Thread: Compacte camera
View Single Post
Old 19-12-2012, 11:07   #23   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Thx iedereen. Gisteren nog eens met mijn vrouw erover gesproken en we zijn er nog niet echt uit. Die REX-5N ziet er wel ok uit, maar 2 lenzen meesleuren en dan nog telkens prutsen met een externe flitser lijkt mij toch teveel moeite.

Ik kan mij nu al inbeelden dat ik daar veel te weinig geduld voor ga hebben. Telkens de juiste lens "zoeken" en dan eventueel nog die flitser monteren, ik ken mij daar te goed voor .

Het zal dan eventueel de RX100 worden, maar ik ga eerst eens kijken of de samples wel goed genoeg zijn naar mijn goesting. Zeker als het wat donkerder begint te worden. Het heeft weinig zin om een nieuwe camera te kopen, als er geen merkbaar verschil is op de pijnpunten van ons huidig fototoestel. Dan loop ik wel nog een paar jaar rond met onze Canon .

Merci voor alle info en tips wel, ik heb al serieus wat bijgeleerd over fototoestellen en bijhorende lenzen .