Thread: Multi - Virtual Reality
View Single Post
Old 11-07-2018, 23:50   #1215   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

We zitten waar PC gaming aan Wolfenstein zat, weliswaar met het mainstream publiek die The Witcher verwacht, zo is dat. Wolfenstein inzake game design en de essentiŽle/normale evolutie naar The Witcher niveau die enkel veel tijd, technische evolutie en ervaring kan brengen, en Nokia 1011 daar waar het naar iPhone niveau moet.

Ik maak me geen zorgen en geniet zwaar van wat deze cutting edge brengt. Ik heb alle begrip voor diegenen die er niet aan mee doen, en moet hard, zeer hard, lachen met diegenen die er onnozel over doen. Alleen de ontwetende die er geen hol van snapt koestert onrealistische verwachtingen.

Diegenen die het volgen, die zien de evolutie van eye-tracking en foveated rendering die een ware game changer zal zijn, Samsung patenten voor screendoor less screens, VR prototypes met 200+ FOV, inside-out tracking die geen externe sensoren vereisen zoals het Oculus Santa Cruz prototype en ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

We gaan nog lachen Black, enerzijds wanneer de grote massa het wonder van deze tech zal inzien, anderzijds ons gedoe met, wat dan zal ogen als, prehistorische apparaten.

Last edited by Cybdm; 11-07-2018 at 23:53.
Cybdm is offline   Reply With Quote