View Single Post
Old 18-02-2008, 13:09   #1   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
[TK] HTC S710 + accessoires

Mijn HTC s710 ligt hier maar te liggen, en mag dus buiten.

Het toestel is ongeveer een half jaar gebruikt, werkt nog perfect, maar heeft wat uiterlijke schade: Een plek rechtsboven het scherm, en de rubber aan de bovenkant is wat aan het afschilferen. De batterij is nog in prima staat, gaat tot 5 dagen mee, afhankelijk van gebruik.

Ik vond het een van de handigste smartphone's: klein, maar toch een volledig toetsenbord. Draait op Windows Mobile 6. Alle noordzakelijke opties zijn aanwezig: wifi, gprs, bluetooth, cam, ...

Toestel is compleet, met handleiding, doos, boekje, headset, usb-kabel, factuur (nog onder garantie!), ...
+ 6 gb microSD
+ een Brodit autolader en houder, om op je dashboard te bevestigen (dmv. een Brodit Proclip).

Ik heb wat gsmpics, deftige volgen later deze week:
http://temp.erikjanssens.be/s710/

Goedkoopste prijs op ebay en Kapaza is 220 eur, deze mag buiten voor 200 incl. accessoires.

Afhalen kan in Genk, maar zit ook regelmatig in Antwerpen of Brussel, dus er valt waarschijnljik wel iets te regelen. Ik ben ook bereid te versturen, op kosten van de koper, en na het ontvangen van het geld (of onder rembours).

Last edited by Erik701; 18-02-2008 at 13:16.
Erik701 is offline   Reply With Quote