Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 29-09-2015, 18:57   #61   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nodenay View Post
Ik dacht dat al gezegd was dat ze deze keer een meer episch verhaal willen vertellen met minder van die typerende humor?

Zoals Hellbird al aangeeft sluiten episch en humoristisch elkaar niet uit, Original Sin had trouwens al bij al ook een vrij "epische" main storyline. Maar Avellone was in het verleden altijd meer iemand die net eerder serieuze persoonlijkere storylines bracht (vaak wel tegen de achtergrond van een aantal epischere gebeurtenissen). Nuja, misschien dat dat wel iets kan worden met die origin stories die ze beloven in OS2. Hangt er natuurlijk ook maar van af hoe groot zijn inbreng effectief zal zijn.
Jammer trouwens dat sommige gamers een serieuze storyline meteen gelijkstellen met een epische storyline, alsof je alleen met een chosen one die de last hope of mankind is en uiteindelijk nen God wordt een serieuze storyline kan hebben.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2015, 21:36   #62   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Theremin View Post
Eh, Avellone heeft toch niks te zien met Bards Tale. Was wel een stretch goal op de Bards Tale IV kickstarter om wat bijkomende stuff te schrijven maar die stretch goal werd bijlange niet gehaald.
Ah, mijn excuses. Zat blijkbaar verkeerd in m'n geheugen, dacht dat hij eraan meedeed.

Maar dan nog kan hij gerust zijn stempel drukken en verhaallijnen aanbrengen, zonder daarmee de humor in de weg te staan. Ik zou daar niet mee inzitten, Larian trekt dat wel recht.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2015, 13:07   #63   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Nog 3u te gaan en ze hebben de kaap van de 2.000.000$ overschreden. Wow.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2015, 13:20   #64   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
twee miljoen

wajoo
DeathKnight is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2015, 13:29   #65   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

DK zijn nieuw horloge kan besteld worden DK, geen idee of je daarover info mag geven, maar is die 2Mio eigenlijk integraal ontwikkelbudget voor dit spel, of 'gewoon' extra bovenop budget om extra features in te plannen?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2015, 14:02   #66   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
voor hun moniesjacuzzi + champagne aja
Old 30-09-2015, 14:06   #67   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
DK zijn nieuw horloge kan besteld worden DK, geen idee of je daarover info mag geven, maar is die 2Mio eigenlijk integraal ontwikkelbudget voor dit spel, of 'gewoon' extra bovenop budget om extra features in te plannen?
Da's echt om dingen te doen die we anders misschien niet hadden gedaan. En niet voor horloges Ik ben ook veel te veel nog met de Enhanced Edition bezig en met de consoleversie van DOS dus eigenlijk ben ik ook maar een toeschouwer. Aan de ene kant, gelukkig, want vorige keer was ik letterlijk kapot na een hele maand fulltime 7/7 werken en rondvliegen. Aan de andere kant toch een beetje jammer, want het is wel een adrenalinebron.
Old 30-09-2015, 14:36   #68   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Bwah, kan niet slecht zijn het efkes minder hectisch aan te doen en veronderstel dat ze je in de loop van het projector sowieso terug vollen bak gaan inschakelen niet? Ben echt wel benieuwd naar de consoleversie ook, zou mezelf verbazen als ik die niet eens ga proberen. Goed bezig gasten, goed bezig!

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 30-09-2015, 15:04   #69   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Zit Larian nu eigenlijk nog in Gent of zijn ze de plas overgestoken?
Old 30-09-2015, 15:37   #70   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Gent, Quebec, St.Peterburg en Dublin. Als ze een sales nodig hebben, mogen ze me bellen

Old 30-09-2015, 16:00   #71   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Of iemand om die gigantische vastgoedportefeuille te beheren
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2015, 19:23   #72   link
Ashner
Psychokieke

Ashner's Avatar

http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/...al-Sin-2.dhtml
Old 08-10-2015, 00:41   #73   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Godver ik ben er zeker van dat ik heb aangezet om me te herinneren 24u op voorhand maar heb niks gezien. Kan je nog naderhand backen?

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2016, 17:00   #74   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

De vervanger van Kyrill Pokrovsky (RIP) is bekendgemaakt. Het zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn maar Borislav Slavov heeft wel de Knights of Honor soundtrack op zijn CV staan en dat was qua sfeervolle muziek absolute top imo (KoH was nogal een onderschat spel trouwens). Ben benieuwd.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2016, 18:46   #75   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ja was super sfeervol spelletje.
Old 14-09-2016, 21:21   #76   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Beta is uit voor de kickstarter backers!
Alex is offline   Reply With Quote
Old 17-09-2016, 16:00   #77   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Grafisch is het echt fantastisch. Ik vond de eerste op grafisch vlak al dik in orde, maar deze is nog een pak gedetailleerder en ziet er toch minder cartoony uit.

'k moe de Enhanced Edition ook nog eens spelen eigenlijk De eerste iets van 90u gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Op een gegeven moment was ik de kutframerate op mijn laptop toch echt beu. Maar nu ik een pc heb die het deftig kan draaien.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 17-09-2016, 21:39   #78   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ben in de eerste zelfs nooit verder geraakt dan het eerste stadje. En ik moet mijn boom nog zoeken met mijn persoonlijk bericht erop.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 17-09-2016, 22:11   #79   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ik vind het er wel iets meer cartoony uit zien (of alleszins, hetzelfde als ervoor), zeker met al die status shaders (dicht bij vuur staan: iedereen ziet er cartoony roos uit; iedereen heeft een gigantische 'source muted' planetaire ringen rond hun kop etc).

Ik kan ook precies niet meer scrollen met de muis naar andere map segmenten, toch wel handiger dan pijltjestoetsen. Voorlopig nog niet veel gespeeld, precies wel veel conversatie opties beschikbaar. De eerste scripted scene aan de gatemuur vond ik wat chaotisch, ik had niet door wat er gaande was of wie aan het spreken was. Dat iedereen een hoodie draagt en de avatar images schaduwige schimmen zijn helpt niet veel.

maar ik kan enkel zo'n early nitpicks geven want ik probeer mij in te houden om verder te spelen. Voor de rest ziet het er hetzelfde uit wat veel goeds belooft
Alex is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2016, 09:34   #80   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Edge scroll zit in options - gameplay.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules