View Single Post
Old 26-02-2012, 15:11   #1   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

[GoTRPG - OOC] Huis Manderson

Alvast wat belangrijke informatie:
  • Voor dicerolls gebruiken we Invisible Castle. Maak daar een account onder gelijk welke naam, roll uw dice met als Campaign Name "Huis Manderson" (Campaign Page) en als Character Name uw forum nickname. Dat maakt het voor mij (en anderen) veel gemakkelijker om te zien over wie het gaat. Voor het Bonus Dice systeem in dit spel kan je de takeHighest functie van InvisibleCastle gebruiken. Stel dat je 4D in Fighting hebt en 2B in spears en je valt aan met je speer, dan roll je 6d6.takeHighest(4) en hopla, geen rekenwerk meer
  • Deze thread is voor meer belangrijke zaken Out Of Character en vragen ivm de regels etc... In de In Character thread gebruik je voor kleine OOC zaken en comments gewoon de [verklein] tag van het forum. Deze thread is, net als de IC thread, enkel voor spelers (en mij, obv). Als je als buitenstaander iets wilt mededelen, mag je altijd in de oorspronkelijke "interessepeiling"-thread posten.
  • Naast de [verklein] tag stel ik ook voor dat iedereen de[indent][i] tags gebruikt wanneer hun personage iets zegt. Dat maakt het makkelijker om te lezen. Een portrait vinden dat je aan het begin van uw in character posts zet zou fijn zijn (zie de Scales of War thread), maar is zeker niet verplicht.

Dat is het voorlopig, zal waarschijnlijk nog uitbreiden naarmate het spel vordert en/of er meer vragen komen.
Guns is offline   Reply With Quote