Thread: Eredivisie
View Single Post
Old 20-01-2013, 20:21   #28   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Van Boekel moet de volgende keer misschien ineens zijn Feyenoord-shirt aan doen. Wtf was die lul zijn probleem? Werkelijk _ELK_ contact floot hij in het voordeel van Feyenoord. Waar Van Rijn zijn eerste gele kaart voor krijgt, laat hij het bij Feyenoord bij een vermaning (fout waar de 3-0 uit voorkomt was quasi identiek). Echt om gek van te worden. Geeft hij een corner waar je vanop een kilometer afstand al ziet dat het er totaal geen is. En ik kan nog wel ff doorgaan ...

De traditionele onterechte rode kaart en onterechte strafschop is ondertussen ook weer een feit. Ik zou eens een lijstje moeten maken, maar het is bijna elke keer van dat. Ik zag het vanop mijn stoel, die jandoedel stond er verdomme op 2 meter van. Wel hulde aan Immers om zo sportief te zijn .

Feyenoord viel mij trouwens echt vies tegen. Ik snap niet waarom heel Nederland daar een witte broek van krijgt. Heel hun spel is gericht op de ballen zo snel mogelijk bij Pelle te krijgen. Snij je die aanvoer af zoals Ajax vandaag deed en ze zijn niks waard. En ik vond Ajax nog geeneens goed spelen tbh. Zelfs toen ze met 10 man speelden (toch een 20 minuten), maakten ze bij de Rotterdammers helemaal niets klaar.

edit>

Scheidsrechters in Nederland zijn echt van een triest niveau. Vrijdag bij PSV - Zwolle. Overduidelijke handsbal in het strafschopgebied, scheidsrechter wuift het weg. Moet eens naar zijn positie kijken:

Last edited by Bjorn; 20-01-2013 at 20:34.
Bjorn is offline   Reply With Quote