View Single Post
Old 20-03-2007, 08:11   #41   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sintel View Post
Je gaat me niet zeggen dat je geen anderhalf uur tijd ergens op een dag kan vrijmaken om je lichaam wat op pijl te houden.
Ik vertrek 's morgens om half 7 en ik ben 's avonds thuis rond 6, 7 uur. Tussen eten en sport (en omgekeerd), moet je genoeg tijd voorzien, dus als ik op een deftig uur in mijn bed wil kruipen (elke dag opstaan om 6 uur is niet prettig), zie ik niet in wanneer ik zomaar eventjes 2 uur ga moeten vrijmaken om te gaan sporten.

Vanavond beginnen met lopen, dat start2run programma is wel iets voor mij. Rustig beginnen (nooit sport gedaan, totaal geen conditie en er mag gerust 15 kg af) en zien hoever ik geraak. Ben eens benieuwd hoelang ik het deze keer volhou.

edit>
En fitness is imo veel te duur. Zo megacenters als Passage is misschien wel indrukwekkend, maar als je geen 3 keer per week kan gaan heeft het weinig nut om 60-70 euro per maand neer te tellen. Ook kleinere fitnesscentra zijn imo veel te duur. Wie een betaalbare fitness weet zijn in het centrum van Gent mag het mij altijd eens komen zeggen.
Bjorn is offline   Reply With Quote