Thread: bitcoins
View Single Post
Old 13-01-2018, 23:39   #1786   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Ik lees hier overal dat Kraken nog meer shite is dan ervoor met fictieve balansen en al. Withdrawals zijn disabled, maar deposits niet. Ofwel zit gij zo diep in de Bitcoin waanzin, dat ge totaal geen perspectief meer hebt, of ge probeert hier ook de boel te scammen.

Kraken is duidelijk compleet incompetent en ook een Tether exchange. Wie zijn geld daar nog durft zetten, wil het gewoon kwijt.

Mensen, luister aub niet naar gasten als Vrieskou. Ik lees hier dat Bitstamp, Gemini en GDAX goeie alternatieven zijn. Maar blijf exchanges in vraag stellen en sta altijd klaar om uw geld weg te halen bij het eerste teken dat er iets mis is.
Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Tis Kraken, ik kijk al lang niet meer op van zoiets. Ze komen er uiteindelijk altijd wel door, dat wel
Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Kraken'd ;')

Echt, na zulke shenanigans terwijl ik leveraged short was, nooit meer daar. Sindsdien strictly GDAX

Gaget nog kameraad? Toen ik deze namiddag direct na het terug online komen eens inlogde werkte het. OH LORD NIET NAAR VRIESKOU LUISTEREN. DE SCAMMER.

Kraken is de enige exchange die effectief scammy tethers omwisselt voor echt geld. Trading gebeurt tegenover echt geld. Ge weet voor de dood niet waar ge over spreekt, dus zorg dan tenminste dat ge het juist hebt. Moest ik nu effectief weten dat ge uwe zever checkt, ipv op somethingawful (twas toch dat right?) alles te kopiëren en hier te zetten, tot daartoe.

"Ofwel zit gij zo diep in de Bitcoin waanzin, dat ge totaal geen perspectief meer hebt, of ge probeert hier ook de boel te scammen."
Pak uw meds kerel, jesus. Tis geen crack cocaine ze, crypto.

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale

Last edited by Vrieskou; 13-01-2018 at 23:44.
Vrieskou is offline   Reply With Quote