View Single Post
Old 12-02-2018, 11:03   #3745   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Als Maniac gelijk heeft, klopt dit dus niet.

Leren begrijpend lezen. Ik heb nergens gezegd dat ik tegen een advocaat bent.

Ik kan zelfs niet meer zeggen: leer lezen. Ik heb het al een aantal letterlijk keer gezegd en ik zeg het nu opnieuw: Ik heb niets tegen een advocaa
Eh, ik verwijt je toch ook nergens dat je tegen een advocaat an sich zou zijn? Wel dat je de functie van een advocaat invult als iemand die de morele plicht heeft om in bepaalde omstandigheden tegen het belang van zijn cliŽnt in te gaan. Zelfs onder Maniac zijn correctie is dat nog altijd in tegenspraak met wat een advocaat voor dient.

Quote:
Maar als mijn mening niet met die van jou overeen komt, ben ik direct een vijand van de rechtstaat? Direct staatsgevaarlijk dus en een stapje verder, moet de mond gesnoerd worden?
Maar jongens toch. Jij zegt iets, ik ben het daar niet mee eens en ik zeg waarom. Doe eens zo hysterisch niet. Nee, ik vind jou niet staatsgevaarlijk en ook geen "vijand van de rechtsstaat", en ik vind niet dat je de mond gesnoerd moet worden. Behalve als je zo gaat blijven zagen over hoe mensen je proberen je de mond te snoeren, misschien. Raren.