View Single Post
Old 04-01-2018, 15:15   #20741   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
pls respond
Confirmed!

Quote:
Originally Posted by ToVoT View Post
Ken je nog die kleine jongen, zorgenloos, klimmend in de bomen, spelen alsof uw leven er van af hangt. Elke dag leven met een glimlach door het leven.
Sinds ik iets meer dan 3 weken geleden heb besloten om geen tv en internet meer te nemen (staat momenteel allemaal stof te vangen in de rommelkamer met een meer gezellige huiskamer als gevolg), die kleine jongen is weer terug. Het is gelijk elke dag vakantie.

Zoveel tijd gehad om na te denken.
Ik geniet echt van elk moment. Heb geen stress meer. Slaap veel beter. Niets is teveel, ik ga graag werken, maak het huis met plezier proper, met de kleine bezig zijn maakt me blij,...
Ik ben veel meer beginnen lezen, kom meer buiten, sport, veel creatiever bezig.
Erg dat ik het pas heb beseft achter zo'n verandering te moeten ondernemen.

Ik heb vooral gemerkt hoe toxisch heel die pc/tv wereld wel niet zijn. (enkel nog internet op gsm voor betalingen, aankopen, gps en soms snel iets opzoeken).

"goed om mijn gedachten te herzetten na een dag werk"
"het is mijn hobby"
"wat moet ge anders doen"
"ma da is zo saai"
Het waren mijn flauwe na´eve excuses.

TL/DR
Ik ben al 28, nog steeds een ongewassen vegan.
Maar man wat heb ik het leven gemist. Waar is al die kostbare tijd naar toe. Ik ben er oprecht ontroerd door.
Pc en internet hebben ervoor gezorgd dat ik niet meer leefde en mijn brein maar vol stak met nutteloze rommel.

Salu en tot nooit meer

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote