bezoek alleen nog oude vrouwtjes en trochel hun erfenissen af
Ik gooi men hersens op slot
Vind alle gore moppen tof
Ik stem voor zero tolerance En koop een Kalachnikov
Mocht je me ooit verlaten
Dan zal ik me echt laten gaan
Mocht er echt geen manier om het goed te maken bestaan
Vrieskou
10-01-2007, 15:41
Momenteel The Tragically Hip - New Orleans Is Sinking, And I Don't Wanna Swim.
Die nieuwe song van U2/GD herinnerde me er plots aan :)
Belgatom
10-01-2007, 16:29
Momenteel vliegt John Legend (http://www.johnlegend.com/)'s nieuwe geregeld op. Once Again is een goed plaatje maar er zijn toch een paar nummers die kop en schouders boven de rest uitsteken.
Stereo - Maxine - Save Room
Net nog eens het optreden van Bullet For My Valentine op Graspop 2006 bekeken. Tot mijn verbazing vond ik enkele nummers zelfs goed. Binnenkort eens wat meer van deze groep zoeken.
Vrieskou
11-01-2007, 11:45
Net nog eens het optreden van Bullet For My Valentine op Graspop 2006 bekeken. Tot mijn verbazing vond ik enkele nummers zelfs goed. Binnenkort eens wat meer van deze groep zoeken.
Dat was de zaterdag, right? Altijd spijt van gehad dat ik alleen maar de zondag kon gaan - was Ancient Rites en co. wat goed in orde?
LessThanJake
11-01-2007, 13:07
placebo - meds
ken niet bepaald veel van Placebo, maar dit moet zowat een van de meest geniale nummers zijn die ik ken. zit op alle vlakken gewoon schitterend in elkaar. :)
Dat was de zaterdag, right? Altijd spijt van gehad dat ik alleen maar de zondag kon gaan - was Ancient Rites en co. wat goed in orde?
Dat was idd op zaterdag. Denk dat ze zelfs de openers waren van de main die dag. Ancient Rites heb ik niet gezien, maar wel een heleboel andere geweldige groepen. Als examens dit jaar niet in de weg komen, ga ik weer. Hooked on GMM :)
Sepulfly
11-01-2007, 22:38
Nas - Hiphop is dead
Oblo had wa gelijk.
Vrieskou
12-01-2007, 18:48
Dat was idd op zaterdag. Denk dat ze zelfs de openers waren van de main die dag. Ancient Rites heb ik niet gezien, maar wel een heleboel andere geweldige groepen. Als examens dit jaar niet in de weg komen, ga ik weer. Hooked on GMM :)
Darn, dan zal ik mij ook wel verplicht voelen om 4 dagen te gaan, zal maar al jobke beginnen zoeken :D.
On-topic :
The Game - Let's Ride
Hmmm, ik weet niet of dit omdat hetcommercieel ofzo is, maar ik hou wel van The Game zijn stuff.
Bring Me The Horizon - For Stevies Wonders Eyes Only (www.myspace.com/bmth)
Volgende week naar hun optreden zien samen met Killswitch Engage in Hof Ter Lo
ATB - 9pm
Till I come... :)
Unzip Attack
13-01-2007, 11:22
ik heb zopas Sufjan Stevens - Illinois ontdekt. wat een meesterwerk. de song 'chicago' (waarover Snow Patrol het heeft in 'Hands Open') is een geweldige song, net zoals de rest van het album trouwens.
stijl is een beetje Elliot Smith achtig, en met dit album blijkbaar in 2005 op 1 in metacritic... (http://www.metacritic.com/music/bests/2005.shtml) nu ik het hoor, is het dat best wel waard.
speel op dit moment Mint - Shopping Lists are poetry btw :-)
Devroush
13-01-2007, 15:04
Buckethead & Friends - Waiting Here
Buckethead met vocals van Serj Tankian (de zanger van System Of A Down) ,en nog een vrouw die ik niet echt herken. Een nummer dat echt blijft spelen in m'n kop. Een mens zou er emotioneel van worden.
Antony & the Johnsons - You are my sister uit "I am a Bird now".
Keihard gay en heel erg fout (niet de muziek, maar wel de zanger en de teksten), maar soms sluit die zo perfect bij u stemming aan.
Al blijft zijn samenwerking met CocoRosie - Beautiful boys veruit zijn beste nummer.
PsychoScout
13-01-2007, 19:34
om het voor eens en voor altijd te onthouden:
heel de avond So what van Miles Davis
eaurouge
13-01-2007, 20:16
M'n top 50 most played numbers van m'n iTunes. Nogal veel Rammstein dus.
anale kattenneuker
13-01-2007, 20:24
Ugh, heel mijn playlist cleared van winamp door de game muziek thread... grrr. Alles opnieuw aan het invoegen en deze keer sla ik mijn lijstje op ^^
Nuja, een hoop in de playlist gesmeten en druk bezig te deleten en bij te voegen. Atm speelt Novastar - The best is yet to come.
LessThanJake
13-01-2007, 20:55
http://www.musicmeter.nl/album/60243
Mogwai én Zinedine Zidane, kan niet anders dan goed zijn :-)
Ook gevonden, Andu?
Dankzij Devroush' last.fm Apocalyptica ontdekt. Subliem subliem subliem.Momenteel staat "Fade To Black" op, schitterende cover. Overtreft bijna het origineel. Damn, moet snel wat meer van hun werk opzoeken.
(Posrep voor Devroush!).
Sandra Nasic feat Apocalyptica - Path v2
Dikke aanrader.
Gaelle - Moonsglow
te
heerlijk
om het voor eens en voor altijd te onthouden:
heel de avond So what van Miles Davis
Goeie smaak!
kleine klootzak
14-01-2007, 10:19
\Mijn muziek\Fonky Family - C'est Tout Ce Qu'On A.mp3
Dàt is pas rap.
LessThanJake
14-01-2007, 10:21
bwoah :)
ntm - qu'est-ce qu'on attend
dàt is rap. :)
Devroush
14-01-2007, 10:30
Dankzij Devroush' last.fm Apocalyptica ontdekt. Subliem subliem subliem.Momenteel staat "Fade To Black" op, schitterende cover. Overtreft bijna het origineel. Damn, moet snel wat meer van hun werk opzoeken.
(Posrep voor Devroush!).
Het staat niet voor niets op de vierde plaats in m'n charts hé 8-)
In Flames - Goliaths Disarm Their Davids
Man man, dit blijft voor mij toch een van de betere IF platen. Van begin tot eind machtige gitaar riffs en leads. Die main riff blijft gewoon heerlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de vocals. Héél wat anders dan wat op Come Clarity te horen was. Jester Race is dan ook niet voor niks mijn favo IF album.
LessThanJake
14-01-2007, 11:47
mengeling van boards of canada, the album leaf, tom waits, sigur ros, mogwai, sufjan stevens, four tet, múm, ...
:-) studeermuziek
Vrieskou
14-01-2007, 12:06
Man man, dit blijft voor mij toch een van de betere IF platen. Van begin tot eind machtige gitaar riffs en leads. Die main riff blijft gewoon heerlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de vocals. Héél wat anders dan wat op Come Clarity te horen was. Jester Race is dan ook niet voor niks mijn favo IF album.
Ik heb 2 albums van IF, in volgorde van aankoop was dat Whoracle en Come Clarity. Na Whoracle vond ik Come Clarity ontstellend zwak. :)
Anyways, op deze moment staat hier Drudkh - Eternal Turn Of The Weel te draaien - coole shit, die Drudkh :love:
kleine klootzak
14-01-2007, 12:26
bwoah :)
ntm - qu'est-ce qu'on attend
dàt is rap. :)
\Sinik - Une Epoque Formidable
Ik heb 2 albums van IF, in volgorde van aankoop was dat Whoracle en Come Clarity. Na Whoracle vond ik Come Clarity ontstellend zwak. :)
Anyways, op deze moment staat hier Drudkh - Eternal Turn Of The Weel te draaien - coole shit, die Drudkh :love:
Jester Race zou eigenlijk niet in je collectie mogen ontbreken ;)
The one and only Buffalo
14-01-2007, 14:53
In Flames - Trigger
Een van de beste IF nummers.
Vrieskou
14-01-2007, 15:54
Lol;bende IF luisteraars bijeen deze pagina :D
Anyway, ik heb The Jester Race besteld - Sloef en Metal, this'd better be good ;)
Geloof me, ik heb die cd al ongelooflijk lang in de auto liggen en het blijft gewoon het betere werk.
Die cd bevat gewoon zoveel machtige nummers dat het eigenlijk schandalig is dat zo een groep ook maar durft afkomen met zoiets als Come Clarity.
Lord Hypnos, The Jester Race, The Jester Dance, Wayfaerer, Goliaths Disarm their Davids, Artifacts of the Black Rain, Dead Eternity, ...
Je zult het zelf snel genoeg doorhebben ;)
Buckshot LeFonque - Buckshot LeFonque
Beetje jazz, beetje soul, beetje hip/hop, beetje mixen = 1994
Prima CD.
LessThanJake
15-01-2007, 05:53
sigur ros - njósnavélin (the nothing song)
moet zowat één van de mooiste dingen zjin die ik ooit heb gehoord. samen met the album leaf - the outer banks. jawat. eeuwig respect voor andu.
Je loopt wel wat jaren achter LJT :teeth:
...
Clayman is het beste album. (lees punt als punt)
Cujo is ook een projectje van deze man, zeker niet slecht, maar beetje meer uptempo over het algemeen.
Als je Amon Tobin graag hoort, zeker ook eens xploding plastix (beste album: Amateur girlfriends go proskirt agents) beluisteren, ook zalig.
Cujo nog niet gevonden, maar xploding plastix is ga ik zeker meer opleggen. Bedankt!
Dit weekend het full album van Servants of the Apocalytpic Goat Rave gevonden en met het volume voluit beluisterd. Keukentafel (homie! =)) heeft het welgeteld anderhalve minuut uitgehouden - zo lang duurde het ook ongeveer eer hij op mijn kamer was. Vette horror goat/breakcore, kan niet wachten tot het weer Wood Extra (http://www.last.fm/event/91327) is =)
Buckshot LeFonque - Buckshot LeFonque
Beetje jazz, beetje soul, beetje hip/hop, beetje mixen = 1994
Prima CD.
Music Evolution, de opvolger is ook de moeite.
the american analog set - aaron and marie.
Niets zo leuk zoals cd's opnieuw leren kennen. Ben er zotjes van!
LessThanJake
15-01-2007, 17:06
the american analog set - aaron and marie.
Niets zo leuk zoals cd's opnieuw leren kennen. Ben er zotjes van!
:O ² !
The American Analog Set – Aaron & Maria 45 minutes ago
The American Analog Set – Aaron & Maria 48 minutes ago
^^
Disabled
15-01-2007, 22:22
(I'm A) Bad Motherfucker (http://www.taletellers.de/page.php) van Taletellers!
Lekker vettig deuntje, the way we like it!
Naar het schijnt is de miniCD voor €4 te bestellen, maar de shop is er nog niet. Zal die mannen keer moeten mailen.
Elton John - Tiny dancer
Voor de mens volledig opging in het poofterism en de candles in the wind werden uitgeblazen maakte meneer Elton John ook goede songs. Getuige de soundtrack van The lion king en zeker dit fantastische, prachtige nummer dat de laatste dagen niet uit mijn hoofd is weg te branden.
Geniaal meezingertje (check ook de scène in 'Almost famous'!)!
Pete Fountain - Jazz Me Blues
http://www.youtube.com/watch?v=5hoaw-1Byxs
Aaaaah.
StormRider
16-01-2007, 15:53
Thin Lizzy - Sarah.
Iets rustig voor tijdens de werkuren :)
Die Ärzte - Debil
Coole album
Now Playing :
36 Crazyfists – Slit Wrist Theory
Next:
Underoath – Reinventing Your Exit
Linkin Park – Wth>You
Arctic Monkeys – When the Sun Goes Down
Die Ärzte - Debil
Coole album
Old skool. :)
Ik ben hen wat beu ondertussen...er valt heel wat betere Deutschrock te vinden dan dat.
"Zoegezeid, zoegezoengen" (een dwarsdoorsnede van de Vlaamse dialecten in volkse liedjes) - Vlaams-Brabant - vol. 1
8-)
Die Ärzte - Debil
Coole album
Old skool. :)
Ik ben hen wat beu ondertussen...er valt heel wat betere Deutschrock te vinden dan dat.
Such as?
De laatste maanden ben ik helemaal weg van Tocotronic. Echt ongelooflijk goed. Zowat alles wat van Duitstalige Rock de moeite is de afgelopen 20 jaar, komt trouwens uit Hamburg (http://de.wikipedia.org/wiki/Hamburger_Schule_%28Popmusik%29). Alsook Wir Sind Helden, bijvoorbeeld.
Blowiieh
16-01-2007, 22:42
Sopor Aeternus - The Sleeper
Zo'n maffe kerel, mr wat een mooie muziek. :love:
LessThanJake
17-01-2007, 14:40
http://basshunter.m0o.eu/video,ViftaMedHanderna,Dutch
omg. :love:
Disabled
17-01-2007, 14:56
Volgens mij hebben die daar fabrieken die knappe grieten produceren voor in Videoclips... :P
Vrieskou
17-01-2007, 19:33
Atm hier de Reggae die hier op het muziek forum gepost werd : vetjes !
Edit : yooo Disabled
Disabled
17-01-2007, 19:53
Yooo, cavakes?
On topic: Tarot - You. Finse heavy-metal met een lichte Stoner-edge, precies. Anyhow, good shiat.
Vrieskou
17-01-2007, 20:11
Gaat wel, gij?
On-topic : Hellhound, gij weet wel veel van hardcore af denk ik :) Ik zoek een Terminator theme song hardcore remix die ik ooit eens op een internet radio ofzo gehoord heb, enig idee?
Disabled
17-01-2007, 20:28
Blokken z-u-i-g-t. 'nuff said.
Voor de rest alles kits.
Weer ontopic: Random - Beautiful Brutality ... 8-bit music, bab'eh! (www.8bitpeoples.com)
Jakatta - My Vision
Héééérlijke plaat om eens rustig op te chillen met een koude jupiler in je hand.
Disabled
18-01-2007, 10:47
http://www.grandperformances.org/images/bio_images_pu/Ladysmith%203%20popup.jpg
CDtje: The Very Best of Ladysmith Black Mambazo. Kunnen die jongens zingen, zeg! Prachtig. Wegdroommuziek. :)
Apocalyptica - The Unforgiven.
Hun beste Metallica cover, sjeus. Om rillingen van te krijgen.
Ik wil ook een cello!
LessThanJake
18-01-2007, 15:47
Sigur Rós – E Bow just listened
The American Analog Set – The Only One 8 minutes ago
Sufjan Stevens – Rice Pudding 10 minutes ago
Sigur Rós – Viðrar Vel Til Loftárása 20 minutes ago
múm – Faraway Swimmingpool 23 minutes ago
Mogwai – 07 Emergency Trap 27 minutes ago
Death Cab for Cutie – Brothers on a Hotel Bed 32 minutes ago
The Album Leaf – Window 51 minutes ago
Mogwai – 03 Acid Food 54 minutes ago
Mogwai – 09 I Chose Horses 1h and 7m ago
woeiwoei! alles safe hein! 8=)
Theremin
18-01-2007, 16:00
Explosions in the sky - snow and lights
Veel post-rockgroepjes kunnen heel wat leren van hun songopbouw, denk ik dan zo.
knifehandchop - the triple threat ep
wat aant voorluisteren voor dit weekend (draait zaterdag 20/01 in 't steegske in Gent.) Zwaar goede muziek. Mix van breakcore, hardcore gabber, drum 'n bass en jawel oldskool dance beat.
Lets get this parteh started. :teeth:
Blowiieh
18-01-2007, 17:31
SPL - Screamwar
hard..
Sam Cooke - Only Sixteen
tof liedje
Freemasons - Rain Down Love (Elec Vox 2006)
God, ik heb die al een tijd, maar hoor nu pas hoe goed ie is.
Patsy Pijpen
19-01-2007, 15:15
Ik denk da Lady Dana de wereld opnieuw heeft uitgevonden.
Man, da wijf ga poeierhard.
Cujo nog niet gevonden, maar xploding plastix is ga ik zeker meer opleggen. Bedankt!
Dit weekend het full album van Servants of the Apocalytpic Goat Rave gevonden en met het volume voluit beluisterd. Keukentafel (homie! =)) heeft het welgeteld anderhalve minuut uitgehouden - zo lang duurde het ook ongeveer eer hij op mijn kamer was. Vette horror goat/breakcore, kan niet wachten tot het weer Wood Extra (http://www.last.fm/event/91327) is =)
Ik kan het alleen maar beamen. Fuck dat nieuwe album is supervet. Servants ftw, goatcore shall rule ze world!
Booka Shade - Movements, gekregen van een vriend , me likes at first glance.
Rammstein - Zwitter, zo vreselijk goor :love:
Tristania - Illumination album
Eerste wat ik echt van deze groep hoor. Nog maar paar nummers gehoord, maar het klinkt verdomme lekker. Vooral 'Mercyside' en 'The Ravens', goddamn :)
HeLLBirD
19-01-2007, 18:09
The Band met hun 'The Last Waltz'-cd. Lichtjes heerlijk. Blues op z'n best. Met gastoptredens van Eric Clapton, Van Morrisson, Bob Dylan, Neil Young, Neil Diamond, Dr John, Paul Butterfield, Joni Mitchell en Muddy Waters.
U leest het, met zo'n resem namen kán een cd gewoon niet slecht zijn.
np: Illusion 09-12-95 Kevin (EbS)
Met dank aan Cit :)
FFF - Babylon Bwoy
Zó vet, en nu is de goesting voor heel't killababylonkutz album van Shitmat er weer =)
sprinkler
19-01-2007, 23:11
FFF - Babylon Bwoy
Zó vet, en nu is de goesting voor heel't killababylonkutz album van Shitmat er weer =)
Ik heb dat album gewoon al kapot gedraaid :)
(voor zover je mp3's kapot kan draaien toch)
't Hof van commerce - Super commerce bros :love:
Zeromancer - Stop The Noise! (Boey-rip)
Twisted dicso albums van Hed Kandi
Muttonheads - To You (Radio Edit)
Saint-Germain-de-Prés Café. Zo hoort het.
Disabled
20-01-2007, 23:29
Tristania - Illumination album
Eerste wat ik echt van deze groep hoor. Nog maar paar nummers gehoord, maar het klinkt verdomme lekker. Vooral 'Mercyside' en 'The Ravens', goddamn :)
Nochtans een redelijk saai album. Ashes is zeer goed recent werk, verder blijven Widow Weeds en Beyond the Veil sterke cd's. World of Glass is iets minder.
Widow's Weeds blijft een klassieker voor mij. Overigens één van de eerste "ruigere" metalcd's die ik hoorde. Dat laat een spoor achter, natuurlijk. :)
Ondertussen is dat album al bijna 10 jaar oud. My god.
Vrieskou
21-01-2007, 17:39
Behemoth - Grom
en
Immortal - Eternal Years On The Path To The Cemetary Gates
Need I say more? :)
El Marto
21-01-2007, 20:06
Nog een Sirenia - In My Darkest Hours opgelegd...
Prachtig
Vrieskou
22-01-2007, 11:42
Need I say more? :)
Jep. Geldt vanaf nu voor iedereen: louter een titel, zelfs met een ":love:" of fancy omkadering à la \\yaddi\yadda, resulteert in een klikje op een kruisje van mijnentwege.
Hola pola, was feitelijk niet zo bedoelt, maar soit. ;)
Normaal geef ik wel meer info enzo, slechts uitzonderlijk niet - 'scusis, zal weer doen vanaf nu :)
Rocky Theme Song - Gonna Fly Now
Na het bekijken van Rocky Balboa krijgt dit nummer ineens weer zijn magie terug. Zelfde met Eye of the Tiger. Dat blijven gewoon geweldige nummers op zich, maar in de film zelf krijgt het net dat extra's.
Daarnaast blijven het 2 geweldige nummers om op te trainen, luister er regelmatig naar in de fitness. Iemand misschien nog zo een paar aanraders voor in de fitness ?
Trying hard now
it's so hard now
trying hard now
Getting strong now
won't be long now
getting strong now
Gonna fly now
flying high now
gonna fly, fly, fly...
:love:
Ik ben er nog niet naar aan't luisteren, maar 't is wel het eerste dat ik doe als ik thuiskom:
About - I Don't Feel Like Dancin' (featuring Voicst & Gram)
Cover van nummer van Scissor Sisters; About kennende kan het niet slecht zijn, en 't is een free download (http://whataboutabout.com/home.php?nav=3)!
Disabled
22-01-2007, 13:17
Ayreon - Into the Black Hole
Van "The Universal Migrator". Na het optreden van Stream of Passion van gisteren, ben ik m'n Ayreon-collectie weer eens aan het aflopen.
Bruce Dickinson is een held op dit nummer, trouwens!
@Eye: Die cover is fantastisch! :)
np: Steven @ Retro Party Curve
Stevig retro setje met een zalige tracklist. En kennelijk nog van in een keet in de buurt ook.
Wederom dank aan Cit :)
Full Intention pres. Bodyrox - Yeah Yeah ( Electro Club Mix ).mp3
holy shit, dit vind ik dus een enorm groovy lied , na 20x nog niet beu en ik word er begot happy van !
Metallica - Fade To Black
Blijft een van de beste 'Tallica nummers ooit ! Die intro en die solo alleen al.... héérlijk nummer. Melancholische intro en dan ineens die distortion riff erop weer gevolgd door dat melancholische clean geluid. Chills every time. Een van de meest emotionele nummers van metallica imo.
Momenteel: Longevity - J-Live
Uit de fantastische Mushroom Jazz collectie. Gemixt door Mark Farina. En hij kan er wat van.
Van Mark Farina kende ik enkel het liedje Dream Machine, ooit gevonden op een snowboard/ski DVD van Helly Hansen, maar ik was meteen verliefd (l)
Megadeth - Symphony of Destruction
I love it. :love:
Metallica - Fade To Black
Blijft een van de beste 'Tallica nummers ooit ! Die intro en die solo alleen al.... héérlijk nummer. Melancholische intro en dan ineens die distortion riff erop weer gevolgd door dat melancholische clean geluid. Chills every time. Een van de meest emotionele nummers van metallica imo.
Er is heel wat commotie rond dat nummer geweest als het uitkwam.
Zou aanzetten tot zelfmoord enzo. Zijn zelfs rechtzaken van gekomen als ik me niet vergis.
kleine klootzak
27-01-2007, 09:34
VA_-_Freshhouse_Vol._2\211_erasmo_and_funky_junction_-_reaching_high_(dj_prom_remix).mp3
Gans die cd eigenlijk. Zitten paar goeie platen tussen.
El Marto
27-01-2007, 20:28
Trivium - Ascendancy (CD)
Ascendancy vind ik eerlijkgezegd beter dan The Crusade. Niet dat The Crusade niet goed is, integendeel. Maar de liedjes van Ascendancy blijven beter hangen.
En Leeuwke heeft gelijk!
Ascendancy is imo ook een beter album als The Crusade. The Crusade heeft enkele geweldige tracks, maar Ascendancy is gewoon machtig van voor tot achter.
En Fade To Black aanzetten tot zelfmoord, jah, je hebt altijd van die extreme gevallen.
Belgatom
27-01-2007, 21:23
Ongelooflijk vreemd. Ik zit hier met het gezin naar 50 first dates te kijken. Voor één of andere reden, voel ik de drang om te luisteren naar Hummingbird van Wilco.
Wat er echt wel zeer vreemd is, is dat ik het nummer misschien 5 keer gehoord heb. Ik had A Ghost is Born gekocht als een experiment. Wilco verdiende verder onderzoek. Maar ik heb er nooit werk van gemaakt. De CD heb ik al bij al 3 maal opgelegd. En dat dan nog wel een jaar of zo geleden. Klaarblijkelijk heeft het nummer zijn weg gevonden in mijn muzikale onderbewust.
Tijd om die nog eens onder mijn microscoop te leggen.
Theremin
27-01-2007, 23:26
Yankee Hotel Foxtrot is een keer of 1000 beter.
Geef toe: boeiende bijdrage.
Eneuh: ondertussen luister ik vrij vaak naar intervention van The Arcade Fire. Wreed goed nummer, hopelijk een indicatie voor hun nieuwe CD.
HeLLBirD
29-01-2007, 11:41
Channel Zero met cd Unsafe. Schoolvoorbeeld van Belgische kwaliteit. Zowat elk nummer op die cd is geniaal.
Daarnaast ook wat nummers van The Jeff Healey Band, ook zowat lichtjes geniaal.
Vrieskou
29-01-2007, 11:45
Die mannen zijn dan ook geniaal, kijk maar naar hun huidige projecten ook (bvb Sons Of Jonathas).
OT : Hier draait op dit moment Venom - Teacher's Pet
Heerlijk hoe die mannen wat zitten te lachen enzo in dat liedje :)
Edit : Doe daar maar Jethro Tull - Kelpie bij, want o m g ze komen naar Belgie. Ik ben zo erg daar.
Hawthorne Heights - Sandpaper and Silk
Blackbyte013
30-01-2007, 00:16
LCD soundsystem - Tribulations (Lindstrom remix). Chill en relax plaatje, meer hoeft da nie zijn :).
Sine Metu
30-01-2007, 07:10
Vaya Con Dios - The Best Of
Sine Metu
30-01-2007, 07:59
http://www.radio1.be/radio1_master/programmas/1001/r1_1001_2006_cdbox/r1_muz_1001_2006_cdbox_packshot_400px-20061218-160210.jpg
CD 1
01 GORKI Mia
02 RAYMOND VAN HET GROENEWOUD Twee Meisjes
03 dEUS Little Arithmetics
04 TC MATIC O La La La
05 ALLEZ ALLEZ Allez Allez
06 HOOVERPHONIC Mad About You
07 ADMIRAL FREEBEE Einstein Brain
08 DE MENS Irene
09 DE KREUNERS Ik Wil Je
10 CLOUSEAU En Dans
11 THE KIDS There Will Be No Next Time
12 RED ZEBRA I Can't Live In A Living Room
13 ZITA SWOON Thinking About You All The Time
14 SIOEN Cruisin'
15 ZORNIK Scared Of Yourself
16 NOORDKAAP Een Heel Klein Beetje Oorlog
17 LOUIS NEEFS Laat Ons Een Bloem
18 FERRE GRIGNARD Ring Ring I've Got To Sing
19 ABSYNTHE MINDED My Heroics
20 LUC VAN ACKER & ANNA DOMINO Zanna
Rome - Herbstzeitlöse
Mooi nummer, vind ik, slechts onlangs leren kennen. 'Berustend' is het woord dat hier het beste bij past.
Zometeen: Welle: Erdball - Hoch die Fahnen
Mensen die (oa) muziek maken met een C64 zijn per definitie geweldig.
Daarna: Tarmvred - Oskulden
Geen idee onder wat het geklasseerd moet worden... noise met een melodie en een beat? :)
(edit: meer info)
Therion - Gothic Kabbalah
De cd op zich is niet slecht, maar verkies momenteel toch Tristania - Illumination. Maar.... Het nummer Gothic Kabbalah zelf is een klein meesterwerkje. Hoeveel keer ik dat niet heb beluisterd op de loopband gisteravond.
Apoptose - Zu Fußen der Mutter
Komt uit het album 'Blutopfer'. Quasi alle nummers van dit album zijn opgebouwd uit samples van een volksfeest ergens in een dorpje in Spanje. Elk jaar spelen er daar zo'n 3000 drummers mee tijdens een enorm straatfeest. Als je goed luistert kan je ook mensenstemmen horen op de achtergrond, komt dus door de live samples.
Bijzonder mooi nummer, de sfeer die het opwekt is geweldig.
Paul Blackout - Live @ No Frills 2
Heerlijk d'n'b setje. Dat het maar snel april is. Nooit durven hopen dat ze de mens nog uit Australië gingen overvliegen :)
Ellen Allien - Berlinette, de iets hardere elctro toer op, maar zeer te pruimen imho. Al is haar Orchestra Of Bubbles samen met Apparat wel beter.
nearLY - Straight To Nowhere
Vrij stevig nummer van het soloproject van Jerome Dillon. Eindelijk eens de tijd genomen naar "Reminder" te luisteren en het heeft de moeite geloond. De NIN-invloeden vallen niet te miskennen, maar da's hoegenaamd geen slechte zaak.
Disabled
02-02-2007, 00:55
Gorillaz. Eerst Demon Days, nu Gorillaz.
Dit is het soort popmuziek dat de commerciële radio af en toe toch nog leuk maakt. Ik kan er alleszins zeer van genieten.
LessThanJake
02-02-2007, 01:05
sigur rós - njósnavélin
geen twijfel aan, dit is het beste muziekstuk ooit.
Bigpimpin
02-02-2007, 12:04
ik kan sigur ros écht niet goed vinden eigenlijk...
My Bloody Valentine - Sometimes; beetje verder in het genre aan 't kijken (ala Joy Division, Sonic Youth, Smashing Pumpkins en andere). Ik moet zeggen, het smaakt naar meer!
ik kan sigur ros écht niet goed vinden eigenlijk...
Ik snap er ook niets van, hoor.
Sine Metu
02-02-2007, 13:24
http://www.mfiles.co.uk/reviews/Alex-Wurman-March-of-the-Penguins.jpg
soundtrack by Alex Wurman.
prachtig.
desertfox
03-02-2007, 13:12
AnotherLateNight: Zero 7. Is een serie van verzamel CD's die ik onlangs heb ontdekt ( http://www.latenighttales.co.uk/ ) waar er aan artiesten of producers wordt gevraagd om hun favoriete CD samen te stellen.
Die van Zero 7 bevat een prachtige tracklist. Maar ook de andere CD's zijn goed te pruimen (Four Tet, Air, Belle & Sebastian, ...)
HeLLBirD
05-02-2007, 12:58
Megadeth met cd 'Peace sells ... but who's buying'. Als je een ambetant loopt, kan zo'n trashmetal-cd'tje toch eens deugd doen. Nu alleen nog iets vinden om in elkaar te slaan. ;)
Bass just boom, vraag me niet van wie, heb het doorgestuurd gekregen :p, wel old skool technodingesachtigiets
Shitmat - Dubplatter
kwildiewa op vinyl :love:
Gilgamesh
05-02-2007, 20:18
Crusader - Angus
Yo DK rockt gelijk wa.
cd Nine Destinies and a Downfall van Sirenia
:love: een van mijn fav bands
kleine klootzak
06-02-2007, 20:11
\London de luxe [chill house finest selection]\P&P-Street cafe.mp3
en nu:
De Maxx - Long Player 10\CD 1\120_djuma_soundsystem_-_les_djinns_(trentemoller_remix).mp3
Sabaton - Panzer Battalion
Heersch :love:
Fireburne
06-02-2007, 20:53
Bad Religion - Infected
Punk :P
Elke keer als ik een liedje hoor, ook al is het maar voor eftjes heb ik het heel de dag in mijn hoofd
Sine Metu
07-02-2007, 08:04
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000002C31.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg
1. Everybody Knows
2. I'm Your Man
3. Take This Waltz
4. Tower Of Song
5. Anthem
6. Democracy
7. The Future
8. Closing Time
9. Dance Me To The End Of Love :love:
10. Suzanne
11. Hallelujah
12. Never Any Good
13. The Great Event
Vrieskou
07-02-2007, 11:41
Sine, LC is een beetje een gat in mijn cultuur. Wat is dat nu feitelijk? Makkelijk beluisterbare rock ofzo?
On-Topic : Tijdens het Age Of Wonders spelen het album "Crypt Of The Wizard" van Mortiis opgezet. Vetjes :). Kon evengoed de soundtrack van het spel zelf geweest zijn, zo mooie 'fantasy-achtige' muziek. Aanrader, jawel.
Gilgamesh
07-02-2007, 11:53
I'm Your Man heeft zowat een van de meest geniale teksten ooit.
DeathKnight
07-02-2007, 12:05
Dankzij Stormrider een ouwe favoriet teruggevonden: het nummer "Kiss Me Deadly" van Lita Ford. Miljaar.
I went to a party last Saturday night
I didn't get laid
I got in a fight
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/25/Lita_Ford-Lita.jpg/200px-Lita_Ford-Lita.jpg
DarthJabbaBoulet
07-02-2007, 12:14
http://cover6.cduniverse.com/MuzeAudioArt/130/138312.jpg
Riot - Thundersteel (1988)
Sine Metu
07-02-2007, 13:20
Sine, LC is een beetje een gat in mijn cultuur. Wat is dat nu feitelijk? Makkelijk beluisterbare rock ofzo?
Ik vind Cohen niet zo toegankelijk eigenlijk. 't Is echt muziek waar je moet naar luisteren. Het is zo goed als gezongen poëzie. Het is gezongen poëzie gewoonweg! Ik kan er blijven naar luisteren! Dance me to the end of love was de openingsdans op onzen trouw! :love:
Als je LC wil leren kennen moete er uwen tijd voor pakken! :)
ChildeRoland
07-02-2007, 21:36
Dance me to the end of love (http://www.youtube.com/watch?v=oV5jjzwF5IU)
Disabled
07-02-2007, 21:58
Riot - Thundersteel (1988)
Aha, iemand met cultuur! :-)
Sabaton - Hail to the King.
Fuck, lijkt in niets op het nieuwe werk.
Veel rauwer, I love it :)
Eentje uit mijn vinyl collectie getrokken, it still rocks after all those years
http://www.tankard.info/images/coverbig_morningafter.jpg
Merci om me daar aan te doen herinneren, tijd dat ik nog eens een CD van hen op zet :)
eentje oud mijn oude doos gehaald: Deformity - Murder within Sin, zo'n vette schijf!!!!!
Nog 2 pareltjes in mijn collectie tegengekomen, ik zou mijn oude LP's toch echt eens moeten digitaliseren :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/c7/Underthesign.jpg/200px-Underthesign.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c3/Saint_Vitus_Debut.jpg
:love:
Victor Wooten - Classical Thumb
Muzikaal niet zó enorm denderend, meer een techdemo van Wooten zijn skillz. Af en toe luister ik er nog eens naar, gewoon om nog eens 4 minuten en 39 seconde keihard onder de indruk te zijn. 1:42... heerlijk :love:
Wooten = god.
FiReSe7eN
08-02-2007, 23:09
Endless Blue - Broken (D&B original remix)
http://www.endlessblue.com/
Style: Triphop
Disabled
09-02-2007, 01:25
Beetje Boards of Canada addict aan het wezen, eerst "Geogaddi", dan "Music Has The Right to Children" en nu "The Campfire". Ik ben wa kei relaxed nu, shit. :love:
Aangezien er blijkbaar maar heel weinig muziekliefhebbers op dat andere forum zitten, wiens naam ik hier niet ga vermelden ;) kom ik hier mijn ding maar doen.
New American Gospel - Lamb of God
Harde, strakke plaat, groezelige en rauwe productie. Aanrader.
verder ook:
Hellbound - Pantera
Angel Of Death - Slayer
Dulcinea - Isis
DeathKnight
09-02-2007, 21:24
http://www.tankard.info/images/coverbig_morningafter.jpg
Binnenkort (allez, september): Crusader op zelfde affiche als Tankard. Tweede keer. Demon komt ook. Maar die zijn blijkbaar minder bekend.
Hiero speelt Crüe (http://www.last.fm/music/M%C3%B6tley+Cr%C3%BCe) maar weer eens. Kwestie van in de sfeer te komen van pure debauchery die volgen zal.
http://img250.imageshack.us/img250/9204/vincesmalllw3.jpg
spookwoefke
09-02-2007, 21:43
hmm 403 -forbidenna- leuke japanese metal-something
Stray dog - Mirror, heerlijke plaat
FiReSe7eN
09-02-2007, 22:45
http://users.fulladsl.be/spb2354/Prodigy%20Remixed/left.jpg (http://users.fulladsl.be/spb2354/Prodigy%20Remixed/)
This free online album features unofficial remixes and mash-ups by some of the UK's best bootleggers.
Unzip Attack
10-02-2007, 08:23
Travis - Love Will Come Through
ik hou van zondagmorgenmuziek op zaterdagmorgen.
Gilgamesh
10-02-2007, 10:41
SOiL - Let Go.
Die nieuwe zanger is niet zo goed als Ryan McCombs, maar legt ook veel emotie in de schaal. Dat, en het is ook een retegoed nummer.
kleine klootzak
10-02-2007, 10:42
De Maxx - Long Player 10\CD 1\120_djuma_soundsystem_-_les_djinns_(trentemoller_remix).mp3
Man wat een zalig rustige plaat.
Hellsing OST - world without logos (anime)
Lateralus van Tool.
Bloederig mooie plaat. Vooral de titeltrack Lateralus, The patient, het Parabola-tweeluik en het bekende Schism behoren tot het beste wat Tool ooit heeft gemaakt.
Vrieskou
10-02-2007, 16:42
Behemoth - Sventevith Storming Near The Baltic (Version '94)
Zaaaaalige song, 1:30 -> 2:24 is één van de beste stukken extreme metal die er zijn imho :)
The one and only Buffalo
10-02-2007, 16:54
Trail of Tears - Deceptive Mirrors.
Normaal is dit soort metal mijn genre niet, maar toch een heerlijk nummer.
Tristania - Beyond the Veil (ik hoor niets dan goede muziek van die band:love:)
Disabled
10-02-2007, 20:36
B'z. Het album "Loose". J-rock van de bovenste plank, heerlijk spul. :-)
De hele discography van A Tribe Called Quest.
Niet te ontbreken in een uitgebreide hip hop collectie.
Mackenzie feat Jessy - Without You (Stephenson remix)
om bij weg te dromen...
Pantera - Domination
FUCK ! Dat nummer blijft toch heersen. Genoeg heavy stukken kwa gitaar erin met ook de nodige snelheid. En de drums slaan echt in gelijk een hamer. R.I.P. Dimebag.
Pantera - Domination
FUCK ! Dat nummer blijft toch heersen. Genoeg heavy stukken kwa gitaar erin met ook de nodige snelheid. En de drums slaan echt in gelijk een hamer. R.I.P. Dimebag.
Ik doe mee:
5 minutes alone - Pantera
War Nerve - Pantera
Fucking Hostile - Pantera
Zonder twijfel één van de beste metalbands van de jaren 90 :worship: . Echt zonde wat er met die band gebeurd is.
Ik bied hoger ;p
Fear Factory: Martyr
en
Slayer + Ice-T: Disorder
Vrieskou
12-02-2007, 15:44
Nargaroth - Absceidsbrief Der Prometheus
Behemoth - Forests Of Unknown Evil
Gorgoroth - Gorgoroth
Darkthrone - Graveyard Slut
Even de hele schoolsfeer deruit schudden, met 4 vrij geniale songs :)
LessThanJake
12-02-2007, 17:28
Man wat een zalig rustige plaat.
uhu
in het straatje hier:
pacjam - urban minds 8=)
Sirenia: Nine Destinies and a Downfall (valt tegen, At Sixes and Sevens is zoveel mooier)
http://www.youtube.com/watch?v=g6aNV_xKSto
Disabled
13-02-2007, 19:04
My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade...
Emo http://i1.tinypic.com/nx2m1c.gif
DeathKnight
13-02-2007, 20:13
't Hele "Last Temptation" album van Alice. Geniaal, zoals steeds. Voor de liefhebbers/kenners: bij de CD / plaat zat indertijd deel één van het gelijknamige comic drieluik, geschreven door Neil Gaiman, met natuurlijk Alice in de hoofdrol (maar dan die van de antagonist).
http://www.alicecoopershow.co.uk/albums/temptation/temptation.jpg
Hiervoor "Easter Special" CD van Elvis Presley. (Verschillende) studiotakes van z'n gospelsongs.
http://www.kki.pl/elvisal/ftd_label/84215.jpg
LessThanJake
14-02-2007, 06:40
lifehouse
shit. elk van hun songs doet mij aan iemand denken die ik beter uit mijn hoofd zet. :-/
maar ze zijn zo mooi, meneer!
Sine Metu
15-02-2007, 08:21
Mijn collega koos deze morgen voor:
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B0000CGD12.01._AA181_SCLZZZZZZZ_.jpg
1. Call Off The Search
2. Crawling Up A Hill
3. The Closest Thing To Crazy
4. My Aphrodisiac Is You
5. Learnin' The Blues
6. Blame It On The Moon
7. Belfast
8. I Think It's Going To Rain Today
9. Mockingbird
10. Tiger In The Night
11. Faraway Voice
12. Lilac Wine
(kan er nog mee door als achtergrond muziek voor't werk. overall is't mij iets te braaf en te saai)
Disabled
15-02-2007, 13:30
Ze is wel extreem knap, die Katie.
Sepulfly
15-02-2007, 16:15
The Game - Doctor's Advocate
Uhm. Lang getwijfeld of ik dit nu een werkelijk sterk album vond of niet. Spijtig genoeg voor hem is het de laatste geworden. Iets te veel naamnoemend spierbalrollen, zelfkastijding en vragende compassie. Niet genoeg dikke schijven die werkelijk zijn goede doen tonen. Te veel gezaag over hoe het was, hoe het is, hoe hij er is gekomen en wie hem daarbij heeft geholpen. Callin' out names. Buh.
Belgatom
15-02-2007, 20:26
Ik heb al menige keren mijn voorliefde voor Cameron Crowe films hier openbaar gemaakt en het feit dat de mens een neus heeft voor muzikale juweeltjes heeft hier heel wat te doen. Zijn laatste stap in de filmwereld bracht ons "Elisabethtown" alsook een geniale soundtrack. Als ik dan eens niet de tijd heb om de hele soundtrack te beluisteren, dan gaat mijn vinger steeds naar nummertje 6 (http://users.telenet.be/belgatom/Upload/06-My%20Morning%20Jacket%20_%20Where%20To%20Begin.mp3).
Tails, I think you will love this...
al mn Radiohead albums in shuffle gezet
nu (zeer toevallig) Atoms For Peace van Thom Yorke solo
Deze middag "A line of Deathless Kings" van My Dying Bride gedownload op Itunes, wat een cd! Beetje experimenteler dan de vorige, maar wat een sfeer! Zelden zo'n tristesse en weemoed gevoeld als op die cd.
Disabled
19-02-2007, 15:29
Leuk ceedeetje, é.
Heel leuk cd'tje. Ik word er zowaar vrolijk van. The Dreadful Hours vind ik toch nog net iets meer hebben, er zit meer schwung en agressie in. Maar A line of deathless kings mag er ook zijn.
HeLLBirD
19-02-2007, 21:00
Laatste half uurtje zijn gepasseerd:
Megadeth - Good Mourning ... Black Friday
Lynyrd Skynyrd - Freebird
Deftones - Simple Man (Lynyrd Skynyrd Cover)
Senser - Age of Panic
Bonnie Raitt - Runaway en Angel from Montgommery (beide van de No Nukes concerts, 1979)
En als laatste My Morning Jacket - Where to begin (blame Belgatom)
Drop The Lime - Bella
Drop The Lime - Full Moon Rising
en de rest van We Never Sleep
Verdomme, wat een geniaal album. Geen idee of het echt dubstep valt te noemen, de tags noemen het 'Bass' - niet dat het er ook maar een bal toe doet. Héérlijk.
Sinister Mephisto - Arch Enemy
Zero Signal - Fear Factory
Viscera Eyes - The Mars Volta
De eerste twee is gewoon lekker beukwerk, de derde is gewoon lekker en veruit het beste liedje op Amputechture.
Slade - Come on feel the noise
Blijft een toplied. :-)
Het Wings for Marie-tweeluik van Tool. Wat een tekst en wat een sfeervol nummer! Kippevelmomentje toch nog steeds bij elke luisterbeurt.
Nu op de radio
Paranoid - Black Sabbath
Love this song
El Marto
22-02-2007, 21:08
Diecast - The Coldest Rain
Prachtig. (Net zoals de rest van de CD Internal Revolution)
Maar ook behoorlijk depri.
Cicada - the things you say (dirty south)
Vette vette schijf!!!
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF243957-01-01-01.mp3
zeker vanaf midden horen..
De hele Christ Illusion van Slayer. Man man man, de beste Slayerplaat sinds jaren.
Pantera - Forever Tonight
Niet iets wat je van Pantera verwacht, maar hun oude cd's zijn feitelijk nog wel goed. Hard Ride is ook een geweldige plaat.
Fixkes - Kvraagetaan
Die lyrics zijn nu eens zo waar.
Dit (http://users.skynet.be/Guiseppe/something.mp3) dook nog eens op in mijn winamp. Nostalgie :-)
Een van de recentste cd's van Drop The Lime: We never sleep.
Dubstep/Darkstep pwnage! :)
Disabled
27-02-2007, 15:10
W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody, op LP zoals het hoort. Blijft een onwijs rockende plaat.
Bladerunner van Vangelis herontdekt. Ik plan al een halfjaar om zelf een CD-rek te maken met een capaciteit van 500 stuks, maar het is er nog niet van gekomen waardoor ik zowat overal CD's heb liggen. Wat ben ik blij deze opnieuw teruggevonden te hebben.
De - toen nog smalle - Griek Vangelis op z'n best met een Electronisch & minimalistisch meesterwerk.
Vrieskou
28-02-2007, 11:48
http://img99.imageshack.us/img99/7976/watspeeljenuru4.jpg (http://imageshack.us)
Überchill, die hele lijst :)
Disabled
28-02-2007, 19:16
De nieuwe van Finntroll "Ur Jordens Djup" is geleaked. Ik weet écht niet wat ik er van moet denken. Het klinkt met momenten helemaal niet Finntroll, en met ander momenten dan weer helemaal déjà-vû, dat het is van "Ja, dat hebben we al gehad, jongens...".
Venetian Snares + Speechranch - Meta Abuse
en de rest van Making Orange Things
Gestoorde noise met Bon Jovi samples... verslavend lawaai =)
"making orange things" is the most violent, noisiest and fun record I have heard in a longest time. it creates a terrorizing wall of sound, splatter mix of broken drill&noise, speedcore, drum&bass, tweaked frequencies, cut-up noises, bizarre funky samples, and straight noise attacks. it rattles the speakers, shatters the windows, drives your adrenaline to all-time high and then pins you to the floor with the thunderous percussion attacks.
each track constantly changes, one second exploding with speedcore passages, and the next moment tripping over itself and collapsing into broken, twisted and aggressive techstep. few opening tracks really remind me idm gone bad - a maddening in its complexity and ferocity atmosphere, that is truly fascinating. heavy corroded beats and constantly spinning, breaking, crushing and rolling breaks, noises, screeches, cut-up speedcore textures constantly mutate and span multiple genres with only few things remaining in common - speed, aggression, and fun.
Vrieskou
03-03-2007, 13:43
Need more old-school Behemoth :(
Vrieskou
03-03-2007, 13:56
Niet dat hun deathmetal niet goed is ofzo, maar ik vind "...And The Forests Dream Eternally" toch vrij moeilijk te overtreffen. :)
"Pure Evil And Hate" en "Sventevith, Storming Near The Baltic" alleen al :love:
Maarja, same old song : 'les gouts et les couleurs...' ;-)
Scorpions - Still loving you. :love: :worship: Kippevel.
Slakziesig
04-03-2007, 14:37
Nine Inch Nails - Just Like You Imagined :)
Liedje wordt trouwens nóg eens twaalf keer cooler na de 300 trailer te zien ;D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.