View Single Post
Old 22-02-2013, 11:12   #65   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

@

Wanneer Davron een aantal vragen stelt, kan Svetlana ze allemaal beantwoorden. De rovers waren de vorige keer met z'n vieren. Deze keer zullen ze waarschijnlijk niet met veel meer zijn. Ze komen uit het zuiden. Hun wapens heeft ze nog niet echt kunnen bestuderen. Alleen de bijl van de vrouw die er de eerste keer bij was, zag er vlijmscherp uit. Svetlana veronderstelt dat de wapens van de anderen ook goed verzorgd zijn. De rovers droegen allemaal korte zwaarden en een boog en ze hadden een lederen harnas aan.

---

Oleg komt blazend naar buiten. Hij is zichtbaar opgelucht dat jullie een plan aan het maken zijn. "En 't is niet nodig om die mannen gevangen te nemen, zenne. Gewoon kop eraf. Meer verdienen ze niet. Ik kan hun bakkes misschien aan mijn muur hangen om andere bandieten af te schrikken. Hehe."

"Ik heb hier nog iets, trouwens." Oleg draagt een houten schild als een plateau in zijn twee handen. Daarop heeft hij een lederen harnas, vijf korte werpsperen, een touw, een sikkel, een longbow en een twintigtal pijlen liggen. Hij dumpt alles op een van de tafels. "Als het gebruikt wordt om die rovers een kop kleiner te maken, is het van het huis! Jullie weten hoe die dingen gebruikt moeten worden, toch?"

@
Wanneer alles op tafel ligt, wandelt de man naar Rembrand. "Ik apprecieer wat ge van plan bent, Rembrand. Ik voel het in mijn tenen dat gij moedig bent. Ik denk dat gij dit het beste kunt gebruiken." Oleg stopt een klein flesje in Rembrand's handen. "Voor later."
Fidoh is offline   Reply With Quote