View Single Post
Old 24-03-2013, 09:31   #97   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

gg Fidoo

Beetje vreemd en slordig spelverloop langs de kant wolvenkant, waarschijnlijk veroorzaakt door een koude start.
Als je acku, CSM én Kurkhoer in uw team hebt dan ga je het niet lang onvermoed uitzingen. Turtle was mogelijk het sterkste profiel, maar die kwam beetje toevallig in rechte lijn tegen mij uit. Had verwacht er meteen uit te liggen dus heb ik die kans gegrepen, alsook CSM, om een start te nemen met groene handen.

Was maar van kort effect, de votes en kills nadien vanuit wolf waren slordig, Fidoh ging meteen naar Kurkhoer (ze had op Rooz gevote, maffia had Rooz niet mogen verhelpen) en ook al had ik de informatie, ik kon er niet veel aan verhelpen zonder mezelf te verraden.

Dag nadien vloog CSM eruit, mogelijk ingegeven door collegiaal met Kurkhoer mee te voten op Cit zonder begrijpelijke reden.

Vond het stresserend, er was geen moment rust, ben blij dag 4 gehaald te hebben uiteindelijk, ook al moest er veel broederlijk bloed voor vloeien.

Fidoh zijn zet om zichzelf te bewijzen bleek sterker dan verwacht, zijn intuitite zat goed en town ging dan wel vlot neer, we troffen geen enkele rol.

gg