Thread: HD Ready? Go!
View Single Post
Old 03-10-2017, 10:20   #4688   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
Rommel van Finlux en dergelijke, of gewoon ouderwetse technologie (50hz, kleine schermdiagonaal). Ik had het eerder op een deftige TV, zonder Smart functies.

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Hoe valt een projector mee om te gamen?

Wil in m'n bureau/gameroom de TV vervangen en overweeg de optie om een projector te zetten (muur is effen wit geverfd) en mijn oog viel hierop: https://www.coolblue.be/nl/product/7...ma-hd142x.html

Enige 'merde' is dat ik een HDMI-kabel ga moeten wegwerken van mijn PS4 naar die projector (die ik op het plafond zou hangen), maar bon.

Reden waarom ik het vraag is omdat ik mij destijds ook had laten wijsmaken dat ge moet gaan voor refreshrates van 100Hz ipv 60Hz (baseline, niet van die zotte software-tweaks) voor deftige game-ervaring. Geen idee hoe dat zit met een projectie.
Ik denk dat het heel hard afhangt van wat je wil gaan spelen.
Ik heb thuis de WiiU aangesloten op een Optoma HD33 ('t is hier een Optoma-sponsored forum, precies), en voor spellen als Zelda of Xenoblade Chronicles (met veel game-UI en grote open wereld) vind ik dat geweldig.
Maar voor iets als een FPS bijvoorbeeld denk ik dat je misschien meer dat intiemere/dichter bij de actie zou kunnen verkiezen van korter op een kleiner scherm te zitten?

Last edited by Disabled; 05-10-2017 at 11:59.
Disabled is offline   Reply With Quote