View Single Post
Old 11-11-2011, 20:23   #40   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Ik heb hier twee B&W's staan. Beesten van boxen, maar er zijn zowat twee problemen.

Ten eerste ben ik op zoek naar een nieuwe versterker. Degene die ik nu heb, heeft zijn beste tijd echt wel gehad. De enige ingang die nog een ietwat deftig werkt, is de Aux, en dat ook slechts sporadisch. Soms valt één van de twee kanten weg en dan moet ik heel zachtjes prutsen met de tone-defeat en loudness knop, om dat terug in gang te krijgen - en dan hopen dat niemand hem een duw geeft, want dan is ie sowieso naar de knoppen. (plus, ik vermoed dat hij niet sterk genoeg is voor de boxen)

Al wat hij moet kunnen is input van 2 sources - cd-speler en pc - naar een stereoset zetten. Ik heb dus niets 5.1/DTS/... nodig. Eigenlijk krak hetzelfde als mijn AKAI nu, maar dan wél werkend. Best occasie gaan zien dan, mijn oude proberen te repareren, of zijn er goedkope alternatieven - nieuw?

Het tweede punt bevindt zich op de aansluiting aan mijn B&W's. Op dit moment duw ik mijn kabel gewoon in de gaten (yeah, I know) maar eigenlijk moet ik daar banana-connecties op steken:

Enig idee waar ik die in het Antwerpse aan deftige kwaliteit kan vinden?
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote