Thread: Multi - Industrie nieuws
View Single Post
Old 13-03-2011, 11:46   #83   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Die EULA bestaat er voor meerdere games binnen de bioware/ea community, o.a. voor het bioware/ea Warhammer Online waar je effectief kan verbannen worden van het spel als je cheat en exploit informatie op forums gooit. Er staat in elke EULA zo'n narigheden omschreven, er staat zo in de Call of Duty EULA dat ze op elk moment de servers mogen en kunnen down zetten, permanent. We kunnen zo ook een betoging daarover beginnen, wat in EULA's staat is hier geen bewijs van intentie in dit voorval.

Waarom niet de quote van de product support manager die komt aangeven dat het berust op een onopzettelijkheid posten. Ah wacht dat is automatisch onwaarheid en damage control. Zoals ik zei, er zijn geen bewijzen wat nu de ware intentie van EA was. Ik neig te geloven dat ze iets slimmer zijn bij EA, het te kunnen inschatten dat de gamewereld op z'n kop ging staan. Dus ik blijf leunen tegen een onopzettelijkheid, ben er ook over uitgepraat.
Cybdm is offline   Reply With Quote