Thread: PC - Elite: Dangerous
View Single Post
Old 07-07-2017, 08:40   #354   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Gisteren voor de eerste keer opgestart op ps4.

Een van de slechtste tutorials die ik ooit gezien heb denk ik.. en mijn eerste indruk is ook dat het écht wel een tutorial nodig heeft. (maar ik ken dus nog geen zak van het spel aangezien ik na een uur klooien in de drie eerste tutorials gewoon iets anders ben gaan spelen)

Tutorial zegt amper wat je moet doen, zegt vaak niet HOE je het moet doen. En als je het niet gehoord hebt? Pech.. dan zweef je maar wat rond tot je toevallig op de juiste knop geduwd heb of je gewoon maar stopt...

Het ligt waarschijnlijk aan mij.. maar ik heb die 3de tutorial 8x gespeeld ofzo en kon er niet in slagen om die 2de 'vijand' neer te schieten.
Van zodra die eenmaal achter mij zit, spendeer ik 90% van mijn tijd om hem te zoeken en richting hem te draaien, en tegen dat ik gedraaid ben zit hij toch aan de andere kant. (draaien gaat verschrikkelijk traag).
Dus ondanks dat de tutorial zegt "zet maar alle energie op je wapens, want deze vijand trekt toch op niks", schiet dat broekventje mij wel keer op keer af.

Verder lijkt het mij zelfs méér SIM te zijn dan X3? (en dat staat al bekend voor zijn hoge instapcurve en ingewikkelde controls dacht ik).
Lacroix is offline   Reply With Quote