Shrimp Refuge Forums

Shrimp Refuge Forums (https://forum.shrimprefuge.be/index.php)
-   Videogames (https://forum.shrimprefuge.be/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Overwatch (https://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=20164)

ecko 08-11-2014 06:59

Overwatch

Nieuwe shooter van Blizzard.
Announcement Trailer:

Gameplay Trailer:

Quote:

Overwatch wordt een online multiplayer shooter waarin twee teams van zes spelers het tegen elkaar opnemen. Spelers kunnen daarbij kiezen uit verschillende classes, waarvan Blizzard er tijdens Blizzcon twaalf laat zien. Er zullen echter meer van dergelijke Heroes speelbaar zijn in de uiteindelijke versie van de game. De diverse classes vervullen verschillende rollen, zoals tank, healer, offensive, defensive en support. Overwatch krijgt verschillende spelvormen, waaronder een vorm waarin het ene team een rijdend voorwerp verdedigt terwijl het andere team aanvalt. Een match bestaat uit twee potjes, waarbij elk team een keer aanvalt en een keer verdedigt.

Wanneer Overwatch verschijnt, maakte Blizzard niet niet bekend. In 2015 zal er een btatest plaatsvinden. Volgens Blizzard verschijnt de game voorlopig enkel voor pc. Of de ontwikkelaar daar naast Windows ook OS X mee bedoelt, is niet duidelijk. De meeste pc-games van de studio verschijnen tegelijk voor beide besturingssystemen.
Ziet er mij wel een leuke shooter uit. Redelijk traag wel, maar met een paar fijne abilities en vooral fantastisch knappe omgevingen.

Character trailers:

Meer:
https://www.youtube.com/playlist?lis...ion_2481414135

aksm 08-11-2014 08:32

best watch

black 08-11-2014 08:40

Zomg. Hyped. Bring it on.

Alex 08-11-2014 09:14

Snel voor ze het offline halen: er is al een downloadbare versie beschikbaar!

aksm 08-11-2014 09:28

Tijd voor een script Alex (y)

Kalutica 08-11-2014 09:34

Hyped!

aksm 08-11-2014 10:05

Ziet er toch wel lichtjes geweldig uit.

http://i.imgur.com/ovXYBlN.jpg

ExReey 08-11-2014 10:32

Ziet er cool uit. Blizzard moet zowat de minst vernieuwende gamedev zijn uit de PC geschiedenis, maar het ziet er allemaal tot in het oneindige gepolished uit.

Denk trouwens niet dat er iemand aan twijfelt dat dit gesalvaged is uit de restanten van Titan.

aksm 08-11-2014 10:48

Was ook al gezegd dat er een ander game game uit project titan was ontsproten. Maar als we eraan denken dat dit bvb de "arena pvp modus" kon geweest zijn van Titan is het toch wel heel erg dat al de rest er niet is geraakt. Als je ziet hoe afgelikt dit eruit ziet. Stel je dan die levende wereld voor waarin je kan questen, farmen, professions masteren, PVE content clearen, dungeons en raids beleven, etc etc... :'(

jelliuz 08-11-2014 10:51

We zullen het nooit weten AK, forever sad.

aksm 08-11-2014 10:58

Quote:

Originally Posted by jelliuz (Post 1299295)
We zullen het nooit weten AK, forever sad.

Blizzard is Blizzard Jules :) Als ze dit IP gaat beheren zoals hun andere zullen er vast nog leuke dingen volgen. Titan plz :'( so sad, much cry

Jack The Ripper 08-11-2014 14:35

Quote:

Originally Posted by ExReey (Post 1299290)
Ziet er cool uit. Blizzard moet zowat de minst vernieuwende gamedev zijn uit de PC geschiedenis, maar het ziet er allemaal tot in het oneindige gepolished uit.

Denk trouwens niet dat er iemand aan twijfelt dat dit gesalvaged is uit de restanten van Titan.

Lijkt me dat er zelfs zaken van World of Warcraft inzitten.

Cybdm 08-11-2014 14:46

Quote:

Originally Posted by ExReey (Post 1299290)

Nope, maar in welke mate dit dan slecht bekomend is lijkt er wel onenigheid over te bestaan. Sommigen naaien er een negatieve connotatie aan als een snelle hap uit eerder werk, maar zo rechtlijning is het wel niet wellicht. Wel vreemde keuze van Blizzard om eerst Titan af te kondigen en nu met Overwatch af te komen, alsof gamers de bolletjes niet kunnen verbinden.

Leeuwke 08-11-2014 16:15

Quote:

Originally Posted by Cybdm (Post 1299347)
Wel vreemde keuze van Blizzard om eerst Titan af te kondigen en nu met Overwatch af te komen, alsof gamers de bolletjes niet kunnen verbinden.

't Was ook niet de bedoeling dat gamers "de bolletjes niet konden verbinden", Chris Metzen (dacht ik) heeft rechtuit gezegd in een Q&A dat Overwatch het resultaat is van het gefaalde "Project Titan". De namechange zal er vooral geweest zijn omdat iedereen al wist dat Titan een MMO was en men er al bepaalde verwachtingen voor had (die Blizzard waarschijnlijk niet zou kunnen vervullen met "slechts" een FPS). Door de naam te veranderen omzeilen ze voor een groot deel heel die situatie, maar dan krijg je natuurlijk comments la "lol did they cancel titan for this shit". :)

Turtle 08-11-2014 16:33

Eindelijk iets om TF2 te op te volgen? :)

Dj El Marriachi 08-11-2014 16:40

Ik heb TF2 nooit gespeeld, maar zitten daar niet gigantisch veel gadgets in waar Valve veel aan verdient? Eerst Hearthstone, dan een Moba en nu dit. Allemaal aftreksels van andere spellen die een hoop microtransacties bevatten.

CSM 08-11-2014 17:02

Quote:

Originally Posted by Dj El Marriachi (Post 1299362)
Ik heb TF2 nooit gespeeld, maar zitten daar niet gigantisch veel gadgets in waar Valve veel aan verdient?

http://fc04.deviantart.net/fs70/f/20...ge-d6n3p45.jpg

Cybdm 08-11-2014 17:28

Quote:

Originally Posted by Dj El Marriachi (Post 1299362)
Eerst Hearthstone, dan een Moba en nu dit. Allemaal aftreksels van andere spellen die een hoop microtransacties bevatten.

Gaming anno 2014 helaas, maar het kan ook goed gedaan worden. In Hearthstone heb ik niet het gevoel dat ik hopen echt geld moet spenderen. Overigens komen er maar zeer weinig games uit tegenwoordig, om niet te zeggen bijna allemaal, die niet in n of andere mate een aftreksel is van iets.

Dj El Marriachi 08-11-2014 17:51

Yup, en ik twijfel er niet aan dat het allemaal polished en plezant zal zijn. Maar valt gewoon op dat ze de soort games kiezen die de laatste jaren het hardst zijn geboomed (lees: het meest lucratief zijn)

Dj El Marriachi 08-11-2014 17:52

Quote:

Originally Posted by CSM (Post 1299367)

Den elft is zwart. zou het kunnen dat daar toevallig hoedjes onder zitten?

All times are GMT +1. The time now is 19:19.