View Single Post
Old 15-04-2012, 23:42   #78   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Quote:
Originally Posted by Spitlof View Post
Zijn er binnenkort nog shows, meetings of dergelijke met oldtimers? Ik heb blijkbaar de Flanders Collection Car gemist paar maand geleden...
Mijn voorkeur gaat uit naar de American Muscle cars, dus moest er een dezer nog iets aankomen please do tell, thx
12 mei organiseert AROC (Antwerp Renault/Alpine Oldtimer Club) hun jaarlijkse rit in Wommelgem, den AROCaan.
Mijn vader is sinds 2jaar voorzitter van AROC en mijn jongste broer zit daar ook in het bestuur dus ik maak graag een beetje reclame.
Deze rit wordt door hen georganiseerd maar iedereen, clubgebonden of niet, welk merk ook is welkom. Ik zal er zelf ook weer bijzijn dit jaar in de Alfa van mijn schoonvader en ik kijk er al naar uit want het is een gezellig gebeuren. Niks hautain, gewoon een samenkomst van een 200tal auto's van mensen die van hun auto's houden. Qua Amerikanen waren er vorig jaar maar een 4-tal aanwezig (Oldsmobile Eighty-Eight, 66 Mustang, Caddilac 54 Coupe Deville, mijn broer zijn Ford Taunus) dus meer zijn er altijd welkom! Bij de inschrijvingen dit jaar zie ik al wel wat meer Mustangs staan. www.aroc.be voor meer informatie.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote