Thread: F1 2018
View Single Post
Old 19-06-2018, 22:43   #72   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Kom kom, 'nooit' was uiteraard overtrokken, maar als je al meer dan 25 jaar moet graven vooraleer je weinig ervaren kerels aan het stuur van een Ferrari aan het draaien zag, mis je het punt. In de huidige bedrijfscultuur is het simpelweg verre van een gewoonte, en ik zie geen reden waarom de Scuderia plots die koers zou wijzigen. Ik ben er daarenboven van overtuigd dat zo'n jonge snaak veel meer onrust in het hoofd van Vettel zou brengen. Dan is Ricciardo, opnieuw, een veiligere keuze. Kletsen krijgen van de aimabele, maar ondertussen ervaren en bewezen, AustraliŽr zou niet ongewoon - ergo enigszins aanvaardbaar - zijn.

Nu spreek ik overigens niet zo zeer vanuit mijn eigen mening of gevoel. Hell yeah zou Leclerc formidabel zijn bij Ferrari. Maar ik zie het niet gebeuren. Because Vettel. Je tweede opmerking vind ik in dat opzicht wel valabel. Zijn er echter nog alternatieven? Raikkonen nog een jaar gunnen is me, ondanks alle sympathie voor de koele Fin, te veel.

Vandoorne zit overigens in een rottig dipje, zeker. Anderzijds is niemand dat palmares uit de GP2 vergeten. De McLaren is gewoon brol, ik durf toch te denken dat er nog steeds teams zijn die Stoffel een kans willen geven.