View Full Version : Dour Festival 2007
sprinkler
10-01-2007, 13:23
Yeah, als die andere festivals een thread krijgen, Dour ook!
Nog geen groepen bekend dus dan maar een lame copy/paste van de site (www.dourfestival.be)
In 2007 viert Dour Festival zijn negentiende verjaardag. Langer, gezelliger, gevarieerder; nergens zoveel muziek, goedkoper... Het festival staat met stip genoteerd in de hitlist van duizenden Europese festivalgangers die op zoek zijn naar open ruimtes, feest, dromen, vakantie en tolerantie.
Net zoals elk jaar zal Dour Festival plaatsvinden aan de voet van de terrils, op de Plaine de la Machine à Feu. Dour ligt op een steenworp van de Franse grens en amper een uur rijden van Brugge, Gent en Brussel. Gedurende 4 dagen zullen meer dan 200 groepen van alle continenten (32 verschillende nationaliteiten in 2006) een van de zes podia beklimmen. Verwacht je dus aan een stevig en eclectisch programma, met een unieke mengeling van gevestigde waarden en boeiende ontdekkingen in alle muzikale stijlen én met veel Belgische acts.
Zei je een alternatieve en gevarieerde muziekkeuze?
In 2006 kregen we onder andere de volgende genres te horen en te zien:
abstract hip hop, alternative, alternative rock, ambient, bal populaire, breakbeat, breakcore, broken beat, chill out, dancehall, darkcore, darkstep, downtempo, drum'n'bass, dub, dubstep, electro, electro dub, electro hip hop, electro pop, electro rock, electroclash, electronica, eurocrunk, experimental, folk, garage rock, glam punk, grime, hardcore, hip hop, hypnotic, idm, indie, indie pop, indie rock, indus, jungle, lo-fi, lounge, massive, math rock, metal, metalcore, minimal, new wave, new york hardcore, nu folk, peaceful vibrations, pop, pop rock, post punk, post rock, progressive, psychobilly, punk, punk rock, ragga, reggae, reggae dub, rock, rock alternatif, roots dub, roots reggae, ska, ska punk, sound system, stoner rock, techno, tekstep en uk garage.
Bezoekers komen naar Dour Festival afgezakt voor het rijke programma, maar ook om te feesten in een gezellige en geëngageerde sfeer. Sinds 2 jaar herbergt Dour Festival immers een heus NGO-dorp waar je terecht kunt voor informatie over andersglobalisering en NGO's en tal van sensibilisatiecampagnes. Daarnaast is het festival ook sterk begaan met het milieu: elk jaar zetten we acties op om de impact van een vierdaags festival op het leefmilieu zo klein mogelijk te houden. Festivalgangers krijgen bij ons ook de kans om andere culturele horizonten te verkennen: met een Dour polsbandje kun je gratis een aantal musea bezoeken tijdens de zomermaanden. Dour Festival is hét alternatieve onafhankelijke festival bij uitstek, met een internationale uitstraling. Iedereen voelt er zich onmiddellijk thuis.
Verspreid over het grote festivalterrein staan 2 openluchtpodia (met ruimte voor respectievelijk 20 000 en 9 000 bezoekers) en 4 tenten (van 4 000, 3 500 en 6 000 plaatsen). Het feest gaat in Dour trouwens elke dag door tot in de vroege uurtjes. We starten om 11 uur en sluiten af om 5 uur 's morgens...
In 2006 mocht Dour Festival voor het tweede opeenvolgende jaar het bordje uitverkocht bovenhalen. Op vier dagen tijd kwamen in totaal 134 000 festivalgangers opdagen. 28 000 bezoekers bleven overnachten op de camping. We zijn evenwel niet van plan om dat record opnieuw te breken, maar kiezen ervoor om niet meer bezoekers toe te laten voor het comfort van de festivalgangers. Dankzij de inzet van bijna 1 400 mensen gedurende drie weken groeit Dour jaarlijks uit tot een succesvol festival. Dat laat ook toe om een bijzonder democratische toegangsprijs te hanteren (in 2006 was dat 70 euro voor de 4 dagen).
De negentiende editie van Dour Festival zal plaatsvinden tussen 12 en 15 juli 2007.
Crap, vorig jaar mocht er al niemand meer binnen op de camping, de zaterdag. Hopelijk voorzien ze ook eens meer wasbakken en douches dit keer.
Hopelijk is er opnieuw een caravan-camping!
sprinkler
10-01-2007, 13:47
Hopelijk komt Hellfish of Radium opnieuw om weer eens goed te kunnen stampen 4 uur 's ochtends ;D
moby1kenobi
10-01-2007, 15:03
100% zeker terug van de partij
onbewust
10-01-2007, 17:17
Coolste festival ooit. Ik loop er dit jaar zeker weer rond. (5de jaar op rij dan. :-x)
Ik ga dit jaar niet. Tenzij in ongelooflijk zalig gezelschap.
Ik denk dat ik dit jaar toch maar niet naar Dour ga. Niet zo mijn ding, uiteindelijk... Hopelijk wordt het dit jaar Dranouter!
onbewust
10-01-2007, 18:38
Jah, daar zal waarschijnlijk meer gras zijn. :-x
En minder dronkaards, drugs en geweld. :-)
Dranouter is meer een familiefestival. Het is rustig en vrolijk, en de muziek is meer mijn ding.
Ik voelde mij niet zo op mijn gemak op Dour. Serieus.
dour en kalkgroeve ftw !!
Kzou het ten zeerste apprecieren moesten ze wat goa-(acts) op de affiche zetten 8=)
sprinkler
13-01-2007, 17:07
Minder dronkaards? Nog nooit op Dranouter geweest zeker.
En geweld staat meestal recht evenredig in verband met dronkaards dus hmm.. Bullshit :P
Minder dronkaards? Nog nooit op Dranouter geweest zeker.
En geweld staat meestal recht evenredig in verband met dronkaards dus hmm.. Bullshit :P
Euuuh, zeker dat je niet over ... gras hebt?
Op Dour had ik schrik om 's avonds alleen op de camping te lopen, omdat ik om de vijf seconden aangesproken werd door gekken.
Op Dranouter is iedereen lief.
sprinkler
13-01-2007, 17:52
Boedha: hoezo?
Op Dour had ik schrik om 's avonds alleen op de camping te lopen, omdat ik om de vijf seconden aangesproken werd door gekken.
Ow please, alsof vrouwen niet verkracht willen worden door gekken zeker :rolleyes:
Peephole
13-01-2007, 17:56
Verkachting is iedere vrouws ultieme fantasie.
Dat is allemaal wetenschappelijke bewezen ofzo. Egt waar!
Euuuh, zeker dat je niet over ... gras hebt?
Grass? Geweld veroorzaken? Good one.
PsychoScout
13-01-2007, 18:20
Boedha: hoezo?
Ow please, alsof vrouwen niet verkracht willen worden door gekken zeker :rolleyes:
hangt ervan af hoe ze eruit zien he, en de gemiddelde Waal ziet er nu eenmaal margi en mottig uit
Euh, klein foutje van mijnentwege, Sprinkler is helemaal juist. Om een of andere reden had ik omgekeerd evenredig gelezen.
Mijn punt was- net als Snuff en Bill Hics- dat mensen die stoned zijn nogal ongevaarlijk zijn.
hezbollah
15-01-2007, 00:44
Zeker ook van de partij!!!
Er is e kleine kans dat we de breakbeat line-up verzorgen met b-breaks. I'll keep y'all posted, more info in the coming weeks ...
Ik ga er waarschijnlijk ook bij zijn.
Zou mooi zijn hezbollah.
Hoe meer breaks, hoe beter!
Dour is zowat het beste festival van het jaar, dus daar ben ik zeker bij! En zonder die zatten en gekken zou de sfeer nu eenmaal niet hetzelfde zijn! :P
hopelijk wa minder stof dees jaar, lol
Mja, lol, dunno, ik ben dat stof écht wel beu. Alsof drank, rookwaren en fucking mc's die veel lawaai vragen al niet voldoende aanslag zijn op m'n keel en stembanden.
Dranouter is meer een familiefestival. Het is rustig en vrolijk, en de muziek is meer mijn ding.Die tijd is ondertussen ook wel door. Het percentage jonge gezinnen dat gaat is de laatste jaren ferm gedaalt.
Mja, lol, dunno, ik ben dat stof écht wel beu. Alsof drank, rookwaren en fucking mc's die veel lawaai vragen al niet voldoende aanslag zijn op m'n keel en stembanden.
inderdaad minder gezellig voor de luchtwegen, ik herriner me nog da ge zondag avond de borden boven op de tenten bv. La Petite Maison dans la Prairie ni eens meer kon lezen wat er op stond omdat het vol stof hing.
Met zon stoftoestanden gaan plongen in de kalkgroeve was zwaar pluspunt :love:
Die tijd is ondertussen ook wel door. Het percentage jonge gezinnen dat gaat is de laatste jaren ferm gedaalt.
Dat was in vergelijking tot Dour, hè. :-)
hezbollah
18-01-2007, 21:33
Dranouter is meer een familiefestival. Het is rustig en vrolijk, en de muziek is meer mijn ding.Die tijd is ondertussen ook wel door. Het percentage jonge gezinnen dat gaat is de laatste jaren ferm gedaalt.
kofschip = fokschaap! :)
kofschip = fokschaap! :)
= xtc koffieshop.
Ik heb hem ook niet uitgevonden hoor.
sprinkler
20-01-2007, 22:38
Breakbeat cool, *core nog beter ^^
Dat ligt nu niet in het bijzonder aan Dour, andere festivals bij hetzelfde weer zijn ook zandbakken. Dan denk ik aan Graspop vorig jaar en het jaar daarvoor, Pukkelpop 2002..
De 2 keer dat ik naar Dour ben geweest was het echt geschift warm weer. 's Ochtends om 8-9 uur wakker worden, badend in het zweet. Terwijl de muziek pas stopt om 6 uur. Dit jaar toch eens overwegen om ergens in het bos te staan.
Ow, en ik ga ook eens niet mogen vergeten dat blikjes verboden zijn op de camping. Al 2 keer door de controle geraakt (door puur geluk dat ze mijn drankzak negeerden eigenlijk), maar ik denk dat ik de derde keer toch prijs ga hebben.
Ik voelde mij niet zo op mijn gemak op Dour. Serieus.
na 1 dag heb ik het daar meestal gehad
is zo een beetje derover qua hedonisme
Peephole
14-02-2007, 16:30
Eerste namen:
- Animosity (13)
- Bern Li (?)
- Black Cobra (14)
- Converge (13)
- Digitalism (13)
- Rise & Fall (13)
- Tiefschwarz (12)
- Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica (14)
WWW.DOURFESTIVAL.BE & DE EERSTE NAMEN
Vanaf eind februari krijg je van ons de eerste bevestigingen.
TICKETPRIJZEN 2007
DAG 1 - donderdag 12 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (42 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven)
DAG 2 - vrijdag 13 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (42 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven)
DAG 3 - zaterdag 14 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (42 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven)
DAG 4 - zondag 15 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (42 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven)
PASS 4 DAGEN - van donderdag 12 tot zondag 15 juli :
73 euro + reservatiekosten (82 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven)
Camping en transport zijn NIET INBEGREPEN in de ticketprijs.
Camping: 10 euro - ticket enkel ter plaatse te kopen.
sprinkler
14-02-2007, 16:54
Howla, dat ticket is opgeslagen. Was dat vorig jaar €45?
Als ik 4 dagen niks moet doen, zal ik wel naar Dour gaan. Op aanraden van veel te veel volk.
ChildeRoland
14-02-2007, 19:05
Ik ben in 2004 geweest en als ik me niet vergis, was de dagprijs toen 35 Euro en 62 voor een combiticket.
Peephole
14-02-2007, 19:35
€70.
sprinkler
28-02-2007, 19:17
> Agoria live
> Cinematic Orchestra
> Converge
> Dave Clarke
> Erase Errata
> Goldie
> Les Cautionneurs
> No Means No
> The Notwist
> Tiefschwarz
> Tokyo Ska Paradise
> Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica
Ken er alleen Dave Clarke en Tiefschwarz van en die zijn beregoed, dat belooft dus voor de rest die ik (nog) niet ken.
Joy, da begint al goed: Converge en The Notwist...
Nu nog wa meer Anticon-stuff, snuifje post-rock, een handvol electronica, wa degelijke indie... allé-hoppaaah! :pimp:
Peephole
28-02-2007, 20:28
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
Animosity
The Slackers
Tiefschwarz
VRIJDAG 13 JULI
Converge
Digitalism
Erase Errata
Improvisators Dub
Mark Gardener
No Means No
Rise & Fall
ZATERDAG 14 JULI
Black Cobra
Dr Octagon
Joshua
Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Clark
James Delleck + Mr Machine Jouage + Detect
Les Vedettes
Percubaba
NOG ONBEKEND
Bern Li
Cinematic Orchestra
Dave Clarke
Goldie
Les Cautionneurs
The Notwist
Tokyo Ska Paradise
vet=bevestigd
rood=update
Als Tokyo Ska Paradise Orchestra met de Slackers op 12 juli gezet wordt, en er een ska-podium komt, dan ga ik. :love:
sprinkler
02-03-2007, 22:42
Als Tokyo Ska Paradise Orchestra met de Slackers op 12 juli gezet wordt, en er een ska-podium komt, dan ga ik. :love:
Een ska-podium? Jo, t'is wel een polyvalent festival eh :(
Ja, en 't is dat er op Dour nooit podia aan bepaalde genres gewijd worden.
sprinkler
03-03-2007, 10:19
Ja, en 't is dat er op Dour nooit podia aan bepaalde genres gewijd worden.
Nee. Toch niets zo specifiek als "ska"..
Denk je dat er in de dance-hall constant "dance"-acts spelen ofzo :-)
Nee. Toch niets zo specifiek als "ska"..
Denk je dat er in de dance-hall constant "dance"-acts spelen ofzo :-)
In 2001 was er een tent met een hele dag metalcore. Echt verschrikkelijk. En d'n'b ook.
sprinkler
03-03-2007, 10:34
Kom kom, toch niet heel de dag. Overdag was het metalcore/hardcore/punk en 's avonds was het iets compleet anders..
Op het Last Arena-podium tref je toch ook vooral de ska, reggae en andere neger-acts aan.
quantrias
05-03-2007, 19:50
Ik doe 2 festivals van de zomer en dat zijn Rock Werchter en Dour!!
Dat het maar snel zomer en juli is!!
onbewust
06-03-2007, 11:57
:-) Erase Errata!
Peephole
15-03-2007, 08:56
vet=bevestigd
rood=update
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
The Slackers
Tiefschwarz
VRIJDAG 13 JULI
Animosity
Converge
Dave Clarke (krijgt zijn eigen tent) http://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-dance.gif
Digitalism
Erase Errata
Improvisators Dub
Mark Gardener
No Means No
Rise & Fall
ZATERDAG 14 JULI
Autechre
Black Cobra
Black Milk
Dr Octagon
Joshua
Justicehttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Stones Throw presents: Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc & Guilty Simpson
The Notwist
The Procussions
Venetian Snares
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Clark
James Delleck feat. Mr Machine Jouage & Detect
Krs One
Les Cautionneurs
Les Vedettes
Percubaba
NOG ONBEKEND
Adult.http://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Andy C
Bern Li
Clap Your Hands Say Yeah
Dropkick Murphys
Goldie
Goosehttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Israel Vibration
Katerine
Rjd2
The Cinematic Orchestra
Todd
Tokyo Ska Paradise
Vitalichttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Wolf Eyes
sprinkler
16-03-2007, 22:13
Sweetness.. Nu nog hopen dat Vitalic en Andy C de vrijdag of zaterdag spelen, want ik ga maar van vrijdagavond tot zondagavond denk ik. Die groepen zullen sowieso wel 's avonds spelen.
Man man.. Dat wordt weer een knaller. En Dave Clarke krijgt zijn eigen tent? =)
Ik ken nog niet de helft van die groepen, maar dat is juist het leuke aan Dour, dat je zoveel nieuwe dingen leert kennen.
Peephole
17-03-2007, 12:51
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/18/Wu-tangclan.jpg
:pimp: :pimp: :pimp: :pimp: :pimp: :pimp:
En
http://www.frenchflava.com/fpdb/labels/images/ed-banger-cover-edbanger.jpg
Door moderator op Dourforum gepost...
Het zou wel zonder Ghostface zijn, helaas, verwacht er sowieso niet te veel van, liveshows zijn naar't schijnt niet al te geweldig laatste jaren, ach ja sowieso cool als ze komen.
/edit: ok Ghostface komt solo show doen, beter, Talib Kweli overigens ook naar't schijnt...fijntjes.
Shameless copy/paste. Venetian Snares weer... I'm not complaining!
[Donderdag 12 juli]
- Agoria (booking agency / 12) - bevestigd
- The Slackers (booking agency / 12)
- Tiefschwarz (booking agency / 12) - bevestigd
- Wu-Tang Clan (carlo / 12)
[Vrijdag 13 juli]
- Animosity (record label / 13)
- Converge (record label / 13) - bevestigd
- Dave Clarke bevestigd
- dDamage & Existereo (band website / 13)
- Digitalism (stoned puke bastard / 13)
- Erase Errata (booking agency / 13) - bevestigd
- Improvisators Dub (myspace / 13)
- Mark Gardener (myspace / 13)
- No Means No (booking agency / 13) - bevestigd
- Rise & Fall (myspace / 13)
[Zaterdag 14 juli]
- The Beatnuts (lefto / 14)
- Black Cobra (delboy records / 14) - bevestigd
- Black Milk (lefto / 14)
- Dr Octagon (wastelandmagazine.com / 14)
- Ghostface (lefto / 14)
- Joshua (artist website / 14)
- Justice (radiofrance / 14)
- Nicole Willis & The Soul Investigators (lefto / 14)
- dj Kentaro (lefto / 14)
- The Notwist (netfestival / 14) - bevestigd
- The Procussions (lefto & booker / 14)
- Rjd2 (d-mo / 14)
- Stones Throw presents: Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc & Guilty Simpson (lefto / 14)
- Talib Kweli (lefto / 14)
- Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica (stoned puke bastard / 14) - bevestigd
- Uffie (myspace & carlo / 14)
- Venetian Snares (myspace / 14)
[Zondag 15 juli]
- Abstrackt Keal Agram (myspace / 15)
- Les Cautionneurs bevestigd
- Clark (booking agency / 15) - bevestigd
- Hocus Pocus (lefto / 15)
- James Delleck + Mr Machine Jouage + Detect (myspace / 15) - bevestigd
- Krs-One (d-mo & lefto / 15)
- Percubaba (booking agency / 15) - bevestigd
- dj Shadow (lefto / 15)
- Les Vedettes (myspace / 15)
[Dag nog onbepaald]
- Adult. (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Andy C (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Bern Li (alex / ?)
- Cinematic Orchestra bevestigd
- Clap Your Hands Say Yeah bevestigd
- Dropkick Murphys (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Goldie bevestigd
- Goose (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Israel Vibration (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Katerine bevestigd
- Tokyo Ska Paradise bevestigd
- Vitalic (corelio kranten / ?) - bevestigd
- Wolf Eyes (corelio kranten / ?) - bevestigd
http://www.dourfestival.be/imgs/thanxfortheadd.jpg
KRS-One, Dj Shadow, Dr. Octagon, Rjd2, Autechre...
hrmmzz misschien dan toch pas in augustus op reis gaan dan....
Autechre? Fijntjes, dan kunnen we dat optreden volgende vrijdag skippen :)
Peephole
23-03-2007, 19:43
New-York Ska-Jazz Ensemble komen ook. Wie weet.
Kom kom, toch niet heel de dag. Overdag was het metalcore/hardcore/punk en 's avonds was het iets compleet anders..
Op het Last Arena-podium tref je toch ook vooral de ska, reggae en andere neger-acts aan.
Er zijn al twee platenlabels die hun ding mogen komen doen dus waarom niet?
Peephole
23-03-2007, 20:34
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
Coldcut
La Caution
The Slackers
Tiefschwarz
Wu-Tang Clan
VRIJDAG 13 JULI
Animosity
Converge
Dave Clarke (krijgt eigen tent (http://tille.xalasys.com/clo/images/tent-clo.jpg))
dDamage & Existereo
Digitalism
Erase Errata
Improvisators Dub
Mark Gardener
No Means No
Rise & Fall
Sick Of It All
Stereo Total
Walls Of Jericho
ZATERDAG 14 JULI
Autechre
Black Cobra
Black Milk
DJ Kentaro
Dr Octagon
Ed Banger Records presents: Justice, Busy P, Dj Mehdi, Sebastian, Uffie & Feadzhttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Ghostface
Joshua
Mr. Spartako
Nicole Willis & The Soul Investigators
Rjd2
Stones Throw Records presents: Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson
Talib Kweli
The Beatnuts
The Notwist
The Procussions
The Setup
Venetian Snares
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Clark
Dj Shadowhttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Hocus Pocus
KRS-One
Les Cautionneurs
Les Vedettes
Percubaba
NOG ONBEKEND
Adult.
Andy C
Bern Li
Brujeria
Clap Your Hands Say Yeah
Dropkick Murphys
Erol Alkanhttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
Explosions In The Sky
Goldie
Goose
Israel Vibration
Katerine
Mates Of State
New-York Ska-Jazz Ensemble
The Cinematic Orchestra
The Rapture http://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-awesome.gif
The Young Gods vs Dälek
Todd
Tokyo Ska Paradise
Vitalic
Wolf Eyes
vet=bevestigd
rood=update
68/200 bands bekend.
sprinkler
24-03-2007, 09:28
Dikke woot in't kwadraat
En de muziek speelt maar tot 5uur 's nachts dit keer, misschien niet zo slecht als het terug zo warm gaat worden dat je tegen 9-10 uur uit uw tent gestoomd bent..
Explosions in the Sky! Notwist! Clap your hands say yeah! Dropkick Murphy's! Dour wordt een groot feest zeg ik u. Werchter kan me dit jaar gestolen worden. Er is daar welgeteld één groep die ik wil zien en nog niet gezien heb, alle andere groepen passeerden vorige jaren ook al.
>Hi there,
>
>Day by day we can add new names to the line up of the 19th Dour Festival.
>Today we are happy to announce that
>GIRLS IN HAWAII
>will also perform at Dour Festival !
Beestig!
Jaja, fuck elk ander festival
Dit wordt hem.
Peephole
28-03-2007, 22:20
Eila.
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
Coldcut
La Caution
Radio Infinity
The Slackers
Tiefschwarz
Wu-Tang Clan feat. RZA, Raekwon, Inspectah Deck, Method Man, GZA/Genius, Cappadonna, Masta Killa, U-God
VRIJDAG 13 JULI
Animosity
Converge
Dave Clarke (krijgt eigen tent (http://tille.xalasys.com/clo/images/tent-clo.jpg))
dDamage feat. Existereo
Digitalism
Erase Errata
Improvisators Dub
Jimi Tenor & Kabu Kabuhttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-dance.gif
Mark Gardener
No Means No
Rinôcérôse
Rise & Fall
Sick Of It All
Stereo Total
Walls Of Jericho
ZATERDAG 14 JULI
Autechre
Black Cobra
Black Milk
DJ Kentaro
Dr Octagon
Ed Banger Records presents: Justice, Busy P, Dj Mehdi, SebastiAn, Uffie & Feadz
Ghostface
Joshua
Mr. Spartako
Rjd2
Stones Throw Records feat. Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson
Talib Kweli
The Beatnuts
The Notwist
The Procussions
The Setup
Venetian Snares
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Clark
Dj Shadow
Hocus Pocus
KRS-One
Les Cautionneurs
Les Vedettes
Percubaba
NOG ONBEKEND
Adult.
Andy C
Anthony B
Beenie Man
Bern Li
Brujeria
Clap Your Hands Say Yeah
Dropkick Murphys
Erol Alkan
Explosions In The Sky
Girls in Hawaii
Goldie
Goose
High Tone
Israel Vibration
Katerine
Mates Of State
Skream
The Cinematic Orchestra
The Congos
The Rapture
The Young Gods vs Dälek
Todd
Tokyo Ska Paradise
Vitalic
Wolf Eyes
vet=bevestigd
rood=update
77/+200 bands bekend.
ChildeRoland
28-03-2007, 23:50
>Hi there,
>>Day by day we can add new names to the line up of the 19th Dour Festival.
>Today we are happy to announce that>GIRLS IN HAWAII
>will also perform at Dour Festival !
Beestig!
Nog maar voor de 5e keer ofzo? :)
Dat ze eens snel dat nieuwe album uitbrengen ffs!
Nog maar voor de 5e keer ofzo? :)
Dat ze eens snel dat nieuwe album uitbrengen ffs!
The successor of From Here To There is due for October, but on Dour Festival
they will present the album for the first time on stage.
Wijsneus.
HeLLBirD
01-04-2007, 14:15
Ziet er naar uit dat den dezen zowel op Werchter als Dour zal te vinden zijn. Nooit echt voor Dour geweest, maar de vriendin wil gaan en de affiche staat me best wel aan. Dave Clarcke, Venetian Snares, Wu-tang, Coldcut, Sick of it all, Dropkick Murphys, etc ... allemaal anders van genre, maar dat maakt het net zo leuk.
Hellbird aanwezig bij Venetian Snares? Respect, trancenicht :)
Peephole
03-04-2007, 17:58
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
Coldcut
Hot Chiphttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-dance.gif
La Caution
Radio Infinity
The Slackers
Tiefschwarz
Wu-Tang Clan feat. RZA, Raekwon, Inspectah Deck, Method Man, GZA/Genius, Cappadonna, Masta Killa, U-God
VRIJDAG 13 JULI
Animosity
Converge
dDamage feat. Existereo
Digitalism (live)
Erase Errata
Improvisators Dub
Jimi Tenor & Kabu Kabu
No Means No
Rinôcérôse feat. Mark Gardener
Rise & Fall
Sick Of It All
Stereo Total
Walls Of Jericho
ZATERDAG 14 JULI
Autechre
Black Cobra
Black Milk
DJ Kentaro
Dr Octagon
Ghostface
Joshua
Mr. Spartako
Rjd2
Stones Throw Records feat. Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson
Sworn Enemy
Talib Kweli
The Beatnuts
The Notwist
The Procussions
The Setup
Venetian Snares
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Clark
Dj Shadow
Hocus Pocus
KRS-One
Mates Of State
Les Cautionneurs
Les Vedettes
Percubaba
Soprano
NOG ONBEKEND
Adult.
Andy C
Anthony B
Beenie Man
Bern Li
Brujeria
Clap Your Hands Say Yeah
Dropkick Murphys
Erol Alkan
Explosions In The Sky
Girls in Hawaii
Goldie
Goose
Grooverider
High Tone
Israel Vibration
Katerine
Luke Vibert
Midlake
Skream
The Cinematic Orchestra
The Congos
The Frames
The Rapture
The Thermals
The Young Gods vs Dälek
Todd
Tokyo Ska Paradise
Vitalic
Wolf Eyes
vet=bevestigd
rood=update
85/+200 bands bekend.
Dát is pas een line-up. Oh en Dr Octagon: lang niets meer van gehoord, nice.
moby1kenobi
06-04-2007, 09:56
we gaan gewoon naar dour gaan voor de muziek ofwa :p
Peephole
24-04-2007, 16:19
DONDERDAG 12 JULI
Agoria live
Andy C
Bonobo live
Coldcut
DJ Food vs. DK
DJ Hype feat. MC Daddy Earl
Goldie
Grooverider
Guitar Wolf
La Caution
Noisiahttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-dance.gif
Radio Infinity
The Cinematic Orchestra
The Slackers
Tiefschwarz
VRIJDAG 13 JULI
Adult.
Animosity
Bright Eyes
Clap Your Hands Say Yeah
Converge
Digitalism (live)
Erase Errata
Goose
Herman Düne
High Tone
Hot Chip
Improvisators Dub
Jah Shaka
Jimi Tenor & Kabu Kabu
La Kinky Beat
Motor live
No Means No
Rinôcérôse feat. Mark Gardener
Rise & Fall
Rjd2 live with Derek DiCenzo
Sick Of It All
Skream
Sounds Like Violence
Stereo Total
The Rapture
Walls Of Jericho
ZATERDAG 14 JULI
108
Autechre
Black Cobra
Black Milk
Brujeria
Dark-Stylz
DJ Kentaro
Dropkick Murphys
Erol Alkan
Final Fight
Ghostface
Girls in Hawaii
Griots & Gods feat. The Young Gods vs Dälek
Israel Vibration
Joshua
Length of Time
Luke Vibert
Mr. Spartako
Part Chimp
Percubaba
Shy Child
Princess Superstarhttp://users.telenet.be/peephole/emoticons/emot-dance.gif
Punish Yourself
Sworn Enemy
Talib Kweli
Terror
The Beatnuts
The Frames
The Notwist
The Penelopes
The Setup
Treponem Pal
Two Gallants
Venetian Snares
Vitalic
ZONDAG 15 JULI
Abstrackt Keal Agram
Amon Tobin dj set
Anthony B
Beenie Man
Bern Li
Clark
dDamage feat. Existereo
Dj Shadow
Dr Octagon
Explosions In The Sky
Hocus Pocus
Katerine
KRS-One
Les Cautionneurs
Les Vedettes
Mates Of State
Merzbow
Midlake
Sizzla
Soprano
Sunn O)))
The Congos
The Horrors
The Thermals
Tokyo Ska Paradise Orchestra
Wilco
Wolf Eyes
KOMEN NIET
The Procussions
vet=bevestigd
rood=update
120/+200 bands bekend.
Theremin
25-04-2007, 13:18
Mooie line-up hebben onze Waalse vrienden daar.
Mie miep... zalige lineup. Ticketje ligt al klaar.
Nieuwe namen: Coldcut Present Journeys by VJ - Technasia dj set - Para One - Simian Mobile Disco live - Superlux - Fixmer/McCarthy - Swayzak live - Murdock - KID606 - Babylon Circus Experience - La Scaña Del Domingo - Le peuple de l'Herbe - X Makeena - The Skatalites - The Rhythm Junks - Keny Arkana - Hocus Pocus - Alamo Race Track - Minerale - Annuals - Frank Shinobi - My Little Cheap Dictaphone - The Experimental Tropic Blues Band - Zombie Zombie feat. Neman (Herman Düne) & Etienne Jaumet (Married Monk) - The Tellers - Jason Forrest Band - Black Engine feat. Mick Harris (Napalm Death/Scorn) & Zu - Joe Lally (Fugazi) & Zu - Sunn O))) - Punish Yourself - Sworn Enemy - Final Fight
Damn, mooie affiche. Hopelijk present.
Otto Von Schirach zaterdag ^^
Bigpimpin
09-05-2007, 18:40
kan waarschijnlijk niet gaan door vakantiewerk :(
Het gaat weer knopen doorhakken worden daar. Op dat vlak is Dour wel een lastig festival, altijd kiezen tussen twee of drie dingen die je wilt zien. :-)
De dansmuziek line-up is elk jaar wel duidelijk belangrijker voor Dour.
sprinkler
16-05-2007, 07:09
kan waarschijnlijk niet gaan door vakantiewerk :(
Ik ga waarschijnlijk ook maar de vrijdagavond+ zaterdag door vakantiejob. Voor de prijs dat een ticket maar kost ga ik het alleszinds niet laten.
Geen EITS meer. :(
Hebben heel hun Europese tour afgezegd.
Hoe zit het met tickets, geraken die uitverkocht?
Peephole
18-05-2007, 14:54
Nee.
sprinkler
19-05-2007, 14:41
Campingplaatsen wel(= aan de deur). Een maat van me die vorig jaar de zaterdag in de vooravond toekwam mocht niet meer op de camping staan. Die heeft dan met zijn zak+tent over de omheining moeten kruipen, en voor de rest gemaakt dat hij telkens in een mensenmassa zat bij het binnengaan of verlaten van de camping. Sketchy shit.
Zaterdag is dan ook vrij laat. Als je er op de eerste dag bent, ga je niet geweigerd worden.
moby1kenobi
05-06-2007, 17:12
ticket gekocht, nog een goeje maand aftellen nu. Met die line-up zie ik het vet zitten. Het is wel de eerste keer sinds ik ga (2 jaar) dat ik ga moeten kiezen wat ik wil zien, line-up is echt :worship:
donderdag 12 juli 2007
The Last Arena
> The dIPLOMAT
> Été 67
> The Slackers
> The Skatalites
> Vive La Fête
> Wu-Tang Clan
Dance Hall
> Pornorama
> I Love Ufo
> Year Of No Light
> AaRON
> Guitar Wolf
> Bonobo live
> The Cinematic Orchestra
> DJ Food & DK (Solid Steel)
> Coldcut Presents Journeys by VJ
Eastpak CORE Stage
> The Only Room
> Minerale
> Showstar
> Joshua
LegendZ presents
> Superlux
> Agoria live
> Tiefschwarz
> Cosy Mozzy
> Swayzak live
> Montevideo vs Compuphonic
La Petite Maison dans la Prairie
> Lloyd Carter
> An Albatross
> Blutch
> Om feat. members of Sleep
Jungle Fever (Stu Bru) presents
> Murdock
> Goldie
> Noisia
> Grooverider
> Andy C
> DJ Hype feat. MC Daddy Earl
Club-Circuit Marquee
> The BlackBox Revelation
> The Jai-Alai Savant
> Triggerfinger
> The Experimental Tropic Blues Band
> Fixkes
> Zombie Zombie
> Magnus dj set
> KID606
> Sickboy
> Rotator
vrijdag 13 juli 2007
The Last Arena
Antenna (Stu Bru) presents
> The Dancing Naked Ladies
> My Little Cheap Dictaphone
> The National
> Hot Chip
> The Rapture
> Clap Your Hands Say Yeah
> Goose
The Red Frequency Stage
> Blue Velvet
> Bambi Kramer
> Sean Lennon
> Herman Düne
> Sharko
> Gabriel Rios
> Bright Eyes
Dance Hall
> Sport Doen
> Nëhãl
> Erase Errata
> Les Anges
> No Means No
> The Horrors
Dave Clarke Arena
> zZz
> ADULT.
> Dave Clarke
> Black Strobe live
> DJ 3000
Eastpak CORE Stage
> Rise & Fall
> Sounds Like Violence
> Animosity
> Converge
> Walls of Jericho
> Sick Of It All
> Stereo Total
> Shy Child
> Simian Mobile Disco live
> Motor live
> Digitalism live
> Technasia dj set
La Petite Maison dans la Prairie
> Dr. Voy
> A Hawk And A Hacksaw
> Veence Hanao
> Uman
> Improvisators Dub
> High Tone
> The Mighty Tabot full sound system (Ras Muffet)
> Smith & Mighty + Earl 16
> Zion Train feat. YT and Dubdadda
> Jah Shaka sound system
Club-Circuit Marquee
> The Rones
> Foxylane
> The Rhythm Junks
> Alamo Race Track
> The Tellers
> La Kinky Beat
> RJD2
> Jimi Tenor & Kabu Kabu
Stainage Presents Grime And Dubstep
> Grimelock feat. Mc Dynamic & Mc Maelan
> Skream
> Wiley
> Joe Nice
zaterdag 14 juli 2007
The Last Arena
> Dirty Fonzy
> Fantan Mojah + Perfect
> Fermin Muguruza
> Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica
> Israel Vibration
> Brujeria
> Dropkick Murphys
The Red Frequency Stage
> My Second Skin
> Gomm
> Sioen
> The Frames
> Two Gallants
> Motorpsycho
> Girls in Hawaii
> Le Peuple de l'Herbe
LegendZ @ Dance Hall
> Melchior
> Peach Ftl
> Treponem Pal
> Black Cobra
Vitalic Arena
> tHe pEneLOpe[s]
> Nid & Sancy
> Teenage Bad Girl
> Fixmer/McCarthy
> Princess Superstar
> Vitalic
> Dr. Lektroluv
Forma.T @ Eastpak CORE Stage
> Resistance
> The Setup
> Sworn Enemy
> Final Fight
> 108
> Length of Time
> Terror
> Punish Yourself
Ed Banger Arena
> SebastiAn
> Busy P
> Dj Mehdi
> Uffie & Dj Feadz
> Justice
> Erol Alkan
> Surfing Leons
webzinenameless.net @ La Petite Maison dans la Prairie
> Frank Shinobi
> K-Branding
> Joe Lally (Fugazi)
> Black Engine feat. Mick Harris (Napalm Death/Scorn)
> Part Chimp
> Michael Gira
> Griots & Gods feat. The Young Gods & Dälek
> The Notwist
> Luke Vibert
> Autechre
> Venetian Snares
> Otto Von Schirach
LeFtO @ Club-Circuit Marquee
De Hop (Stu Bru) presents
> Mr. Spartako
> Ben Westbeech
> Black Milk
> Nicole Willis and The Soul Investigators
> The Beatnuts
> Opgezwolle
> Stones Throw Records feat. Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson
> Dj Kentaro
> LeFtO
zondag 15 juli 2007
The Last Arena
> The Black Angels
> Gym Class Heroes
> Mud Flow
> Babylon Circus Experience
> 1990s
> Black Rebel Motorcycle Club
> Wilco
> Amon Tobin dj set
The Red Frequency Stage
> Da Foxy Momaz + Dub Front Association dj set
> Anthony B
> Tokyo Ska Paradise Orchestra
> Beenie Man
> Les Ogres de Barback
> Katerine
> Sizzla
Dance Hall
> Bern Li
> Hocus Pocus
> Abstrackt Keal Agram
> James Delleck feat. Mr Machine Jouage & Detect
> Soprano
> Keny Arkana
> Les Cautionneurs
> Dr. Octagon
> Dj Shadow
> Sierra Sam live
> Dj Dan vs Mr. Magnetik
Eastpak CORE Stage
> Atomic Leaf
> Camping Sauvach'
> Skarbone 14
> La Scaña Del Domingo
> X Makeena
> New-York Ska-Jazz Ensemble
> Percubaba
> Alex Nilson dj set
> Dark-Stylz dj set
> Dj's or not
Drowned in Sound @ La Petite Maison dans la Prairie
> Zucchini Drive
> Merzbow
> The Thermals
> Wolf Eyes
> Sunn O)))
> 65daysofstatic
> dDamage feat. Existereo
> Clark
> Hugo Freegow
Club-Circuit Marquee
> Balthazar
> Mintzkov
> Jerboa
> The Van Jets
> Tomàn
> Midlake
> Jason Forrest Band
> Para One
> Janssen & Janssen dj set
Donderdag
... - 19.30 : RONDHANGEN + DRUGS OLOL
19.30 - 21.00 : Murdock (Drum and Bass) -> La Petite Maison dans la Prairie
21.00 - 22.30 : Goldie (Drum and Bass/Jungle) -> La Petite Maison dans la Prairie
22.30 - 0.00 : Noisia (Drum and Bass) -> La Petite Maison dans la Prairie
0.00 - 1.30 : Grooverider (Drum and Bass/Jungle) -> La Petite Maison dans la Prairie
1.30 - 2.00 : Andy C (Drum and Bass/Jungle) -> La Petite Maison dans la Prairie
2.00 - 3.00 : KID606 (Breakcore/IDM/Experimental) -> Club-Circuit Marquee
3.00 - 3.30 : Andy C (Drum and Bass/Jungle) -> La Petite Maison dans la Prairie
3.30 - 4.00 : Dj Hype ft. MC Daddy Earl (Drum and Bass/Jungle) -> La Petite Maison dans la Prairie
4.00 - 5.00 : ROTATOR !!! (Breakcore) -> Club-Circuit Marquee
Vrijdag
14.00 - 14.40 : Foxylane (Electronic Rock) -> Club-Circuit Marquee
rondhangen, onbekende stuff checken
16.10 - 17.05 : The National (Indie rock/indie pop) -> The Last Arena
21.00 - 22.00 : Gabriel Rios (World/Latin) -> The Red Frequency Stage
22.00 - 23.15 : ADULT. (Minimal/IDM) -> Dance Hall
23.15 - 1.00 : Dave Clarke (Techno) -> Dance Hall
1.00 - 2.30 : Skream (Dubstep) -> Club-Circuit Marquee
2.30 - 3.30 : Wiley (Grime) -> Club-Circuit Marquee
3.30 - 5.00 : Joe Nice (Dubstep) -> Club-Circuit Marquee
Zaterdag
15.00 - 16.00 : Sioen (Indiepop) -> The Red Frequency Stage
17.00 - 18.00 : The Frames (Indierock) -> The Red Frequency Stage
18.00 - 19.10 : Tony Rebel & Warrior King (Reggea/Dancehall) -> The Last Arena
19.40 - 20.30 : Nid & Sancy (Electronix) -> LegendZ @ Dance Hall
22.00 - 23.00 : Busy P (Electro) -> Forma.T @ Eastpak CORE stage
23.00 - 23.45 : Dj Medhi (Electro/Rap) -> Forma.T @ Eastpak CORE stage
23.45 - 0.45 : Luke Vibert (IDM/Electronix) -> webzinenameless.net @ La Petite Maison dans la Prairie
1.00 - 2.00 : Autechre (IDM/Experimental/Ambient) -> webzinenameless.net @ La Petite Maison dans la Prairie
2.00 - 3.00 : Venetian Snares (Breakcore) -> webzinenameless.net @ La Petite Maison dans la Prairie
3.00 - 4.00 : Otto Von Schirach (Breakcore/Experimental) -> webzinenameless.net @ La Petite Maison dans la Prairie
4.00 - 5.00 : Dr. Lektroluv (Electro/House) -> LegendZ @ Dance Hall
Zondag
18.15 - 19.15 : Beenie Man (Reggea/Dancehall) -> The Red Frequency Stage
22.00 - 23.00 : 65daysofstatic (Postrock/Mathrock) -> Drowned in Sound @ La Petite Maison dans la Prairie
23.00 - 23.55 : Dj Shadow (Electronix/Ambient/Trip Hop) -> Dance Hall
23.55 - 1.40 : Amon Tobin (/IDM/Jazz/Electronix) -> The Last Arena
1.40 - 3.00 : Dark-Stylz (Techno/Electro/House/Minimal) -> Eastpak CORE stage
3.00 - 4.30 : Dj's or not (Electro/Techno/House) -> Eastpak CORE stage
Was mij aan het vervelen, so hier is mijn "hopelijkkanikditvolgen" lijstje. Echt super lineup, dus ook een superlijstje
Dat het maar snel Dour is :-)
Sounds like a plan, radman!
(jammer van al die overlaps donderdag, ik had graag DJ Food en Coldcut gezien, en wat meer d'n'b meegepikt, maar 't gaat gewoon niet :()
Moesten er geen overlaps geweest zijn, that is... prioriteiten =) (ok, totaal over donderdagavonddnb gekeken, ik had het vooral op DJ Hype en Andy C)
Ey radje, hoe kom jij aan de juiste uren? Die staan toch nergens op de site van Dour?
http://www.dourfestival.be/en/2007/lineup
Ok, bedankt. Wel kut dat de Wu-Tang Clan overlapt met Grooverider.
sprinkler
24-06-2007, 21:56
Was mij aan het vervelen, so hier is mijn "hopelijkkanikditvolgen" lijstje. Echt super lineup, dus ook een superlijstje
Dat het maar snel Dour is :-)
Pfff zo'n ambitieus lijstje maat :) Als ik daar de helft of 1/3 van ga zien zal dat al een hele prestatie zijn :)
Ik kan ook niet wachten tot het eindelijk Dour is, dit jaar wordt het weer de volle 4 dagen hier!
Hopelijk dat het weer niet te raar doet, ik zou die met kak en pis gevulde putten op de camping niet graag zien overlopen door de regen...
Marjolein
26-06-2007, 19:26
Dour is een beetje zoals thuiskomen. Tot dan.
Hoe zit dat met drugscontrole op Dour (en dan doel ik op wiet voor persoonlijk gebruik maar nu wel net iets meer dan 3 gram)?
Dan is't geen persoonlijk gebruik meer hé :)
Hoe zit dat met drugscontrole op Dour (en dan doel ik op wiet voor persoonlijk gebruik maar nu wel net iets meer dan 3 gram)?
Het eerste jaar dat we gingen hadden we redelijk wat bij, en stond er controle aan de afrit van de autosnelweg. Sindsdien reden we een afrit vroeger af: minder verkeer, niet zo moeilijk te vinden, en geen controle meer gezien.
Aan het station was er redelijk wat controle, met drugshonden e.d. zelfs, naar het schijnt, maar ik ben er nooit geweest.
die drugshonden zijn volgens mij slechts gewone honden hoor
meestal bedoeld om mensen met stress ofzo anders te laten reageren
normaal doen is de boodschap
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Pfff zo'n ambitieus lijstje maat :) Als ik daar de helft of 1/3 van ga zien zal dat al een hele prestatie zijn :)
Ik kan ook niet wachten tot het eindelijk Dour is, dit jaar wordt het weer de volle 4 dagen hier!
Hopelijk dat het weer niet te raar doet, ik zou die met kak en pis gevulde putten op de camping niet graag zien overlopen door de regen...
niet echt de bedoeling dat het zo 100 % moet zijn, eerder een richtlijn
wat ik wél 100% weet: nuchter zijn is op een festival lijk dour onmogelijk. dat én veel slaaptekort
hm ik zal mij blijkbaar mogen spoeien voor nog een combiticket te vinden
heeft iemand ervaring met 1 te kopen via dexia aan het loket ?
ik heb nog besteld via fnac
anders naar fnac winkel zelf gaan (tis wel duur servicekosten maar je hebt er zekre nog wel een) als je geen visa hebt
Can't wait, eindelijk nog eens Dour zonder madam, loosgaan, ow ja!
Wil van't jaar wel eens wat shrimpers tegenkomen, enkel er ooit Jonah gezien en dat was dan nog voor ik op dit forum zat sowieso...woeps, vergeet ik toch bijna wel dat ik Matthias ook eens in de bus heb gezien en Fightingfool, man man, gatenkaasbrein.
Can't wait, eindelijk nog eens Dour zonder madam, loosgaan, ow ja!
Wil van't jaar wel eens wat shrimpers tegenkomen, enkel er ooit Jonah gezien en dat was dan nog voor ik op dit forum zat sowieso...woeps, vergeet ik toch bijna wel dat ik Matthias ook eens in de bus heb gezien en Fightingfool, man man, gatenkaasbrein.
Ik loop er rond, Eyeless ook en Frenzal ook een dag. Sprinkler, blowieeh en Wolf normaal gezien ook 4 dagen. Ik vergeet er nog een paar maar das het punt niet, een shrimpmeeting is perfect mogelijk. :)
Aight, Eyeless denk ik zelfs te kunnen herkennen als ik hem tegenkom, ikzelf heb hier al genoeg foto's gezet dat ik zo onbekend niet kan zijn, doen we.
Ben sowieso te vinden bij hiphop en voor de rest van de tijd bij eender wat met oorverdovende bass.
ok deal, dan kom je donderdag na de wutangclan maar naar de drum n bass tent, ik denk wel dat daar de grote hoop zal zitten ;-)
De kansen zitten er best in dat ik regelmatig bij Oblo zal vertoeven. You know where to find us kids.
zijn combis bijna uitverkocht ofwa ?
Zouden er zaterdag nog zijn ?
Ik heb nachtpost en kan dan pas winkel
Ben sowieso te vinden bij hiphop en voor de rest van de tijd bij eender wat met oorverdovende bass.Dubstep/grime vrijdag, sounds like a plan.
Zouden er zaterdag nog zijn ?
Ik heb nachtpost en kan dan pas winkelMet een beetje geluk, maar moest ik van jou zijn, ik zou ze door iemand asap laten bestellen, online of in de winkel.
juist bij dexia 2 combis gehaald se ( geprint aan dien selfbanking )
hooray
Maandag combi gaan halen aan een Dexia automaat.
Vandaag nog 2 combi's gaan halen voor kameraden in de Gigaswing in Hasselt.
Gaat dat uitverkocht geraken? Zou me straf lijken. Ik was al gans in paniek toen ik op Stubru hoorde "Win de laatste tickets voor het uitverkochte Dourfestival!". Gans in paniek was ik toen.
Op Dour site + forum + last.fm staat dat t uitverkocht is
nu ja er zullen nog wel enkele tickets in omloop zijn ..
http://be.fnacspectacles.com/place-spectacle/manifestation/DOUR-FESTIVAL---FOUR-DAYS-DOU7.htm
:)
Na deze uitverkochtberichten gelezen te hebben ben ik maar rap op pad gegaan om een ticket te halen in Leuven. De kerel van JJ records wist mij te zeggen dat ze zijn combitickets al hadden teruggehaald omdat het uitverkocht was, maar dat ik bij dexia ofzo nog wel kon zien waarschijnlijk. Ik ben dan naar de fnac gegaan en daar heb ik wel nog een combiticket kunnen kopen.
Mijn zus heeft nog een ticket te koop, combi, moest er iemand geinteresseerd zijn. Voor de prijs dat ze het gekocht heeft.
PM.
Dour dit jaar laten liggen is wel een domme keuze, tho. Ik zou er niet aan denken mijn ticket te verkopen :)
kleine klootzak
04-07-2007, 21:22
Op Dour site + forum + last.fm staat dat t uitverkocht is
nu ja er zullen nog wel enkele tickets in omloop zijn ..
de dexia automaten dus :)
sprinkler
04-07-2007, 21:31
Mijn zus heeft nog een ticket te koop, combi, moest er iemand geinteresseerd zijn. Voor de prijs dat ze het gekocht heeft.
PM.
edit: ze hadden er nog in Billboard Roeselare :) normaal gezien moesten ze al opgehaald zijn omdat het uitverkocht is, ze kunnen er ieder moment achter komen. <3 trage Walen :)
Fuck, gisteren een uur door de regen zitten fietsen. Thuis aangekomen merk ik op dat mijn tickets nog in mijn zak zaten. Die zijn dus doorweekt en ze plakken aan elkaar. Van 1 ticket is het zilverhologram deels weg... Wat nu aangevangen.
Fuck.
Bigpimpin
06-07-2007, 11:47
Fuck, gisteren een uur door de regen zitten fietsen. Thuis aangekomen merk ik op dat mijn tickets nog in mijn zak zaten. Die zijn dus doorweekt en ze plakken aan elkaar. Van 1 ticket is het zilverhologram deels weg... Wat nu aangevangen.
Fuck.
Ownt :(
direct dour organisatie mailen met fotos van tickets erbij
SOLD-OUT ACTION WITH DEXIA: LAST MINUTE 4-DAY PASSES FOR SALE
For the first time in its history Dour Festival is sold-out BEFORE opening its gates to the public. We would like to thank you, the audience, for the buzz surrounding the event nowadays.
Our partner, the Belgian bank DEXIA will sell a few hundreds of extra tickets on Saturday to give you a chance to get your 4-day ticket. What do you need to do to get your mitts on this graal? just go to a Dexia bank equipped with a ticket shop between 6am and midnight. To find the nearest one just go to: http://www.axionweb.be/static/fr/axion_info/agency/index.aspx
Eventhough this is the very last batch of tickets left it's unfortunately only reserved to people in Belgium with a Dexia account. If you do not have a DExia account maybe it's time to call your acquaintances and friends just in case someone you know does...
direct dour organisatie mailen met fotos van tickets erbij
Hopend op een snel antwoord.
misschien ook probleem posten op dour forum
PM.
Nog beschikbaar? Een vriendin van me zoekt er nog een denk ik.
Hopend op een snel antwoord.
Mag geen probleem vormen zeiden ze me. Toch maar de mail afprinten voor de zekerheid. 8=)
Ticketje is niet meer beschikbaar, er hebben zich al een vijftal mensen speciaal geregistreerd om dat in PM te kunnen vragen.
Dour is hot nowadays 8=)
Lol. Mja, ze heeft geluk gehad en er voor de normale prijs eentje kunnen scoren op Ebay.
Anyway, ik zal er dus ook zijn. Ik ken welgeteld 3 groepen van de hele lineup, maar kom, horizonten wat verbreden zeker? :)
sprinkler
07-07-2007, 13:15
Dourtickets gaan al tot €135 op Ebay, nice :)
Marjolein
08-07-2007, 13:07
Als ik de site van het KMI mag geloven, wordt het volgend weekend weer 30 graden. Woohoow. Tot zover het positief nieuws, donderdag en vrijdag eerst nog wat herfstweer. Maar dat zal de dourpret niet bederven.
Nog paar daagjes en dour!
Fantastisch bericht over het weer.
Whoow, minder overlaps in de nieuwe time tables!
Staat er ergens een planner?
ik heb een dag verlof voor vrijdag aangevraagd onder voorbehoud, als de weer een beetje mee zit (regenen zal het wel zoiezo) en ik een dagticket kan kopen (lees: als eye en radje een dagticket voor mij kunnen kopen :p) dan ga ik prolly wel
sprinkler
09-07-2007, 13:26
Staat er ergens een planner?
http://www.dourfestival.be/nl/1/tableaux
ik heb een dag verlof voor vrijdag aangevraagd onder voorbehoud, als de weer een beetje mee zit (regenen zal het wel zoiezo) en ik een dagticket kan kopen (lees: als eye en radje een dagticket voor mij kunnen kopen :p) dan ga ik prolly wel
Bwa, volgens teletekst 8-) is er weinig kans op regen na vrijdag... Enkel donderdag is kak.
Ik ga de vrijdag en zaterdag van 's middags tot 's avonds in de Eastpak Core stage te vinden zijn, Terror, Converge, SOIA, Sworn Enemy, Length of Time, Walls of Jericho etc, dat wordt zwaar :)
De rest zal vooral afhangen van de stemming van ik en m'n medefestivalgangers, k'ga alleszinds een beetje van alles proberen mee te pikken op vlak van genres. Elektro, techno, ska, dub, reggae, drum n bass, breakcore...
hoe print ik die planning makkelijk en duidelijk af ?
sprinkler
09-07-2007, 15:36
Je krijgt daar een planning, die zeker up-to-date is.
Zo'n wegwerpbbq uit de Wibra ofzo. Je kent het wel, een aluminiumbak met houtskool. Is dat meeneembaar? Zijn er controles aan de campingingang?
Op de site staat wel geen BBQ, maar kom.
bbq is nogal groot om binnen te smokkele
maar er is een publiek kook eilandje op dour waar ge uw vlees kan bakke
campinggaz vuurtjes zijn toegelaten ,
neem zoiets mee en een pan ?
sprinkler
09-07-2007, 19:53
Normaal mag je niets meenemen om vuur te maken maar ik heb toch ook ieder jaar zo'n gasvuurtje mee. Het zal er van afhangen als ze het ontdekken bij de "controle" aan de ingang(=meestal gewoon eens voelen aan de kant van uw rugzak, soms durven ze het eens open doen) of niet.
Ik ga morgen eens de Aldi plunderen.
Ter info ; eten uit blik is enkel toegelaten als er zo geen lipje om het te openen aan is.
Ter info ; eten uit blik is enkel toegelaten als er zo geen lipje om het te openen aan is.
fuck da
degene die mijn italiaanse lipjesblikshit afpakt maak ik kapot
4 jaar geleden had ik zo een wegwerpbbq bij, die moesten we uitdoen toen ze dat zagen. Even later een andere aangestoken natuurlijk :) 2 jaar geleden hebben we daar ook rustig zitten bbq'en, maar dat was op een aparte camping voor caravans en mobilhomes, vorig jaar die moeite niet meer gedaan om dat we niet meer met de caravan mochten komen.
Normaal mag je niets meenemen om vuur te maken maar ik heb toch ook ieder jaar zo'n gasvuurtje mee.
van op de site
Wat mag je meenemen op de camping?
* Conservenblikjes (enkel voor persoonlijk gebruik) JA
* Plastic flessen (enkel voor persoonlijk gebruik) JA
* Boterhammen & sandwiches JA
* Een blikopener JA
* Een plastic waterfles JA
* Een klein zakmes JA
* Een campingvuur JA
* Een gitaar - djembé - andere kleine instrumenten JA
* Een groot zakmes NEE
* Metalen blikjes NEE
* Glazen flessen NEE
* Een forfuis met gasbonbon NEE
* Een barbecue NEE
* Een stroomgeneratorNEE
* Een bijl NEE
* Een geluidsinstallatie NEE
Marjolein
10-07-2007, 16:28
Zo streng is de controle daar toch ni? Zolang ge der ni me een krat glazen flessen aankomt zullen ze ni zagen.
Zal het erop wagen met die wegwerpbbq.
De rest van mijn dagelijks eten zal tijdens de wandeling naar de winkel belist worden.
sprinkler
10-07-2007, 17:59
Marjolein: vorig jaar moest mijn maat alle 24 zijn ijsgekoelde blikken aan de ingang afgeven. We hebben dat dan maar rap met 4 man opgedronken, direct een goede start :)
Maar ja, de meeste geraken er wel door hoor, met hun blikken. Maar je moet maar het ongeluk hebben dat ze bij u halfdeftig controleren en je hebt het zitten...
Daarjuist naar de GB en Delhaize gaan zoeken achter plastieken Jupiler of Stella flesjes, niets gevonden. Blijkbaar hebben ze dat in de carrefour maar daar is het nu te laat voor. Dan maar wodka gekocht om over te gieten in een plastic fles...
van op de site
Wat mag je meenemen op de camping?
* Conservenblikjes (enkel voor persoonlijk gebruik) JA
* Plastic flessen (enkel voor persoonlijk gebruik) JA
* Boterhammen & sandwiches JA
* Een blikopener JA
* Een plastic waterfles JA
* Een klein zakmes JA
* Een campingvuur JA
* Een gitaar - djembé - andere kleine instrumenten JA
* Een groot zakmes NEE
* Metalen blikjes NEE
* Glazen flessen NEE
* Een forfuis met gasbonbon NEE
* Een barbecue NEE
* Een stroomgeneratorNEE
* Een bijl NEE
* Een geluidsinstallatie NEE
Mja ik bedoelde eerder zo'n vuurtje met een gasfles aan. Wat veel leeter is dan zo'n blokjes om vuur te maken :p
Mja ik bedoelde eerder zo'n vuurtje met een gasfles aan. Wat veel leeter is dan zo'n blokjes om vuur te maken :p
Dat definiëren ze tegenwoordig onder campingvuur ;)
Blowiieh.
10-07-2007, 18:15
Domme vraag :) Hoe geraakt ge weeral daar vanuit Mechelen met de trein? Via Brussel en dan nr St Ghislain.. Maar kan iemand me even vertellen hoe je exact tot ginder treint :). Geen zin om verkeerd te rijden, zou ewa typisch zijn.
Peephole
10-07-2007, 18:30
Domme vraag :) Hoe geraakt ge weeral daar vanuit Mechelen met de trein? Via Brussel en dan nr St Ghislain.. Maar kan iemand me even vertellen hoe je exact tot ginder treint :). Geen zin om verkeerd te rijden, zou ewa typisch zijn.
www.nmbs.be
sprinkler
10-07-2007, 18:32
Dat definiëren ze tegenwoordig onder campingvuur ;)
Wat is een fornuis met gasbonbon dan? 8-)
onbewust
10-07-2007, 18:49
http://www.hccc.co.uk/acatalog/campingaz_camping_kitchen.jpg
Peephole
10-07-2007, 18:52
Oh maat, weet er iemand of er nog dagtickets zijn te vinden in Dexia winkels enzo?
Blowiieh.
10-07-2007, 18:55
www.nmbs.be
No shit.. met u gevatte opmerkingen toch.
Edit: Saint Ghislain heeft blijkbaar meer succes dan St Ghislain ;)
Je moet eens tegoei kijken op die nmbs site.
Je kan via Mons sporen naar de gasontploffing, een tiental minuten reistijd. Vandaar via bus/taxi naar het terrein.
Zeg, die betalende douches, hoeveel gaat dat zijn?
1 drankbonneke
vorige 2 jaren toch
Oh maat, weet er iemand of er nog dagtickets zijn te vinden in Dexia winkels enzo?
kapaza/ebay/2dehands.be
kheb net 2 dagtickets voor 100 euro gefixed, wie een beetje gemotiveerd is lukt da wel
Peephole
11-07-2007, 00:35
100 euro? Laat maar.
de normale prijs voor dagtickets aan de kassa ging 45 euro zijn
Peephole
11-07-2007, 13:06
De voorverkoop was 37 euro.
Had er dan een in de voorverkoop gekocht e.
Peephole
11-07-2007, 16:24
Maar het is uitverkocht. :(
sprinkler
11-07-2007, 20:18
Maar het is uitverkocht. :(
ebay, combi's voor €250+ ;-)
Peten
als ge mij of marjolein ziet, zeg zeker eens goeiedag
Iedereen een fijne dour toegewenst :)
Niemand gezien maar kan wel nogal aan mij liggen dat, 't was een stevig feestje, goe't zwijn kunnen uithangen, tof.
Denk dat ik u gezien heb, halverwege RJD2 buiten de tent zien lopen. Had geen zin om recht te staan en wist het niet zeker.
Alleszins goed geamuseerd, paar zalige dingen gezien (Shy Child, 65daysofstatic, Year Of No Light, Noisia,...) en wat mindere. Organisatie trok wel op de ballen. Hier thuis vertrokken om 18 uur, om 3 uur 's nachts stond onze tent er. En naar wat ik lees, mogen we nog blij zijn dat het maar zo lang geduurd heeft. Nuja, goeie spot gevonden, eindje van de weide (15 min stappen), maar proper, geen stank en het was er stil genoeg...
Zou kunnen, die show in alle geval wel min of meer volledig gezien, denk ik.
Ik donderdag in Gent om 17u op de trein en om 19u05 stond ik al op de camping, beter zo, had wel geen tent mee, helpt wel tegen de stress van het plek zoeken :)
donderdagavond aangekomen met mijn tent voor ene nacht, nog nooit zo'n vol camping gezien en eigenlijk geen plaats gevonden dan maar ergens tussen gepropt op de achterste camping waar er niet eens een pad meer doorliep. blijkbaar konden andere mijn tent niet verdragen of is er iemand opgevallen want de volgende morgen lag het plat op de grond. Dan maar spullen gepakt en in de auto gaan slapen (heeft trouwens nog een uur geduurd om van mijn plek op de camping naar de auto te stappen)
Buiten dat heb ik mij daar 1 nacht goe geamuseerd, kort en krachtig dour bezoek :)
Marjolein
16-07-2007, 14:09
Ik heb Frenzal en Eye gezien! Het zagen er mij toffe kerels uit.
Voor de rest was Dour weer uiterst chill, lekker warm en vuil. Veel zat volk dat u vastgrijpt, maar das traditie.
Hoogtepunten: Mintzkov en Murdock.
Shiiiiiiiat.
- Organisatorisch kan het beter, 16h aangekomen in het station, 1,5h op bus wachten. 2h in een file staan. 1h aanschuiven voor ticket en dan nog een marathon lopen voor een campingspot te vinden.
- Te weinig watervoorzieningen, evenals pisbakken.
- Te, te, te, teveel volk
Maar het was geweldig.
Een GSM-panorama om het af te sluiten:
http://i9.tinypic.com/62s9u6s.jpg
Jack Carver
16-07-2007, 14:45
Moest er hier iemand zijn die een Sony coolpix digitale camera gestolenheeft uit mijn tent, gelieve de fotos online te zetten en mij PM te sturen. Camera maakt ni uit maar voor die fotos zou ik echt geweend hebben.
Alleen een ex-shrimpster gezien: maniatje. Voor de rest niemand :(
Het was wel inderdaad een fantastisch festival maar met té fucking veel volk. Ik houd trouwens van mijn Dourriem van Proximus. Nen flessenopener aan't uiteinde, ewa fucking geniaal. Trouwens Kolb, ge zijt ne vuile chancard. Ik heb 3u op de pendelbus staan wachten en daarna 2u op mijn polsbandje. Fucked up organisatie.
Wu-Tang!
Opgezwolle!
Digitalism!
Venetian Snares!
Dour was vet.
Ik vond deze editie nie zo geweldig. Het was ten eerste adnormaal druk en de organisatie trok op weinig.
Ik heb me bij momenten wel geamuseerd (agoria,tiefswartz set) maar ik denk toch dat dit mijn laatste dour ooit is..
pics volgen
De organisatie trekt nooit op iets, het zijn Walen he. Dit jaar waren er echter wel wat meer kemels als anders.
Verder was er absoluut teveel volk op het terrein, bij momenten echt geschift.
Twas wel heel leuk natuurlijk.
Hier één dagje gedaan.
The Black Angels (eerste groep op zondag, waarom?!! God mag et weten): Nog meer rocken live dan op plaat! schitterend optreden, prachtig, geen woorden eigenlijk.!!
Toman: Reninge boven eh jongens! westhoek powah!
Mintzkov: technisch blijven ze scoren, maar raken wat afgezaagd
Balthazar: fris en leuk! maar nieuwe sioen ripp off, van de zovele vorige rip offs dat sioen niet is
Mud Flow: perfect
Wilco: Perfect!
Midlake: vreemd genoeg vond ik ze zwakker dan op pukkelpop verleden jaar, beetje inspiratieloze set gespeeld. Traag en saai, jammer.
Volgend jaar 1 werchter ticket minder, 1 ticketje voor dour erbij.
Rotator! Amon Tobin! 65daysofstatic! Hot Chip! Venetian Snares! :love: Weinig grote ontdekkingen gedaan, maar wel fantastisch geamuseerd. Aangenaam marjolein eens te ontmoeten en fijn een pak andere mensen terug te zien :)
sprinkler
17-07-2007, 15:35
Zalige Dour weer. Ze mogen wel eens voor meer kraantjes/douches zorgen op de camping.
Aangenaam verrast door onder andere the Goose, Amon Tobin, Venetian Snares, Dave Clarke, Sick of It All, Walls of Jericho.
Grootste WTF gaat naar Sunn o))), wacko muziek...
Aight, ff brein pijnigen, gezien & min of meer onthouden:
Donderdag:
Fixkes: leuker dan gedacht, eeuwig respect voor cover van Vrijdagavond van de Freestyle Fabrik!
Tiefschwarz: echt vet feestje, goddamn en fris dat we toen nog waren.
Wu-Tang Clan: ja, ik verwachtte dikken brol, dus viel dat behoorlijk goed mee, geen super optreden, wel beestige sfeer en zo veel classics op zo'n korte tijd, dikke fun.
Andy C & Coldcut toestanden heb ik me laten vertellen dat ik die ook heb gezien en dat ik ze heel leuk vond of vooral dat ik tegen dat moment alles leuk vond.
Vrijdag:
Sean Lennon & Herman Düne: ik herinner me veel zon.
Hot Chip: ja, tof, swingden wel.
Uman: echt sjiek, maar was meer in de mood voor z'n up-tempo momenten dan diepzinnige teksten.
Sick Of It All: ja, 'k zat buiten, was nog lollig paar dingen terug horen na al die jaren.
RJD2: had zeker z'n momenten, begon wat flauwtjes vond ik wel, rest van't volk wou weg door de warmte, meen ik me te herinneren.
Clap Your Hands Say Yeah: Yeah, dunno, eerste paar minuten gezien, gewoon omdat openlucht tof was.
Jimi Tenor & Kabu Kabu: echt fantastisch gewoon, funk spetterde ervan af, genoten!
Grimelock feat. Mc Dynamic & Mc Maelan: jep, dat lust ik wel, jammer genoeg deelden niet al m'n maten die mening.
Dave Clarke & Black Strobe live, Digitalism en nogwa.: euh ja, geen idee, veel te druk, dat weet ik dan weer nog wel!
Zaterdag:
Mr. Spartako: einde nog gezien, klonk niet slecht.
Ben Westbeech: zo zo.
Tar One: ja heb ik gezien, maar euh, geen idee meer.
Black Milk: zo maar ff Frank'n'Dank als opwarmertje mee ofwa? Dé shit en nog zo geen klein beetje!
Nicole Willis and The Soul Investigators: ja was wel chill, niet voor recht gestaan wel.
The Beatnuts: mja, niet slecht wél teleurstellend, meer van verwacht.
Opgezwolle: "strik je veters, breek de tent af", tweede jaar op rij dat ze voor mij echt met beste show van hele festival komen, gekke shit, heel de tent kende alle teksten precies van buiten, was ook zo ongeveer het afscheid van m'n stem toen.
Stones Throw Records feat. Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Guilty Simpson: veel bla bla weinig boem boem, snap niet dat veel volk er zo wild over doet, tweede keer da'k Stones Throw show check, tweede keer da'k bijna in slaap viel.
Vitalic & Dr. Lektroluv: zwaar flashen ja.
Onze eigen afterparty op camping: mensen lastig vallen tot uur of tien 's morgens om dan te bedenken dat gaan slapen toch niet meer de moeite is (of lukt), dikke fun!
Zondag
Babylon Circus Experience: euh...
Beenie Man : euh...
Les Ogres de Barback: euh...
Katerine + Les Vedettes: euh...en ook: grietjes!
Sizzla: ja, geweldige show, feest!
Dr. Octagon: stukje nog meegepikt, dope.
Anthony B: was denk ik wel tof, maar viel constant al staand in slaap, batterij was op.
Ja, ja.
Nog iemand die kerel gezien met zijn wereldbekertrui en zijn hele onderarm vol met festivalbandjes :)
onbewust
19-07-2007, 01:35
Die kerel is ondertussen al een legende.
Sunno))) was trouwens beste concert. =)
Luke Vibert + Autechre + Venetian Snares = Zwaar stuiken!
Aight, ff brein pijnigen, gezien & min of meer onthouden:
Donderdag:
Fixkes: leuker dan gedacht, eeuwig respect voor cover van Vrijdagavond van de Freestyle Fabrik!
Ah, heet dat liedje zó! :)
onbewust
19-07-2007, 08:59
Ahjah, sorry dat ik niet met u bleef praten Wolf, maar tijdens luide concerten hoor ik geen bal dus het had geen zin. ;o)
Ah, heet dat liedje zó! :)
Jep jep, check: http://www.youtube.com/watch?v=NaEyVJyuV8M
Deed ik al!
Had er gisteren ook al naar gezocht, maar niet de moeite gedaan om op 'Vrijdagavond' te klikken, in de veronderstelling dat andere liedjes van hen me vast helemaal niet zouden kunnen boeien. :)
Sunno))) was trouwens beste concert. =)
olol :). Stoere show, maar na een half uurtje had ik het wel gezien/gehoord. Nuja, had me voorgenomen om hun hele show uit te zitten, dus dat is ook gebeurd.
Beste blijft voor me 65daysofstatic, zaligen afsluiter...
Weinig zin om alle groepen te bespreken en het geheugen is ook al niet meer zo scherp.
Wat me zeker zal bij blijven: Opgezwolle, Wilco, Magnus, Vitalic, Dr. Lektroluv, Tokyo Ska Paradise Orchestra en dj set naast de winkels op donderdagavond, fatte elektro!
Zwaar tegengevallen: The Van Jets, Simian Mobile Disco, Wu-Tang Clan (kwartierke gezien, boeide me langs geen kanten).
sprinkler
20-07-2007, 10:50
Ja die soundsystem op de markt draait ieder jaar wel vette shit... Vaak zelfs muziek die me meer aanspreekt dan wat er op dat moment op het festival is :)
Zondag toevallig de set van Rik Mayhem vs Mr Orange vs Hecticcc daar niet gezien?
sprinkler
20-07-2007, 13:10
K'heb daar alleszinds een kwartier blijven staan toen ik dat liedje van Hecticcc- feva (IS DA JUNGLISTIC FEVA awwwyeah)hoorde dus 'k veronderstel van wel :)
http://users.pandora.be/michiel.soenen/resized/ ... de pics die nog net publiceerbaar zijn =)
Original Feva (http://users.pandora.be/eyeless/misc/hecticcc_-_original_feva.mp3)
Peephole
20-07-2007, 13:36
Original Feva (http://users.pandora.be/eyeless/misc/hecticcc_-_original_feva.mp3)
Sjeus zot, zet daar keer eens bij dat dat breakcore is. Ik wandelde juist weg van mijne pc toen ik dat opzette.
Mehe, kapot gaan, checkt den deze: http://www.youtube.com/watch?v=ZNfxmPqif6M
Peephole
21-07-2007, 15:03
Wtf is sjémelen?
is die set van lektroluv ergens verkrijgbaar ?
is die set van lektroluv ergens verkrijgbaar ?
Ben de discussie niet aan't volgen, maar ik heb gisteren Dr Lektroluv live @ werchter gekocht. Een enorm goede cd als je't mij vraagt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.