View Single Post
Old 04-05-2012, 18:08   #97   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Hmm, daar zou het 470euro kosten.
Vreemd dat die ene 180pk beloofde. Ik ga eens horen waar dat ook weer was, schoonvader kwam daar eens mee af omdat hij dat voor zijn Z1 wilde doen. Dat had bijna geen resultaat dus niet gedaan.
Eens kijken, ik laat dat misschien nog wel doen
Als ik lees dat de N-stand een pak fijner rijdt is dat het overwegen wel waard want het eerste dat ook ik doe als ik instap is naar D schuiven. Het verschil tussen N en D is van die aard dat het een totaal andere auto wordt. Hij kan in N wel mee, maar als je eerst een maand in N rijdt en dan eens naar D schakelt voor de lol en je geeft evenveel gas als je met N moet doen, je weet niet wat je overkomt.
Overigens, het verbruik is zowaar hoger in N dan in D. Op de snelweg in 6de aan 120km/u is iets van een 8,5l in N en in D verbruik ik vlotjes een liter minder.
@exeter: Is effectief 150pk. Enkel beschikbaar in BelgiŽ als ik me niet vergis met als reden dat de 155pk een schijf hoger komt in de BIV. Dat kon je kiezen bij bestelling dus heb ik maar de 150pk variant gekozen. Je zou wel gek zijn voor die 5pk een paar honderd euro meer neer te leggen. Hij is zo gehomologeerd, in welke mate de motor teruggeschroefd werd.. Geen idee.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by Ja-Rune; 04-05-2012 at 18:12.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote