PDA

View Full Version : Dominicaanse Republiek

seniorsam
21-11-2007, 10:30
Hierbij een selectie van mijn eerste grote test met mijn Nikon D40. Foto's staan niet voor de grote kwaliteit, en de selectie zal waarschijnlijk deels afhangen van mijn vakantie-ervaring aldaar. Maar deze vond ik het bekijken waard. Grote formaten zijn natuurlijk beschikbaar, deze zijn vlug opt net gezet met picasa.

http://picasaweb.google.nl/seniorsam.shrimp/DominicaanseRepubliek2007

Ik denk dat het belangrijker zal zijn om kritiek te geven op compositie dan op techniek, want deze heb ik nog niet helemaal onder controle.

Farah
21-11-2007, 10:34
Wat een water op de zesde foto!

De foto van het meisje in een hangmat vind ik ook wel mooi.

(Zou het niet fijner zijn om je foto's meteen in deze thread te tonen i.p.v. dat mensen eerst op de link moeten klikken?)

Lion
21-11-2007, 11:30
De laatste is zalig imo. Het beeld van een eenzame palmboom op het strand. Sehr schön.

seniorsam
21-11-2007, 11:46
Wat een water op de zesde foto!
De foto van het meisje in een hangmat vind ik ook wel mooi.
(Zou het niet fijner zijn om je foto's meteen in deze thread te tonen i.p.v. dat mensen eerst op de link moeten klikken?)

Dat meisje is mijn lief en slaapt altijd met haar ogen halfopen, freaky shit. Stoort de voorgrond niet te veel?

En ik zie nu pas dat de foto's die jullie aangehaald hebben genomen zijn met mijn Casio (compact) van 3 jaar oud... Materiaal is dus niet alles, heh...

seniorsam
21-11-2007, 12:06
Een paar foto's bijgevoegd op de picasa-site. En sorry dat ik ze niet op direct op het forum zet. Ik ben nogal lui, en picasa maakt het me te gemakkelijk om ze online te zetten zonder te veel miserie.

Oja, laatste foto is ietwat NSFW

PsychoScout
21-11-2007, 12:10
meisje foto is de mooiste

de andere zijn standaard vakantie-kiekjes imho