View Single Post
Old 30-03-2014, 20:06   #45   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Beste Ann. Ik vind het raar dat een lift plots niet zou werken tijdens een cruciale missie. Je probeert de missie toch niet te saboteren he? Als team leider houd ik je verantwoordelijk voor het slagen van de missie. Ik ben er nu van overtuigd dat er verraders in jouw team zitten. En als je er niet in slaagt de missie succesvol te volbrengen, dan kan het niet anders dat *jij* die verrader bent.
De Computer richt zich nu tot Buns:
En jij, Buns. Als Officier van Loyaliteit is het jouw taak om verraders in het team op te sporen. Ik hoef je er niet aan te herinneren dat er niet in slagen verraders te rapporteren ook verraad is?
Tot allen:
Het feit dat jullie er niet in slagen om verraders uit jullie team te weren, verontrust me. Zojuist heeft iemand informatie opgezocht die boven jullie Toegangsniveau is. Dit is hoogst verradelijk. En nu een lift die niet meer werkt... Gelieve jullie straks allen te rapporteren bij de dichtsbijzijnde dienst Ondervraging. Jullie zouden de dienst Ondervraging alvast enorm helpen door eventuele verraders al ontmaskerd/beŽindigd te hebben. Dank jullie voor de medewerking!
[Er is geen uitgang te bespeuren. Jullie zitten goed en wel vast voor het ogenblik.]
Mithror is offline   Reply With Quote