View Single Post
Old 10-08-2011, 05:41   #79   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wannes View Post
eh? Gekke bokkensprongen maak je daar. Is het dan wel ethisch om al je geld op te doen aan flatscreens en wanneer je dan je werk kwijtspeelt direct te moeten terugvallen op den dop omdat je geen halve euro opzij hebt staan? Gekke mens.

Nogmaals...hoe hou je onderlaag leefbaar? Door brol tekopen die je niet nodig hebt? Als dat het systeem is is er toch iets grondig mis, nee?

Het enige wat je doet door al je geld uit te geven is de rijken rijker maken en jezelf armer. Wreed ethisch dat
Er staat helemaal niets in mijn post over flatscreens, toch?

Als ik uw post las, las ik eerder een "wij zullen wel zorgen dat wij het goed blijven hebben en al de rest kan stikken ("good luck")". Een heel pak mensen hebben de luxe niet om zo'n statements te maken, die zijn een speelbal van de omstandigheden. Er zou dan een ethische reflex in u mogen zitten die daar kwaad en verontwaardigd over is, in plaats van cynisch en gelaten.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much everything in a flash before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote