View Single Post
Old 20-03-2007, 10:36   #43   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

Send a message via ICQ to Sintel Send a message via MSN to Sintel
Zo zag het schema er ook uit tot voor kort hoor groenschoen, alleen de laatste weken een beetje verandering proberen. Waarom? Omdat als ik bvb eerst borst doe, triceps niet meer deftig gaan omdat ze toch al wat moe zijn, en daar moeilijker kan op focussen. Misschien dat de motivatie er minder is om die deftig af te maken omdat de oefeningen dan niet zo goed lukken. Ik zie gewoon bij mij voor de moment dat bovenlichaam spierkracht een goede evolutie doormaakt terwijl armkracht (ik heb het niet op volume, echt op kracht) maar zeer marginaal tot niet vooruit gaat. Daarom probeer ik het nu eens zo, triceps beetje trainen met borst, even rusten en dan deftig trainen. Dus ipv armen een "driekwart" training per week, 1 keer halfkes + 1 keer deftig. Aan de andere kant, voor sommige schouderoefeningen heb je ook triceps nodig (minder als bij borst wel), dus mss nog even sleutelen, zal terug even bij de lokale fitnessfanaat moeten langsgaan ^^ Schemaatje ziet dus wel af en toe verandering.

Benen moeten inderdaad wel dringend eens terug onder handen genomen worden heb ik gemerkt, morgen zeker erbij nemen.

EDIT: mja als student heb ik een zee van tijd. Ook de fitness bij het unief kost mij maar 80€ (+20€ sportkaart) voor een heel jaar. Voordeel aan zo de unief fitness is het groot aantal vrouwen (hehe), terwijl nadeel wel de drukte en beperkter aantal oefeningen is. Volgend jaar ga ik me een 'echte' moeten vinden.

Last edited by Sintel; 20-03-2007 at 11:05.
Sintel is offline   Reply With Quote