![]() |
![]() |
#61 link | |
cool happy genius hero
|
Quote:
Zoals Hellbird al aangeeft sluiten episch en humoristisch elkaar niet uit, Original Sin had trouwens al bij al ook een vrij "epische" main storyline. Maar Avellone was in het verleden altijd meer iemand die net eerder serieuze persoonlijkere storylines bracht (vaak wel tegen de achtergrond van een aantal epischere gebeurtenissen). Nuja, misschien dat dat wel iets kan worden met die origin stories die ze beloven in ![]() Jammer trouwens dat sommige gamers een serieuze storyline meteen gelijkstellen met een epische storyline, alsof je alleen met een chosen one die de last hope of mankind is en uiteindelijk nen God wordt een serieuze storyline kan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Maar dan nog kan hij gerust zijn stempel drukken en verhaallijnen aanbrengen, zonder daarmee de humor in de weg te staan. Ik zou daar niet mee inzitten, Larian trekt dat wel recht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Voorzitter CSOLT
|
twee miljoen
wajoo
![]() |
#65 link |
Senior Member
|
DK zijn nieuw horloge kan besteld worden
![]()
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link | |
Voorzitter CSOLT
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#68 link |
Senior Member
|
Bwah, kan niet slecht zijn het efkes minder hectisch aan te doen en veronderstel dat ze je in de loop van het projector sowieso terug vollen bak gaan inschakelen niet? Ben echt wel benieuwd naar de consoleversie ook, zou mezelf verbazen als ik die niet eens ga proberen. Goed bezig gasten, goed bezig!
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
Senior Member
|
Gent, Quebec, St.Peterburg en Dublin. Als ze een sales nodig hebben, mogen ze me bellen
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Psychokieke
|
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Godver ik ben er zeker van dat ik heb aangezet om me te herinneren 24u op voorhand maar heb niks gezien.
![]()
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
Tiger Riding Samurai
|
De vervanger van Kyrill Pokrovsky (RIP) is bekendgemaakt. Het zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn maar Borislav Slavov heeft wel de Knights of Honor soundtrack op zijn CV staan en dat was qua sfeervolle muziek absolute top imo (KoH was nogal een onderschat spel trouwens). Ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
Senior Member
|
Grafisch is het echt fantastisch. Ik vond de eerste op grafisch vlak al dik in orde, maar deze is nog een pak gedetailleerder en ziet er toch minder cartoony uit.
'k moe de Enhanced Edition ook nog eens spelen eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
Soupe du jour
|
Ik vind het er wel iets meer cartoony uit zien (of alleszins, hetzelfde als ervoor), zeker met al die status shaders (dicht bij vuur staan: iedereen ziet er cartoony roos uit; iedereen heeft een gigantische 'source muted' planetaire ringen rond hun kop etc).
Ik kan ook precies niet meer scrollen met de muis naar andere map segmenten, toch wel handiger dan pijltjestoetsen. Voorlopig nog niet veel gespeeld, precies wel veel conversatie opties beschikbaar. De eerste scripted scene aan de gatemuur vond ik wat chaotisch, ik had niet door wat er gaande was of wie aan het spreken was. Dat iedereen een hoodie draagt en de avatar images schaduwige schimmen zijn helpt niet veel. maar ik kan enkel zo'n early nitpicks geven want ik probeer mij in te houden om verder te spelen. Voor de rest ziet het er hetzelfde uit wat veel goeds belooft |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Voorzitter CSOLT
|
Edge scroll zit in options - gameplay.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|