Thread: PC - Elite: Dangerous
View Single Post
Old 14-04-2017, 10:39   #328   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Het is er de thread niet voor, maar ik vind terugkeren naar EVE niet evident. Mijn character is zo'n 14 jaar oud, intens gespeeld voor heel lang en epische zaken meegemaakt en dat is ook hoe EVE bij mij in het geheugen is gegrifd. Maar ik kan niet gewoon vandaag inloggen en weer beginnen, ik zie die tijden van CEO zijn met intra-corporation drama en intrigues, zaken doen met andere corpo's en geheel de politieke shit die erbij komt kijken, dus het geheel die het zo uniek heeft gemaakt niet meteen terugkeren voor mij.

Ik zou me wel maanden, of jaren moeten inwerken om weer te klimmen waar ik was, want daar ligt mijn appeal in het spel. Ik was erbij vanaf closed beta en het een corporation maken en uitbouwen naar de top was zo zinvol, maar vandaag is dat toch onbegonnen werk? Heb wel zoals velen een aparte (pirate) account met een combat georienteerde character, en dat zou wel fun kunnen zijn maar EVE is voor mij zoveel meer dan de pew-pew van de ships alleen (hoewel even diep en episch, versta me niet verkeerd). Is het inzake skill training uberhaupt ook haalbaar om opnieuw te beginnen met een char, dat is toch competitief hopeloos?

Last edited by Cybdm; 14-04-2017 at 10:43.
Cybdm is offline   Reply With Quote