View Single Post
Old 16-10-2017, 14:06   #1420   link
Deff
!= Deffe

Heb sinds gisteren ook een Switch. Mijn vrouw wou mij een snes classic cadeau doen, maar omdat ze die niet meer hadden in de FNAC heeft ze dan maar een switch gekocht, score!

Ik lees hier oa. over krassende schermen in docking stations, zijn er zaken die je kan doen om dat te vermijden?
Zijn er dingen waar ik rekening moet houden voor online aankopen? Momenteel staat hij gewoon geconfigureerd op Europa/Nederlandstalig, is dat ok voor de online store?

Momenteel enkel Mario Kart (want dat konden we samen spelen), maar uiteraard zo snel mogelijk nog om Zelda en waarschijnlijk ook de Rabbits.

Eerste indruk is echt positief. Een enkel apparaat dat awesome werkt als handheld en console, en standaard controllers voor 2 personen (met mini-handjes). En die graphics, man! Mijn vorige ervaring met Nintendo is Mario Kart op de 3DS, dan is dit toch een serieuze stap vooruit. Ook heel snelle laadtijden, tijd van unboxen tot beginnen spelen was niet veel langer dan gelijk welk spel opstarten op een playstation of xbox.
Deff is offline   Reply With Quote