View Single Post
Old 13-03-2007, 14:57   #37   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Niet voor het een of andere, Disabled, maar je praat alsof je ruis veracht. De helft van je prenten bulken er echter van. Artificiëel dan, neem ik aan. Maar ruis is niet altijd een slechte zaak, en een beetje redundant van daar dan voor uit te zien als je van plan bent het er later toch nog bij op te zetten? Niet dat ik het verbied, ik vind het gewoon, uhm, een wat vreemd.

Normaal gezien zou je bij ISO100 wel alles kunnen doen. Als het op 50 gaat is dat mooi, maar ik heb nog nooit last gehad met die powershots en overdreven ruisgevallen. Zeker de nieuwe modelletjes. 800 is natuurlijk wel erg veel, zeker als je dergelijke lage sluitingstijden kan trekken. Overdag is dat dus zeker niet nodig. 's nachts is natuurlijk een hele andere zaak.

Enkele uit de oude doos dan maar om bij te dragen aan het topic %):

Zo hoog mogelijke ISO als het toestel aankon (denk 400). Reden, geen statief en eigenlijk ook geen licht.

Vakantiefotoo'tje.

Prent voor reeks school enkele jaren geleden. Geen post-effects behalve de omkadering.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote