Thread: Wielrennerij
View Single Post
Old 16-04-2018, 09:09   #5187   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

En mijn eerste aanrijding is een feit. Thijs (clubmaat) en ik rijden op baantje in Berlare waar op dat moment een cyclo bezig is. Parcours is in oost-west richting, ik rij in west-oost richting. Een idioot wil achteruit uit zijn oprit komen en zit te kijken naar de stroom fietsers en wacht op een opening. Hij denkt er één te zien en rijdt vol gaas achteruit, niet kijkende naar de andere rijrichting. Ik knal daar dus vol op (reed rond de 30) en vlieg over de koffer de gracht binnen.
Politie erbij, ambulance want mijn middel- en ringvinger van linkerhand begonnen te zwellen gelijk zot. Kerel stond mij nog uit te maken voor domme kloot en debiel en zat te klagen over de deuk in zijn kofferdeksel. Heeft niet 1 keer gevraagd hoe het met mij ging. 3 vrouwen die de cyclo reden hebben het voor hun neus zien gebeuren en hebben getuigenis afgelegd. De flik zei dat ik mij geen zorgen moest maken, dat het wel redelijk duidelijk is dat den ander in fout was. Naar ziekenhuis, fotos laten pakken en gelukkig zijn vingers enkel gekneusd. Voor de rest heb ik niks. Fiets heeft op eerste zicht een kaduul achterwiel en shifter die nen stamp heeft gekregen. Ga ik nog keer grondig door velomaker moeten laten checken.

Eerste reactie was "shit, mijn TCR training!". Dus fijn te merken dat mijn prioriteiten goed zitten.
Zwoep is offline   Reply With Quote