Thread: PC - Eve Online
View Single Post
Old 14-01-2007, 19:48   #12   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

BC...immens...ERROR, does not compute!
Battlecruisers zijn muggen ivg met heel wat van de andere schepen in EVE, 't is maar dat je't weet.
Ik ben momenteel co-CEO en mining director van de oude corp van Duron, en er zijn momenteel plannen om alle splintercorp's terug onder de oude banier te brengen (lang verhaal). Ik ben enorm industrieel gericht (mining en refining, binnenkort ook producing), en ik heb wat redelijke missie ervaring. Ik kan lvl 3's solo'en in mijn Raven, en lvl 4 kan ik gemakkelijk aan met een tank-support. Al duurt het eeuwen om BS's klein te krijgen, zelfs met torps en cruise missiles.

Btw, een Hulk is een ISK-kakker in low-sec, met deftige ores in de buurt. In high-sec zijt ge soms beter af met iets goedkopers, omdat de roids toch veel te klein zijn om de kost van een Hulk te rechtvaardigen. En zelfs met een exhumer is het hard werken om wat geld/materiaal binnen te krijgen. Ik gebruik een Mack, en sinds de markt voor blue ice gecrasht is (fucking macrominers) is dat alleen nog nuttig om te gebruiken voor gratis fuel voor POSes. Ik heb momenteel namelijk geen deftige support om in low-sec te minen.
Zwaplat is offline   Reply With Quote