View Single Post
Old 15-12-2012, 20:37   #70   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Haja, dus het vrij verkrijgen van wapens zorgt voor dit soort tragedies (één van de weinige zaken die school shooters gemeen hebben is dat ze bijna allemaal ervaring/toegang hadden tot wapens), dus is de oplossing wapens nog vrijer verkrijgbaar te maken. De logica zelve.
Haal nu eens ergens in mijn post aan waar ik zeg: ej dude, more guns for everybody. Waar de fuck heb ik dat gezegd? Ik had het uitsluitend over de gun free zones. In een land waar zotveel volk wapens heeft en er mag mee rondlopen (concealed of niet), zijn mensen in een 'gun free zone' simpelweg sitting ducks. Meer heb ik niet gezegd en gaat ge uit mijn mond ook niet krijgen. Ik zeg nergens 'eigen schuld dikke bult' of wat dan ook, het enige dat ik zeg is: als er overal wapens zijn behalve op plaats X en Y, wel dan zijn de mensen op plaats X en Y sitting ducks voor mensen met slechte bedoelingen.
Idem dito voor DJ, ge hebt mijn post niet goed gelezen.

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote