Thread: Multi - Industrie nieuws
View Single Post
Old 14-03-2011, 13:44   #92   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by .fanny View Post
homaar. homaar. nu buig je de zaak om. we hebben het over ea, niet 'software giganten'. ge moet de groten niet meesleuren in uw ongelijk om meer sympathieke raakpunten los te weken.
Het draait me helemaal niet rond sympathieke raakpunten losweken, dat is een buiging in uw interpretatie van mijn woorden. Mijn punt is dat er geen voldoende bewijslast is om automatisch aan te nemen dat het een opzettelijke actie was. Wat maakt de zaak onbetwistbaar? Die EULA of wat ? Dat is toch een belachelijk argument, elke EULA bevat zo'n stellingen, zie mijn COD voorbeeld. Ik heb nog geen enkel argument daarover gelezen, wat ik wel lees is een kijk op de zaak gevoed door voorafgaande ergernissen met het bedrijf in kwestie, dus het moet opzettelijk zijn geweest.

Quote:
Originally Posted by .fanny View Post
er wordt enkel gesteld dat het dikke schaamballen zijn. en om dat te stellen hadden we dit laatste euvel lang niet nodig.
Dit versterkt mijn punt van hier boven. Ik zeg ook nergens dat ik het oneens ben dat ze, in uw woorden, dikke schaamballen zijn. Hell, ik schreef "sofware giganten" omdat ik vind dat Activision mooi in het rijtje mag staan met hun rotstreken. Maar mijn kijk op op het bedrijf in kwestie beinvloed niet hoe ik kijk op het incident van die forum ban, terwijl dat precies voor de meeste wel zo is.
Cybdm is offline   Reply With Quote