Thread: BBQ-time!
View Single Post
Old 27-08-2016, 20:08   #93   link
Blondje
*

Quote:
Originally Posted by Vimmz View Post
Is da de master touch?

Geen ervaring mee, ma da lijkt goei design wel! Hittereflectie door de kap, thermometer en venthole + Weber. Zeker groot genoeg; Weber is nooit ne miskoop imo (al moet ik nog wa rondkijken bij de concurrentie wat betreft hun rookhout en briketten). Als ge in korting een Weber kunt scoren, zitte altijd goed. Not so with Boretti. Ook zeker OK gerief, ma die geven constant korting, dus dan voelde u 2 dagen later int zak gezet als ge het aan de volle pot hebt gekocht. Fucking Hollanders met hun upmarket Applestrategy door "stijl". Ik hou van uw nostalgische houding towards bbq.

Trouwens, ik wil volgend jaar aan het BK meedoen en laatstes eindigen wegens dronkenschap en plezier, so let's make a team; the seed has been planted alvast.

Ik zie da Biba serious is about bbq, Blondje heeft zalige ambities, Vamp moet er ook iets van weten want van alle picknick bbq's heeft hij lijk de geniaalsten gekocht (ken het model/merk niet btw). Dan hebben we nog Ferrex om sfeervol te vragen wie er een banaan mee bruine suiker wil en Nieker die de week tevoren wel nen Big Green Egg van 3000 flappen zal kopen. Dodgy pls join.

Let's do this niggers!
't Is ne namaakweber, maar ik heb de vergelijking gemaakt met ne echte en der is werkelijk geen verschil te zien. Hij is reeds getest en goedgekeurd, maar aan dat stuk vlees hierboven kan ik helaas niet tippen.

't Is goed, als ge meedoet aan het BK BBQ kom ik u wel assisteren en pintjes aangeven, in ruil voor een zalig stukje vlees! Zelfs al eindigen we laatst, moet zalig lekker zijn.
Blondje is offline   Reply With Quote