Thread: Wielrennerij
View Single Post
Old 30-04-2018, 12:06   #5204   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by gABBY View Post
Daarmee dat ik zoveel mogelijk het noorden van frankrijk neem om te fietsen. Als je de nationale wegen kunt vermijden kom je met geluk tien auto's tegen op 4 uur.
Idem hier voor Nederland. Ik woon op 2 km van Zeeuws Vlaanderen. Natuurlijk altijd pakken wind en mijn Waalse ploegmaats kijken hun ogen uit als ik een training post van 160km met 25 hoogtemeters .

Verder hier nog wat ereplaatsen verzameld. Na St.-Tropez goed ziek geworden door slaaptekort, lange wagenrit en stress met daarbij nog een week dat ik mijn fiets niet gezien heb door het werkt. Heeft me een topnotering gekost in een zware driedaagse (laatste en lastigste rit wel nog 4e). Ondertussen wel Waals kampioen ploegenTT geworden en afgelopen weekend een 3e en een 10e plaats genoteerd. De schwung van enkele weken geleden komt stilletjes aan terug, maar toch een ferme setback gekend door die ziekte.

Nu wordt het opbouwen naar de GF Andy Schleck in Luxemburg eind mei en via die koers doorstomen naar een topvorm op het BK Amateurs in Spy. En en passant hopelijk nog wat zeges rapen. Teller staat op 3.
tragezot is offline   Reply With Quote