Thread: Drum and bass
View Single Post
Old 02-06-2009, 18:23   #78   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Quote:
Originally Posted by Freddie Wasbak View Post
Ah ja, ik ben een liquid funk hoer Van die harde dnb komt er slechts zeer sporadisch eens een nummer in mijn playlists terecht.

Toen ik nog naar dnb feestjes ging, in 2001 ofzo, mocht het wel een pak harder zijn. Thuis valt daar bijna wel niet naar te luisteren, imho.
Ah, verklaart Únorm veel. Is alvast een logisch gevolg als je niet meer (of weinig) weggaat, zo naar zachtere muziek beginnen te luisteren. Sinds ik gestopt ben met elke week weg te gaan is het hier ook zwaar verminderd, samen gecombineerd met dat de geniale muziek vaak ergens anders is te zoeken dan in de DnB of Breakcore/Hardcore.

Als ik dan toch perse een wat hardere DnB plaat met vocals moet aanraden, behold:

Evol Intent - Middle Of The Night

Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote