![]() |
![]() |
#62 link |
wadist
|
Ja, is't vooral. Ik zeg duidelijk dat het de stem van de meerderheid is en die is in se altijd correct maar ik zeg gewoon dat ik niet meer mee ga doen, want het gaat toch elke keer op hetzelfde afstevenen.
Achja. Jullie doen maar.
![]() |
#63 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#68 link |
Senior Member
|
wjw - andu
Fidoh - Radje Fjuri - Radje Holly Martins - rooz Roar - OmegaII ArdorTheUnco - Leeuwke White hawk - Radje Cit - White hawk Turtle - White hawk Radje - White hawk Fraeco - Radje andu - rooz andu: 1 Leeuwke: 1 OmegaII: 1 rooz: 2 white Hawk: 3 Radje: 4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Senior Member
|
Ik ben van gewoonte om op de laatste foute stemmer van vorig spel te stemmen die geen wolf was. Dit zorgt voor een variatie aan spelers die door de eerste ronde komt.
Ik verander mijn vote van Radje naar !Turtle. Maar ik merk op dat er dan 3 bovenaan komen. Indien dit tegen de deadline nog zo is zal ik deze weer veranderen om te voorkomen dat er meerdere uitvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Ik wil ook mijn vote veranderen.
Mijn excuses dat ik zomaar op de wagen ben gesprongen van mijn (toch wel bekwame) partijleider. Ik ga daarom op!Rooz Ik vind niet dat Radje er andermaal de eerste dag moet uitliggen. Voor de rest wil ook niet dat ik in mijn eerste spel er de eerste dag uitlig ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
King of the jungle
|
Gegroet, kameraden! Ik verblijf nu al een paar jaar in het natte België sinds mijn emigratie uit de Russische Federatie, maar ik mis nog steeds het broederschap van het communistische gedachtegoed. Tevens zijn katten zwakke beesten die zouden vermorzeld worden door beren in het moederland, of zouden sterven in de koude. Bij deze wil ik dus mijn lidmaatschap aanvragen voor de Partij van de Shrimpers (PVDS+).
Na zdorovje! Sasha Dmitrievich Tchervyakov |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
King of the jungle
|
Mijn stem gaat uit naar CSM, omdat een egocentrische racist zoals hem geen kruisbestuiving wilt tussen verschillende culturen. Zeg mij eens, hoe zouden jullie dan van deze heerlijke vodka kunnen genieten?
!Vote: CSM |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Typo Master
|
Er is maar 1 partij die meer volledigheid verdiend dan de Partij van de schattige beesten
Alle beesten verdienen een mooie plaats in deze wereld. Maar niet alle beesten verdienen een plaats in onze gemeenschap. Daarom roep ik ook iedereen ertoe meer respect te hebben voor je trouwe genoot en minder voor je wilde buurman. ![]() - Louis Edward Euphrasie Urgentia Willem Last edited by OmegaII; 17-10-2012 at 20:40. Reason: Pic toegevoegd |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|