Thread: PC - XCOM 2
View Single Post
Old 10-02-2016, 13:38   #23   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Ik heb de thread nog eens herlezen, jij had de 7ste al 31 uur in dit spel lolwut:

Ik peis dan eerder dat jij gewoon zot goed in't spel zijt en het spel volledig begrijpt qua mechanics. Iedereen heeft wel zo zijn spel maar dat is dan niet echt representatief voor de standaard speler, zelfs al heb je een vorige iteratie van de reeks gespeeld. Het is écht wel veel moeilijker, er zullen gewoon veel OP mogelijkheden zijn op't einde van't spel als er veel unlocked is maar dat is normaal voor zo'n type spel. Roguelikes hebben dat probleem ook meestal als je het spel goed begrijpt. (mijn domein )
Mogelijks, maar er is ook eenmaal veel meer voordeel voor de speler tegenover de vorige. De skills zijn vele male nuttiger en sterker, de wapen mods geven een enorm voordeel (free reload + 20% aim was mn favo), de utility items zijn ook heel sterk (regen vest, mimic beacon, blueprint ammo) en vaak start je in concealment. Je hebt in deze xcom meer mogelijkheden om missies aan te pakken lijkt me en meer mogelijkheden om dit te doen zonder dat je team gewond raakt.