View Single Post
Old 31-03-2014, 10:44   #50   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fjuri View Post
Dan neemt ze haar PLC boven en stuurt een berichtje naar de Computer. "Cargolift OMGWGD-17 defect. Zijn er instructies voor ons hieromtrent?" Dan richt ze zich tot de Bort.
Bort-R-RWP-1, dit lijkt me een leuke eerste scene om te filmen.
Wanneer ze denkt dat Bort klaar is met zijn camera te nemen richt ze zicht tot de rest van de groep.
Mede Onruidschieters van groep Ann-R-CHI, we zijn hier aanbeland bij een eerste crisis situatie. Dit is een oefening om elkaars sterkten en zwakten te leren kennen. Heeft er iemand van jullie ervaring of kennis van dit soort liften?

[ondertussen kijk ik rond ofdat er een uitgang of toegangsluik of zo is. Habitat Engineering?]
Van zodra Ann-R-CHI-1 deze vraag stelt aan De Computer, haalt Buns-R-CCC-1 zijn OLTR-1 boven en begint er naarstig in te noteren.

Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
"Hmmmmmmmmmmmm... Ik denk... Hmm. Ik denk dat de lift stuk is."
Na dit wereldschokkend feit aan het licht te brengen, begint hij van zr dichtbij de netheid van de uniformen en de gebitten van zijn teamgenoten te inspecteren.

[Hygiene en/of Concealment (verstopte zaken zien/vinden)?]
Buns-R-CCC-1 slaat een bladzijde om en schrijft als een bezetene verder.

Quote:
Originally Posted by White hawk View Post
Alice was net begonnen met het begin van haar verslag te schrijven van het eivormige voorwerp.
Na Ann's woorden kijkt ze op.

Groep Ann-R-chi?
Niemand een idee voor een betere groepsnaam?
Ik dacht eerder aan 'Gabbar', van onze eerste letters.
Nog iemand ideen?
Buns-R-CCC-1 veegt een enkele zweetparel van zijn nadien weer onberispelijk nette voorhoofd en schrijft met wijde ogen een nieuwe bladzijde vol, alvorens zijn OLTR-1 weer veilig te sluiten en op te bergen.

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Kunnen we ons dan niet misschien eerder .... Gabber noemen? stelt Richard voor

Hij duwt op zijn PLC waarna muziek speelt waar Richard gretig op mee danst:

Strak strak in mijn rode jumpsuitpak, pak
Kijk eens hoe ik hak hak
Lekker uit mijn dak
Tot in de vroege morgen~
Een uitstekende moraalbooster, Richard!
Buns-R-CCC-1 tovert enkele verblindend flitsende danspassen tevoorschijn.
Enkel spijtig dat ook jij de uitstekende keuze van je team leider in twijfel durft te trekken...
Vervolgens haalt hij zijn OLTR-1 weer boven en maakt nog enkele notities, alvorens hem weer veilig weg te steken.
Guns is offline   Reply With Quote