View Single Post
Old 21-10-2018, 12:17   #15976   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Girl. Een beetje wisselvallig, al begon ik er na alle lof wel met hoge verwachtingen aan.

Hij lijkt enorm veel tijd te besteden aan een soort van sleur: elke keer opnieuw in de spiegel kijken of je al borsten krijgt, uw spel vakkundig wegmoffelen en vasttapen, verbeten dansen al dan niet met stereotiepe coach erbij, spel terug losmaken, blauwe tenen. Ik snap wel waarom je een film die half over ballet gaat nadrukkelijk vol repetitie wil stoppen, en toch had ik het na een keer of twee wel gezien. Daarna wordt dat ongeveer even interessant als de woordspeling in de vorige zin.

Quasi alle scčnes die niet in de opsomming hierboven passen vond ik daarentegen wel heel sterk. En hoewel ik achteraf vertrok met gemengde gevoelens over het scenario kan ik daar 's anderendaags al niks slechts meer over zeggen. Misschien heeft die film mij dus zelfs doen nadenken over een paar dingen waar ik nog nooit echt over had doorgedacht. Maar of dát ook is hoe hij het collectief geheugen zal ingaan valt nog af te wachten me dunkt.
Clipper is offline   Reply With Quote