View Single Post
Old 28-08-2019, 20:32   #16453   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Heb hem gisteren ook gezien en inderdaad, alles is piekfijn in die film. Alles is aanwezig om een klassieker te zijn.

En toch bleef ik op mijn honger zitten. Er mist iets in de film vind ik. Meer verhaal eigenlijk. hij voert veel aan, maar ik bleef maar wachten tot het verhaal eindelijk ging beginnen. De scene als Dalton over zijn boek vertelt geeft het eigenlijk heel goed weer. Waarover gaat de film? Over een acteur die op het einde van zijn carriere zit. En wat gebeurt er in de film? Wel, de acteur heeft door dat zijn carriere op het einde zit.

Allemaal piekfijn en geweldig in beeld gebracht met over the top (in de positieve zin) acteurprestaties. Ik heb me ook geen enkel moment verveeld, maar toch bleef ik verhaalsgewijs op mijn honger zitten.
Same.. ik had over het plot nog niets gelezen, en heb me meermaals afgevraagd wat nu eigenlijk de verhaallijn was. Het leek me wel dat de gebeurtenissen rond Polanski/Tate een rol zouden spelen... maar ik zag niet meteen hoe dat dan in de verhaallijn zou passen.

Uiteindelijk ook geen minuut verveeld (en dat is voor mij een hele prestatie, zeker met zo'n lange speelduur).
Brad en Leo waren top, al waren het minder 'legendarische' personages en dialogen dan ik gewoon ben bij Tarantino.
Lacroix is offline   Reply With Quote