View Single Post
Old 19-04-2012, 18:43   #39   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
En laten we eens realistisch zijn; wat ga je doen als je iemand met dezelfde fiets ziet rondrijden?
Als ik iemand met exact dezelfde zie rondrijden ga ik er wel achteraan. Bovendien zien er kleine details op de onderdelen waarvan ik weet dat die van mij zijn. En ik heb het kadernummer ook nog.

Maar als die dief een beetje slim is, verkoopt ie de onderdelen apart. Die zijn al mee dan genoeg waard. Totale waarde van de fiets is om en bij de 4000 euro

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Schoon fietske. Zo nen fiets zou ik zowieso niet zomaar durven achterlaten. Al kan het wel eens gebeuren dat ge op café zit en efkes niet oplet.
Enige dat ge kunt doen is het aangeven bij de politie. Al is de kans klein dat ge die fiets ooit nog zult terug zien.
Hij is niet gewoon gestolen voor de deur of op café. Neen, er is ingebroken. Dus ik vermoed doelbewuste inbraak aangezien dat het enige is wat weg is. Ook al aangegeven bij de politie, uiteraard.

Quote:
Originally Posted by Jerre_31 View Post
Merci! (O ja, uw ligfietsgedoe is levensgevaarlijk en onverantwoord, ongeacht het snelheidsvoordeel )

En ander en beter? Ja. Momenteel aan verschillende keuzes. Zien wat de ploeg mij kan aanbieden. Nu aan het twijfelen tussen een Planet X N2A, Cervelo S2, Ridley Noah, Canyon Aeroad
tragezot is offline   Reply With Quote