PDA

View Full Version : Metal Female Voices Fest V

DarthJabbaBoulet
07-02-2007, 12:24
http://www.metalfemalevoicesfest.be/images/AFFMFVF5web.jpg
Metal Female Voices Fest V (http://www.metalfemalevoicesfest.be/)

BattleLore , Draconian , Autumn :teeth:

Vrieskou
07-02-2007, 12:39
Mja ze focussen precies wel erg op die symphonic/gothic toestanden, hoewel er ook alternatieven bestaan :) (Arch Enemy comes to mind)

The one and only Buffalo
07-02-2007, 12:57
Ons Angela... Toch één van de meest indrukwekkende vrouwen ooit.

Prumpy
07-02-2007, 13:25
Paar namen die wel de moeite zijn om een keer te gaan kijken. Maar om er echt voor af te zakken is het me te veel.
After Forever, Leave's eyes (solo album van Liv Kristine was volledig anders, maar wel enorm goed), Epica en Doro dan. Sirenia en Imperia waren de laatste keer dat ik ze zag gewoon rotslecht.

Aoyama
07-02-2007, 18:12
nice! :love:
zie, nu daar ga je me wel tegenkomen.
nog nooit gothic/melodic live gezien :(

Fieldy
07-02-2007, 21:01
Da's ook al elk jaar dezelfde affiche begot.

Nog nooit geweest, trekt allemaal te hard op elkaar. Plus de helft heb ik al apart gezien :-).

DM
08-02-2007, 03:59
Yo DK, doe Crusader ni mee ? :-)

Neill
09-02-2007, 10:44
I will be attending, vooral voor Epica en After Forever, die heb ik nog nooit live gezien. Please last minute addition: Nightwish met nieuwe zangeres? :-) Ik kan niet wachten tot mei, dan wordt het kind voorgesteld, samen met de nieuwe single...

sprinkler
09-02-2007, 11:48
Het enige interessante aan zo'n optredens zijn de weelderige boezems. O ja.

Gilgamesh
09-02-2007, 11:58
Yo DK, doe Crusader ni mee ? :-)
Gni. Posrep!

Neill
17-06-2007, 14:20
GVD, After Forever heeft blijkbaar afgezegd voor MFVF, een van de hoofdredenen waarom ik ging! Miljaarde. Blijkbaar verkiezen ze een tour in de VS, can't blame them zeker... Heb ook al tickets sinds januari, niet echt verwonderlijk dat er aanpassingen gebeuren, maar vind het wel heel jammer.

Nieuw album van After Forever is heerlijk btw.

Lijkkist
17-06-2007, 14:40
spijtig dat ze afzeggen, ik ga gaan voor battlelore, epica en theatre of tragedy, als die nog komen want verleden jaar waren ze ziek en was heel mijn dag naar de zak...

mss shrimpmeet op mfvf???:worship:

Neill
17-06-2007, 14:57
Euhm, ik zie Theatre of Tragedy precies ook niet meer op die affiche staan... en The Gathering stond er begin dit jaar ook nog op! das wel geen doen vind ik. :(

Epica wordt dan mijn favoriet, en Delain wil ik ook wel een keertje live zien, maar als een van die twee nog afzegt, gaat mijn ticket ebay op hoor. Eigenlijk is het nu al schandalig.