Shrimp Refuge Forums

Shrimp Refuge Forums (https://forum.shrimprefuge.be/index.php)
-   Shrimp Town (https://forum.shrimprefuge.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Burka gespot in fucking Hasselt. (https://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=5228)

Kolb 21-01-2008 13:37

Burka gespot in fucking Hasselt.

Aoyama 21-01-2008 16:26

Quote:

Originally Posted by 3po (Post 213851)

en dan?

Kolb 21-01-2008 16:39

En dan? Wat zeg je me nou?

Als je zo iemand tegenkomt op straat, kan ik je verzekeren dat dat niet erg aangenaam is. Het is trouwens verboden om te dragen in het openbaar als ik me goed herinner.
http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg

Matthias 21-01-2008 16:40

Met dit weer is het natuurlijk best handig. Al zie je er wel uit als een wandelend PMD-zak.

Aoyama 21-01-2008 16:45

Wat is er daar nu erg aan? Het is enkel erg als die persoon gedwongen wordt om rond te lopen in zo'n ding, maar als die dat puur doet uit eigen overtuigingen is daar toch niets mis mee? Die persoon loopt daar ook gewoon maar weetwel, 't is niet alsof die u begint aan te vallen of begint te dreigen dat die uw huis gaat bombarderen hé.
De verdraagzaamheid tegenwoordig!

Ferrex 21-01-2008 16:49

ik ga volledig akkoord met matthias zijn pmd zak statement.

laatste keer dat ik zo één zag wist ik niet of ik moest gaan lopen voor al dat terrorisme in haar zweet (wat ze wel moet doen in zo'n ding) of mij beginnen afvragen of het al "blauwe zak" week was bij de vuilkar

gelukkig geen van de beide keuzes genomen.

Farah 21-01-2008 16:52

Quote:

Originally Posted by Aoyama (Post 213959)
Wat is er daar nu erg aan? Het is enkel erg als die persoon gedwongen wordt om rond te lopen in zo'n ding, maar als die dat puur doet uit eigen overtuigingen is daar toch niets mis mee? Die persoon loopt daar ook gewoon maar weetwel, 't is niet alsof die u begint aan te vallen of begint te dreigen dat die uw huis gaat bombarderen hé.

't Is dat ze zo'n ding draagt omdat ze 't mooi en plezierig vindt.

The_Imagizer 21-01-2008 16:53

Je kan ook niet zomaar zeggen dat die vrouwen er toe gedwongen worden hoor, anders zou het rap opgelost zijn met het boerka/hoofddoeken debat.

vovi 21-01-2008 16:55

Wie weet wie of wat daar onder steekt. Misschien zelfs rooz. En dan wordt het echt gevaarlijk.

Kolb 21-01-2008 16:58

Quote:

Originally Posted by Aoyama (Post 213959)

Oh boy, je bent toch wel een naief meisje hoor.
Waar hoor je me klagen over bommen en granaten, toch wel erg kinderachtig om daar over te beginnen hoor.

Mr. Santa 21-01-2008 17:37

http://www.haxed.co.uk/cms/uploads/p...t_rolleyes.gif

:roll-fucking-eyes:

Kolb 21-01-2008 17:39

Ga je het opnemen voor je sms-vriendinnetje?

vovi 21-01-2008 17:58

Quote:

Originally Posted by 3po (Post 214006)

*kuch* ja, 'sms' -vriendinnetje

Aoyama 21-01-2008 18:00

Waar zit jij je dan aan te storen als er iemand rondloopt in een boerka?

Mr. Santa 21-01-2008 18:01

Quote:

Originally Posted by 3po (Post 214006)

Nee, ik ga in tegen bekrompen rechtse ideeën als ik ze zie, Blokje.

vovi 21-01-2008 18:10

Quote:

Originally Posted by Aoyama (Post 214033)
Waar zit jij je dan aan te storen als er iemand rondloopt in een boerka?

Omdat, zoals ik al zei, je niet weet wat er onder schuilt. Voor hetzelfde geld een hele bommenfabriek. Dat laatste zit niemand zitten onder al die kleren, het is dan zogezegd een dikke.

Deffe 21-01-2008 18:14

Quote:

Originally Posted by vovi (Post 214043)
Omdat, zoals ik al zei, je niet weet wat er onder schuilt. Voor hetzelfde geld een hele bommenfabriek. Dat laatste zit niemand zitten onder al die kleren, het is dan zogezegd een dikke.

Ja, want mensen zonder boerka kunnen geen bommen verstoppen, ahja. Paranoïde racist.

Cassiel 21-01-2008 18:18

Quote:

Originally Posted by Deffe (Post 214047)
Ja, want mensen zonder boerka kunnen geen bommen verstoppen, ahja. Paranoïde racist.

Mja, ergens heb ik toch ook een stuk meer moeite met een boerka, met een hoofddoek heb ik helemaal geen probleem en ben neutraal voor heel dat hoofddoekendebat bij ambtenaren.
Een boerka heeft voor mij toch een heel andere connotatie als een hoofddoek eigenlijk. Maar of daar dan ook echt tegen ingegrepen moet worden is nog een andere zaak natuurlijk, als die mensen dat willen dragen, wie zijt gij om hun dat te verbieden.

BuiZe 21-01-2008 18:31

Moet keer met een bivakmuts zo langs straat lopen, tzal lang duren.

Kolb 21-01-2008 18:32

Quote:

Originally Posted by Mr. Santa (Post 214034)
Nee, ik ga in tegen bekrompen rechtse ideeën als ik ze zie, Blokje.

Je bent net zo bekrompen en naief al Ayoyama als je dit al als een rechts idee begint te bestempelen. Erg triestig dwergje.

All times are GMT +1. The time now is 17:44.