View Single Post
Old 22-01-2008, 03:15   #44   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by 3po-ma-eigenlijk-kolb View Post
Je bent net zo bekrompen en naief al Ayoyama als je dit al als een rechts idee begint te bestempelen. Erg triestig dwergje.
Euh ja, jij komt hier je verontwaardiging - durf ik angst te zeggen - meedelen over een dame in een gesluierd kleed die je gezien hebt op de straat. Boo-fucking-hoo. Dat noemen ze xenofobie, Kolb.
Als het geen kwestie is van dwang (want dat verandert de zaak natuurlijk), maar een kwestie van eigen keuze, is het net dat: haar eigen keuze. En dat recht haar ontkennen is bekrompen en rechts, ja.
"Maar het is een boerka!! Het is toch normaal dat ik me daaraan erger!!!!"

Quote:
Originally Posted by Gino Belino View Post
Amai amai, een klein beetje kritiek (of alleen al verbazing) op een fundamentalistische praktijk of uiting en het hek is hier helemaal van de dam. Racist, extreem-rechtse klootzak!!!!
Ik zie nochtans niemand Kolb een racist of extreem-rechtse klootzak noemen. Ik doe het alvast niet.
En ratje, serieus, waar jij allemaal over begint, gewoon om wat tegen de schenen van het "rijke linkse sossen-establishment" te stampen, jezus. Niemand noemde hem een racist en het is al helemaal een vraagteken waarom je er allochtonen en criminaliteit komt bij sleuren.
Dringend tijd dat je examens gedaan zijn, jij die zei dat ik teveel tijd had, lol.

Quote:
Originally Posted by Kolb-ma-eigenlijk-peephole View Post
We both get it. Guys like us...