View Single Post
Old 10-09-2015, 00:34   #60   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Er zitten hier weer wat extreem zalige goedzakken die raar kijken naar de minste vorm van onrust/ongemak als het over migranten gaat.
In een ideale wereld van achter je pc scherm is dat allemaal goed en wel, probeer gewoon een beetje begrip te hebben voor de gemiddelde zelfstandige/de jan modaal in vlaanderen. Niet iedereen heeft die ideale wereld mindset en de opleiding gehad om daar met een klare kijk over na te denken. Altijd wel leutig als jullie altijd maar neerkijken op die gemiddelde jan modaal en gemiddelde werkmens die van zijn oren maakt. Ik kom met gemiddeld 20-30 verschillende zelfstandigen en kmo managers in contact per week en raad eens waar die mensen allemaal over bezig zijn...

Ligt het niet in de menselijke aard om te settelen in een land/streek en dat als uw thuis te bekijken en dan ook eens te fronsen als daar plots een paar honderd vreemdelingen binnenkomen ?

Ligt de gemiddelde jan modaal niet wakker van de mogelijkheid dat 1 van die mensen een terrorist is en zijn familie/bedrijf in gevaar zou kunnen brengen ? (want wat krijgen ze elke avond in het tv nieuws voorgeschoteld ? juist ja)

Ik bedoel maar, jullie lachen maar al te graag met alles wat niet in jullie kraam past, probeer het een beetje te begrijpen, een beetje is genoeg. Iedereen uitlachen om impulsieve uitspraken en uitingen van gevoelens is natuurlijk makkelijk. Meer ben ik hier natuurlijk niet gewend.

Ik begrijp die mensen en hun uitspraken, zet dat een beetje in een context, iedereen is anders en iedereen is van verschillende komaf. Je zou eens moeten weten hoe hard de media de afgelopen jaren op die mensen hun hersens heeft ingewerkt.

Last edited by jelliuz; 10-09-2015 at 00:37.
jelliuz is offline   Reply With Quote