View Single Post
Old 07-01-2018, 14:34   #16   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Vrijdag gaan kijken. Ik heb een 'meh'-gevoel, mijn madam - die voor mij nog nooit een Star Wars-film had gezien en er door mij wat is ingerold - vond hem super. Zegt volgens mij genoeg over welke richting Disney uitgaat.

Ik heb het gevoel dat je heel de film kan skippen en niets van het verhaal hebt gemist. Een beetje zoals een aflevering van Thuis. Tenzij misschien een 10-tal minuutjes in de ontwikkelingen tussen Kylo Ren en Rey. Ook Luke Skywalker zijn stuk was zo plat als iets, ze hadden hem er evengoed uit kunnen laten, dan hadden we toch al één slechte acteur minder. Qua verhaal en diepgang - vanwaar komt persoon X, waarom doen ze opdracht Y, hoe gaat het in de rest van de galaxy - is het om van te wenen. Zoals iemand hier op't forum al zei: Thrawn draait zich om in zijn graf. Ik vind niet dat SW een stille dood moet sterven, er zijn genoeg mooie en interessante verhalen te schrijven in de wereld. Maar ze moeten stoppen met zo'n generische zever uit te brengen 'omdat het volk dat volgens hen wil'. Beetje dezelfde miserie als bij de talloze Marvel-films, al hebben ze daar misschien nog net ietsje meer ballen.

Mooie actiescenes wel. Daar zat dan ook de enige kracht van de film.

Laatste drie dagen alle drie de nieuwe SW-films gezien, en Rogue One is tot nu toe de enige die me echt kan bekoren. Denk niet dat ik de andere nog snel ga opzetten, of het zou moeten zijn vlak voor release van EP9.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote